Sarah77

Køb af kjole i fysisk butik

11 indlæg i dette emne

Fik pludselig helt ondt i maven.... Jeg er hoppet med på Kina-bølgen, og har bestilt kjole for ca. to uger siden. Leveringsfristen hedder 6-8 uger, dvs senest midt september (forhåbentligt.) Men hvad nu hvis den ikke lever op til forventningerme, og jeg skal ud at købe en anden kjole i en forretning. De skal vel også bestilles hjem eller hvordan? Hvor lang tid tager det normalt?

På forhånd tak, (en lidt bekymret) Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså, hvis du nu skal ud i en forretning, og finde KJOLEN, så kan du sagtens være heldig, at den kjole du prøver bare sidder perfekt, og at du derfor kan købe selve den kjole i stedet for, at den skal bestilles hjem :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
altså, hvis du nu skal ud i en forretning, og finde KJOLEN, så kan du sagtens være heldig, at den kjole du prøver bare sidder perfekt, og at du derfor kan købe selve den kjole i stedet for, at den skal bestilles hjem :-)

Jeg er i hvert fald så heldig, at jeg har været ude at prøve kjoler, så jeg ved hvilken model jeg skal have hvis det er. Men hun havde den ikke hjemme i min størrelse, og der skal laves lidt om på den før den bliver helt perfekt, derfor er jeg blevet lidt usikker... :iloveyou:

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PHEW... 4 måneder... det er da lang tid... er det normalt??

Jeg har prøvet kjoler 5 steder og alle steder sagde de 4 måneder før, så ja jeg tror det er meget normalt.

Men selvfølgelig er den kjole du har bestilt helt perfekt, så du skal slet ikke bekymre dig!! :iloveyou::iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Da jeg var ude og skulle kigge på kjole sagde de ca 4 mdr. før pga leveringstiden. Knus

Jeg fik at vide dengng at man skulle regne med 14 - 16 ugers leveringstid, hvis ikke de havde den hjemme i butikken.
PHEW... 4 måneder... det er da lang tid... er det normalt??

Jeg har prøvet kjoler 5 steder og alle steder sagde de 4 måneder før, så ja jeg tror det er meget normalt.

Men selvfølgelig er den kjole du har bestilt helt perfekt, så du skal slet ikke bekymre dig!! :iloveyou::iloveyou:

Puha, tak for svar, men nu blev jeg sq endnu mere nervøs. Nu SKAL min Kina-kjole altså være et hit! :mailbox:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er udsalg i mange butikker lige op til dit bryllup så hvis din kjole fra kina ikke er perfekt er der helt sikkert en der er lige så fin til udsalgspris og du kan jo få den med hjem som du finder på tilbud.. Det skal nok gå det hele..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der er udsalg i mange butikker lige op til dit bryllup så hvis din kjole fra kina ikke er perfekt er der helt sikkert en der er lige så fin til udsalgspris og du kan jo få den med hjem som du finder på tilbud.. Det skal nok gå det hele..

Kh

Anette

Jeg prøvede kjoler knapt 4 uger før mit bryllup i 2 butikker, begge steder var svaret, at selvfølgelig kunne jeg nå at få en kjole til dagen.

/goodbyehansen

Det var MEGET dejligt at høre. Mange tak for svarene. :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer