Sign in to follow this  
Followers 0
Tinuviel

Lingeri - SKAL det være hvidt?

6 posts in this topic

Hej alle,

Min kæreste har lige friet, og jeg er så småt begyndt at overveje alle detaljerne. Jeg har set lidt på lingeri, og jeg vil bare spørge, om det SKAL være hvidt? Jeg synes det kunne være pænt med f.eks. lyseblåt (man skal jo have blåt på), også fordi min kæreste lige har givet mig noget rigtig pænt undertøj i hvidt, og jeg får svært ved at overgå det.

Hvad synes I? Jeg går ikke ud fra, at det blå vil kunne ses gennem kjolen, de er jo ikke normalt papirstynde.

0

Annonce ♥

Nej det skal da bestemt ikke være hvidt... det er jo helt op til dig selv!

jeg selv har valgt ivory, samme farve som min kjole. Men jeg ville også være bange for om man kunne se det igennem kjolen, hvis farven er for stærk.

Så hvis du overvejer at vælge blå, vil jeg foreslå dig at kigge efter noget i en sart lyseblå farve, så farven ikke bliver for kraftig under det hvide stof i kjolen. Men om man reelt kan se det igennem, ved jeg godt nok ikke.

Men det er da ellers en god ide!

Det er dog ikke alle som skal/kan have BH under deres kjole, så mange køber kun nogle fine trusser og strømper. Men så har jeg til gengæld også hørt om flere der har snakket om blå trusser. Jeg overvejede selv det samme, da jeg ikke kunne finde mit blå :iloveyou:

Edited by Kinai
0

Mit undertøj er "nude" med sarte lyserøde detaljer - det vigtigste jeg har lært mens jeg har prøvet kjoler, er, som Kinai klogt nævner, at afstemme undertøjet med kjolen. Nude eller hudfarvet går man aldrig galt i byen med, men hvis du gerne vil have lyseblåt, så go for it!

0

Annonce ♥

tillykke med frieriet.

Nej da det kan sagtens være andre farver. men hvis du overvejer det som dit blå, så husk at der ofte bliver spurgt efter det til festen og der er måske ikke det fedeste at stå og vise :iloveyou:

Men ellers kan du da sagtens.

0

Hej

Jeg fik af vide da jeg købte kjolen, at det hele kommer an på hvad for noget stof kjolen er i. Hvis det er det tykke satin kan der slet ikke ses igennem og hvis det er taft eller hvad det nu hedder skal man helst have noget der passer i farven.

Håber det kan hjæpe lidt.

0