milia

Så har jeg købt kjole.

21 indlæg i dette emne

Jeg har i dag været en tur i Kolding hos kinai og har købt den fineste kjole så nu vil jeg gerne have jeres meninger om denne.. Jeg skal have lavet et slags ærme eller stropper i enten tyl eller slike med sten på.. og jeg skal lige tabe mig de sidste 10 kg så tror jeg den er hjemme :iloveyou::iloveyou:

post-37852-1249228043.jpg

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så det var dig der blev den heldige... :iloveyou:

Jeg havde godt set, at den stod som solgt.

Jeg synes den er rigtig flot, og du ser godt ud i den. Jeg synes personligt, at det skulle være

stropper du skulle vælge, så det ikke bliver "for meget" i forhold til resten af kjolen.

Er det ikke bare en dejligt følelse, at have fundet sin kjole og have den på ?? :iloveyou:

Vh

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror også det bliver stropper, for ikke som du siger at det bliver for meget.. Jo det er dejligt at have fundet min kjole inden jeg købte den havde jeg ryste ture for hvad nu hvis det ikke var den.. men da vi kom ud i bilen med den.. Ja så tudede jeg som en gal var så lykkelig hehe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fin kjole søde, men helt anderledes end de andre, du har prøvet...

Synes du skal holde dig til en lille strop, det vil blive alt for volsomt med ærmer. Det er bare min mening...

Et smart tiltag til kjolen, tror jeg også kunne være en anden farve bånd om maven, eller evt. sætte de samme perler på, som du vil have på stropperne :-) Synes det virker lidt bar i forhold til, hvad jeg havde forestillet mig dig i;-)

Hvordan ser den ud på ryggen?

Undskyld min åbenhed...

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er yndig og at du stråler i den...

Ja, du skal nok tabe dig lidt (og/eller den skal lægges lidt ud). Måske vil sådan en bodyshape dims (det der undertøj) gøre meget af arbejdet? Jeg synes i øvrigt at kjolæen vil blive ekstra smuk med et skørt under - så det inderste satin bliver presset ud mod tyllen.

Men uha, hvor dejligt at du fandt kjolen :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ork jamen min kur er begyndt for længe siden har tabt 3 kg mangler lige de sidste og de skal væk og så skal jeg have et fint korset under kjolen for at holde maven ind eller på det tidspunkt bare så jeg er en streg ;)

Skal have et skørt under, det regner jeg med at have om et par uger..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser du glad ud Amilia... hvor er det dejligt at se :iloveyou:

Hvad sagde din søster og mor så til kjolen?? Syntes de ikke også, at du så fantastisk dejlig ud i den?

Kram

P.S: Jeg kan ikke finde din planlægningstråd nogen steder.... er det bare mig der ikke kigger ordentligt??

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor ser du glad ud Amilia... hvor er det dejligt at se :iloveyou:

Hvad sagde din søster og mor så til kjolen?? Syntes de ikke at du så fantastisk dejlig ud i den?

Kram

P.S: Jeg kan ikke finde din planlægningstråd nogen steder.... er det bare mig der ikke kigger ordentligt??

De er vilde med kjolen... da jeg fik den på igen hjemme for 4 gang i dag hehe sage alle bare waaau. Dejligt :iloveyou:

Jeg har ikke rigtig lavet en tråd da jeg ikke er super god til det med link osv :heart:

Men jeg skal igang med en!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kinai: En fordel ved vores Kina-kjole eventyr er bestemt at få lov til at se andre kommende brude lyse op :iloveyou:

Jeg kan kun give dig ret... det er en fed fornemmelse at sælge en kjole til en pige, som bliver så lykkelig for kjolen som Amilia.

Jeg blev helt rundt på gulvet på hendes vegne, da hun købte kjolen.... puha :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kinai: En fordel ved vores Kina-kjole eventyr er bestemt at få lov til at se andre kommende brude lyse op :iloveyou:

Jeg kan kun give dig ret... det er en fed fornemmelse at sælge en kjole til en pige, som bliver så lykkelig for kjolen som Amilia.

Jeg blev helt rundt på gulvet på hendes vegne, da hun købte kjolen.... puha :heart:

Ja det var lige før du rystede mere end jeg gjore :iloveyou:

Ihh nu må det gerne snart blive april kan ikke vente, kommer sikkert i den en del gange bare lige for at se på den :heart:

Jeg kan kun takke Kinai for min kjole.... mærkeligt at sige min kjole skal lige vende mig til at jeg har KJOLEN :heart::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer