Guest tinabach

Hvordan vender jeg skriften på langs af papiret?

4 indlæg i dette emne

Da jeg ikke er en ørn til den med computere, tænker jeg at nogle af jer er det :-) Jeg er ved at lave kirkehæfter men teksten skal jo stå på langs på papiret og ikke som man normal skriver det ud. altså lodret, det skal nu være vandret.

Hvordan gør man det i word`?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du går op i værktøjslinjen og vælger side layout... Derinde er et punkt hvor du kan vælge retning og derinde er der horisontal og vertikal retning. Du skal så på horisontal. (Beklager hvis det ikke lige er de helt rigtige ord for det, men jeg bruger den engelske udgave!) Måske det hedder vandret/ lodret. Her skal du så vælge vandret...

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du går op i værktøjslinjen og vælger side layout... Derinde er et punkt hvor du kan vælge retning og derinde er der horisontal og vertikal retning. Du skal så på horisontal. (Beklager hvis det ikke lige er de helt rigtige ord for det, men jeg bruger den engelske udgave!) Måske det hedder vandret/ lodret. Her skal du så vælge vandret...

Kram Heidi

Så kan jeg da lige oversætte til dansk :iloveyou:

Du går ind i filer, vælg så "sideopsætning". Der finder du et papir, der ligger vandret og et, der vender lodret. Tryk på det, du ønsker og voila, du har vendt papiret :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer