TanjaT

Farvetema til majbryllup

11 indlæg i dette emne

Hej alle I kloge og kreative zillaer

Vi skal holde bryllup til maj, og nu er jeg kommet lidt i tvivl om, hvilke farver der vil passe bedst til et majbryllup.

Jeg havde oprindeligt tænkt shocking pink og creme eller lyserød og creme, men er ikke sikker på, om det er maj/forårsfarver ... måske hvis man også putter lidt lysegrønt ind??

Jeg håber, at I kan komme med lidt gode ideer og inspiration - og meget gerne billeder :iloveyou:

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville KLART vælge lyserød/ pink og limegrønt! Det er bare super fedt sammen og maj = bøgens udspring så der skal jo være lidt grønt synes jeg!

Kram Heidi

Se evt her: Pink/grøn

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at se i denne tråd, kan være du finder noget inspiration KLIK HER. Vi havde LILLA LYSERØD og RAVGUL og blev gift i maj i år. Havde dog overhovedet ikke valgt efter måned, men efter hvad der passede lidt til farven på tæppet, stoffet på stolene og trævæggene i restauranten hvor vi holdt festen.

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi skal også giftes i maj, bare i 2011 og vi har valgt helt udenfor årstid og måned når det kommer til farver...

Vores tema er vinter, inspireret af HC. Andersens Snedronningen og de gennemgående farver er isblå, hvid og sølv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer