Guest LineJ

De kedelige Calaer...

44 posts in this topic

Men overlad dog jobbet med at finde blomster til jeres tilkommende. Hvis de virkelig kender jer - så vil I også elske de buketter, de kommer med.

Helt enig! :thumbsupsmileyanim:

Eller giv ham nogle billeder af hvad du kan lide mht. form osv. og nogle billeder af NO NOs.

0

Annonce ♥

Jeg overlader helt det til min dejlige kæreste han kommer sommetider med blomster til mig helt uvenntet oftest røde roser. Han har også sagt at jeg får slet ikke lov til at blande mig og det har jeg det fint med jeg glæder mig til at blive overrasket :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg vil også gerne bare overraskes af min tilkommende. Han har god farvesans, og jeg er sikker på, at han vælger en smuk buket til mig. Og mon ikke han holder sig til vores farvetema - det tror jeg da ...

0

Men overlad dog jobbet med at finde blomster til jeres tilkommende. Hvis de virkelig kender jer - så vil I også elske de buketter, de kommer med.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk har så travlt med at det bestemt er manden der skal vælge buketten... Der er da ikke nogle af os kvinder der gerne vil vælge buketten selv der har travlt med jer andres valg.

0

Annonce ♥

Manden var meget nervøs for at vælge noget forkert, så jeg fandt en masse billeder af buketter jeg godt kunne lide. De blev lagt i prioriteret rækkefølge og farvemulighederne lagt frem og jeg fik en fantastisk buket :thumbsupsmileyanim:

I blomsterbutikken fik han at vide, at kvinden ofte var med for at bestemme buketten! Det ville jeg ikke, da jeg gerne ville overraskes.

Lige nøjagtigt sådan gjorde vi også. Jeg viste ham nogle billeder af hvad jeg havde forestillet mig og gav ham farverne jeg ønskede. Lilla og creme.

Her er min buket, som var helt præcist som den skulle være. :thumbsupsmileyanim:

Han gjorde det sgu godt min kære mand.

post-36720-1250146760.jpg

0

min kommende mand får også LOV til at bestemme min brudebuket, ja var med derover da han skulle bestemme den, for det er den samme som lavede blomsterne til kroen, så de to ting kommer til at se næsten ens ud, det tror jeg kommer til at se godt ud... da vi var der over snakkede vi også om at vores datter skulle have en buket, så sagde hun at når hun kun var 2 havde tit bare lavet en enkel eller to blomster sammen og så med nogen perler og sølv tråd omkring, så det i stedet kom til at ligne en tryllestav, så kunne en nemmere styrer den, men jeg ved ikke om det bliver det sådan en, men jeg krydser finger, synes det kunne være rigtig godt....

0

Annonce ♥

Min kommende mand har også selv valgt buketten dog sammen med hans søster som også har været med mig inde og se brudekjolen, så på den måde ved jeg det kommer til at passe sammen. Min kjole er nemlig ret stor, så en lille bitte rokoko buket ville være hel gal der. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes at det er dejligt at vi nu begge to har noget vi bliver overrasket over - altså hhv kjolen og buketten :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg synes også at calaer er en utrolig smuk blomst, men simpelthen for kedelig og minimialistisk alene.

Jeg har set på billeder med manden, men han vælger selv buketten. Han ved dog at farve-temaet for brylluppet er hvid/creme og lime og ved at jeg ELSKER ELSKER ELSKER liljer, så regner med at de dukker op et sted i buketten!

Men ellers glæder jeg mig til at blive overrasket og se det endelige resultat, om 2 uger!!!!!!!!!!!! Min kommende er uddannet tjener og har derfor haft i kursus i blomsterbinding så han er ikke helt fortabt når det handler om buketter :thumbsupsmileyanim:

Min smag:

post-35180-1250273344.jpg

0

ja m´jeg må også lige give mit besyv med .. jeg har det sådan at jeg meget gerne selv vil være med til at bestemme hvordan min buket skal se ud netop af den grund ha n ikke ved noget om hvordan kjolen kommer til at se ud. for en buket der ikke passer til kjolen er ikke godt for mig . men ingen blomster er grimme i mine øjne . jeg har en forstilling om der skal være creme roser pæoner rosa og måske freasia men jeg vil lade mig inspirere at blomsterbinderen og de flotte buketter herinde...

0

Annonce ♥

Min dejlige kæreste og kommende mand bestemmer hvilken buket jeg skal have, i samråd med blomsterbinderen.

Ham har jeg dog også talt med, og han har fået et billede af mig og min kjole tilsendt. Derud over bad han om en liste over hvilke blomster jeg bestem ikke vil have og hvilke jeg syntes om.

Jeg syntes selv at jeg har gjort hvad jeg kunne og ligger nu resten i deres hænder.

Skal fortæller jer efter næste lørdag og det var en god ide. :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Jeg frygter ikke hvad kæresten finder på... Det er trods alt kun en buket. Jeg tror dog at jeg tager forbi blomsterhandleren med et billede af min kjole, så han ved hvordan den er.

Jeg kan rigtig godt lide de lange enkle buketter og jeg har heller ikke en speciel frygt for valg af blomster. Skulle jeg sige noget jeg ikke selv ville vælge er det nok en kæmpe buket med lange blomster hængende ned. Men igen... Det er jo kun en buket og har sjældent set nogle der er grimme.

Synes i øvrigt at Bettina Allers buket er smuk og enkel - nogle siger kedelig andre siger elegant.

13646266-eeebe73ba14f6108be0d0b8136453124.jpeg

What she said :thumbsupsmileyanim:

0

Må indrømme at jeg heller ikke er så meget til calaer - det er lidt for enkelt efter min smag, men kan godt syntes det klæder nogle brude. Kommer jo helt an på ens stil.

Oprindeligt havde JEG bestilt en meget enkel buket også - som er syet af hvide liljer, så det bliver én stor blomst. Den er fantastisk smuk. Men en dag jeg var med på en polderarbend kom jeg pludseligt i tanke om at den blomst/plante jeg elsker aller mest er (hede)lyng.....og nu bestiller jeg sådan en buket i stedet. Så kan jeg fylde mine krukker på terassen med lyng og altid mindes vores bryllupsdag :-) (det er mig i en nøddeskal :-) )

Mvh Theresia

0

Annonce ♥

her sørger gommen for blomsten men har da vist billeder. vi har også aftalt at det skal være hos hende der lave dekorationerne (en rigtig go ven af min mor) for så er den billig skal nemlig kun betale indkøbspris...

Så jeg er sikker på de nok skal finde ud af det sammen. samtidig er det kun en blomst og jeg ved at han har valgt lige den fordi har syntes den skal se sådan ud og det betyder bare alt for mig. men det er jo en smagssag, men jeg glæder mig til at blive overrasket. og hvad har den at sige tror ikke på der er nogen der sidder og tænker tilbage på deres bryllupsdag og tænker ej det var da også en grim buket jeg fik :cheerleader3:

Tror lige meget hvordan den ser ud er det nogle helt andre ting man mindes.....

Men hvis man ikke har det godt med at den man gifte sig med skal bestemme noget til bruden så lad vær. det er da bestemt ikke noget man skal være nervøs for.

0