Sign in to follow this  
Followers 0
Guest LineJ

Gommens tøj er hemmeligt

10 posts in this topic

ja det er ret utraditionelt men hvorfor skal alt det hemmelige kun være brudens? Jeg må ikke se min kæreste brudetøj men jeg ved det bliver super flot, jeg har set lidt farver og mønstre og en skjorte i et par sekunder så jeg er sikker på det bliver super flot, er nærmest bekymret for han kommer til at overstråle mig. :-P

Han har set bunden af kjolen og kender farver og mønstret men ikke set den hele eller set mig i den. :-P

Så nu kan vi begge overraske hinanden på den store dag, andre der heller ikke må se kærestens tøj?

0

Annonce ♥

Jeg har sagt til min kommende, at han selv bestemmer om jeg må se hans tøj eller ej.

Jeg synes personligt, at det vil være lidt sjovt ikke at vide hvordan han kommer til at se ud på dagen :iloveyou:

Så er der lidt et overraskelsesmoment i det for mig også :iloveyou:

0

Jeg har desværre set Wonderkærestes tøj - jeg ville ellers hellere være blevet overrasket i kirken, men han ville gerne have mig med ud for at vælge sættet, så det har jeg været.

Men han bliver noget så lækker og dejlig!

0

Annonce ♥

Egentlig var det meningen, at vi skulle ud og købe hans tøj sammen. Men forleden sagde han, at jeg ikke må komme med alligevel. Når min kjole skal være hemmelig, så vil han også være hemmlig og det synes jeg ærlig talt er HELT i orden - så har jeg også noget at kigge efter i kirken :iloveyou:

Så jeg tror nok, at han tager min bror med ud at købe tøj, hvilket jeg er MEGET tryg ved, da min bror nok skal sige sin mening og er rimelig fornuftig i tøjvalg - i hvert fald når vi snakker flot festtøj. Så jeg er bare spændt på, hvad svogrene finder på :iloveyou:

0

Annonce ♥

jeg har kun set noget af det, men kun på en dukke, da jeg skulle godkende farven men også fordi jeg havde sagt til hans forlover at jeg ikke brød mig om kjole&hvidt og det var det han havde valgt, så han viste mig en model af den jakke han skal have på, men jeg ved ikke hvad farve den bliver det er kun hans vest jeg har set farven på... så lidt bliver jeg overrasket... eller nok meget for jeg kan ikke lige set det for mig, da min kæreste til daglig går lidt skater agtig klædt...

0