Sign in to follow this  
Followers 0
Frøkensarah

Fotolocation i det nordlige nordsjælland

6 posts in this topic

Er der ikke nogle af jer piger, der kender et sted i det nordligste nordsjælland (omkring frederiksværk, hundested, melby, Asserbo osv), hvor man kan få taget nogle lidt anderledes billeder?

Har overvejet det gamle stålvalseværk, da det måske kunne give nogle lidt rå billeder (og samtidig har min far sejlet fra stålvalseværket i mange år).

Vi har allerede valgt (som det ser ud nu) at få taget billeder ved Hyllingebjerg strand, så det må godt være i den rå stil.

0

Annonce ♥

Ej, tusind tak for billederne. Super feede billeder, og gode idéer :thumbsupsmileyanim:

0

Hvad med ned til Esrum Sø det er jo et romantisk sted og jeg mener søen går til Asserbo men er ikke helt sikker .

Held og lykke med at finde det perfekte sted

0

Jeg vil også sige at Stålvalseværket er en fed ide. Det vil jeg rigtig gerne se billeder fra. Tror det ville blive fedt.

0

Annonce ♥

Vi har lige fået taget billeder (i Frederiksværk) ved ågabet i skoven, men det er jo selvf. meget alm./romantiske billeder. (det er der hvor Frederikke sejler)...

Ellers så er der de gamle klostre ruiner (Dronningeholm) :thumbsupsmileyanim: Der var vi også ude og kigge, der var faktisk meget smukt og hvis man er lidt modig (ikke højteskræk som mig) ville man kunne få nogle fede billeder :griner:- og så er der jo vandet på den anden sidde af vejen.

Regina

0