6344

Mangler festlokaler i KBH-området

20 posts in this topic

hej alle

Jeg håber I kan hjælpe mig. Vores bryllup er i maj 2010 og vi bor i KBH Ø. Vi kunne godt tænke os at finde et sted i nærheden med plads til 80 mennesker.

Vi har en bekendt som er kok og derfor er vi ikke interesserede i en pakkeløsning.

Der er tale om en lidt utraditionel fest hvor middagen ikke er det centrale. Vi prioriterer en fest med dans og musik, derfor vil vi også gerne have et sted hvor vi ikke bliver smidt ud kl 2.

Vores ønsker er at finde stedet hvor vi kan holde en udendørs reception med udsigt til vand/lækker natur eller en skøn have. Derefter vil vi gå indenfor til middagsbuffet og dans.

Stedet behøver ikke være romantisk. Vi kan ikke få Paradehuset eller brøndsalen... jeg har kontaktet docken ved nordhavn nogle gange og de er stadigvæk ikke kommet med et tilbud. Vi vil helst også finde et sted med gode faciliteter, dvs. køkken og gerne med borde, stole, service., osv. Prisen er også afgørende, men selvfølgelig beskriver jeg lige nu drømmescenariet. Man kan jo ikke få det hele, suk!

Grundet en del udenlandske gæster, samt familie fra det jydske, håber vi også på et sted tæt på hoteller eller lign.

Jeg håber I kan hjælpe mig,

hilsen, C6344 :thumbsupsmileyanim:

Edited by 6344
0

Annonce ♥

åh vi er også bare så meget i vildrede, og alt hvad jeg finder er allerede booket op nu... :thumbsupsmileyanim:

kan deværre ikke komme med nogle gode forslag.

Huset i Magstræde er hyggeligt, men har vist kun plads til 60-65 personer..

Edited by zpitzen
0

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne huske, at der tidligere var blevet spurgt om noget ligenende, men det er et stykke tid siden.

Jeg fandt tråden HER. Jeg håber du kan bruge det. Held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvis man bor i københavn kan man leje kulturhuset på islandsbrygge. ved dog ikke hvor mange der er plads til, men beliggenheden er ret flot :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har spillet i Huset i Magstræde for 80 personer (Salon K) så der kan godt være 80. Det kan dog meget vel være noget andet til en bryllupsfest. Særligt hvis man taler runde borde m.v. men undersøg det. Ellers kunne Ego på Østrebro være en mulighed måske.

0

Jeg har spillet i Huset i Magstræde for 80 personer (Salon K) så der kan godt være 80. Det kan dog meget vel være noget andet til en bryllupsfest. Særligt hvis man taler runde borde m.v. men undersøg det. Ellers kunne Ego på Østrebro være en mulighed måske.

Hej,

Jeg var også til en fest i Huset, der var to lange borde og en minidansegulv... Så jeg er bange for den bliver svær. Men mht Ego, nu er jeg jo tilflytter, så jeg ved ikke hvad Ego på Østerbro kan være og google vil ikke hjælpe. Det eneste jeg kunne finde er E.go. Brasserie tæt ved Kgs Nytorv og vi leder efter et sted hvor vi må have vores kok. Håber I kan hjælpe...

Knus

0

Hvis man bor i københavn kan man leje kulturhuset på islandsbrygge. ved dog ikke hvor mange der er plads til, men beliggenheden er ret flot :)

:) Den havde kigget efter inden jeg skrev dette emne og den er taget :cheerleader3:

Tror måske jeg ringer og gøre dem opmærksom på min interesse, i tilfældet af afbestilling...

Tak alligevel... ;)

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om I har overvejet en spejderhytte?

Vi bruger Polarhytten i Ganløse http://3lyngby.dk/hytter/polarhytten som ligger meget smukt ved Kirke Værløse, skov og sø.

Der er plads til at holde en fantastisk fest, rigtig gode køkkenfacilieter og service til ca. 80. Vi skal også have band og kogekone, så du kan jo lige skrive efter brylluppet hvis du vil høre feedback!

Åh ja, og så er der sovepladser til 80 på sovesale etc. Inden for kørselsafstand er hotel Kollekolle som vist skulle være meget fint.

Prisen for Polarhytten er 7000 kr for en weekend fredag-søndag.

Held & lykke med jagten

Louise

0

Nej jeg kan heller ikke se et link til EGO på google og det ligger heller ikke på vores hjemmeside men jeg fandt dette: http://www.freezone-catering.dk/

0

Et alternativ er måske at undersøge mulighederne uden for KBH, og så leje en bus, der kan kører gæsterne til og fra KBH.

Min bror og kone holdt deres fest i et forsamlingshus et par kilometer fra byen hvor de blev gift, og de fik et flot tilbud på bus med chauffør, der hentede alle festdeltagerne der hvor parret holdte deres reception og hentede folk efter festen igen. Det var endda sådan at bussen kørte en runde i byen og satte folk af "centrale steder" i forhold til div. hoteller og bopæle. Brudeparrets hjem er selvfølgeligt et af stoppestederne.

0

Nej jeg kan heller ikke se et link til EGO på google og det ligger heller ikke på vores hjemmeside men jeg fandt dette: http://www.freezone-catering.dk/

Endnu en gang tak, men de vil levere maden og jeg har en kok... PYHA, jagten fortsætter!

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om I har overvejet en spejderhytte?

Vi bruger Polarhytten i Ganløse http://3lyngby.dk/hytter/polarhytten som ligger meget smukt ved Kirke Værløse, skov og sø.

Der er plads til at holde en fantastisk fest, rigtig gode køkkenfacilieter og service til ca. 80. Vi skal også have band og kogekone, så du kan jo lige skrive efter brylluppet hvis du vil høre feedback!

Åh ja, og så er der sovepladser til 80 på sovesale etc. Inden for kørselsafstand er hotel Kollekolle som vist skulle være meget fint.

Prisen for Polarhytten er 7000 kr for en weekend fredag-søndag.

Held & lykke med jagten

Louise

det var da en god idé!!!! Det må jeg kigge på... tak for tippet

0

Selv tak. Hvis du går videre med sagen har jeg inventarliste til køkkenet og en masse billeder vi tog inde i hytten og ude på deres terrasse. Det er meget rart for at få en fornemmelse af hvad der er!

Send mig en PM hvis du vil have billeder osv. tilsendt...

0

Hvad med Sonnerupgaard Gods? Det skulle være til at komme til fra Københavnsområdet, og der skulle efter sigende være rigtig gode køkkenfaciliteter, så man kan medbringe egen kok. Der er flere forskellige lokaler i forskellige stilarter, og masser af værelser på godset, som gæsterne kan overnatte i...

Men polarhytten ser nu også rigtig godt ud!

0

Hvad med Sonnerupgaard Gods? Det skulle være til at komme til fra Københavnsområdet, og der skulle efter sigende være rigtig gode køkkenfaciliteter, så man kan medbringe egen kok. Der er flere forskellige lokaler i forskellige stilarter, og masser af værelser på godset, som gæsterne kan overnatte i...

Men polarhytten ser nu også rigtig godt ud!

super sted, tusind tak

kæmpe knus

0

Annonce ♥

Taler vi hytter kunne Kolonien Solborg i Vig (Sjællands Odde) også være en mulighed. Der er overnatningsmuligheder for alle og Særligt for dem der kommer fra Jylland ligger stedet centralt i forhold til færgeoverfart.

0

Taler vi hytter kunne Kolonien Solborg i Vig (Sjællands Odde) også være en mulighed. Der er overnatningsmuligheder for alle og Særligt for dem der kommer fra Jylland ligger stedet centralt i forhold til færgeoverfart.

nu har jeg da noget at kigge på, tak for det...

Jeg håber nu stadig at kunne finde noget i KBH område, da vielsen er i KBH og jeg har gæster fra Jylland, Bornholm og udlandet :thumbsupsmileyanim:

Nu må vi se... Jeg søger ikke noget romantisk, jeg drømmer om et sted med anretter køkken til vores kok og en terrase eller have tilknyttet til stedet... jagten fortsætter...

KNUS C

0

Prøv at kigge på Odd Fellow logens ejendomme. De har ejendomme i Glostrup og København som formentlig vil kunne tilfredsstille jeres ønsker såvel lokalemæssigt som økonomisk.

0

Prøv at kigge på Odd Fellow logens ejendomme. De har ejendomme i Glostrup og København som formentlig vil kunne tilfredsstille jeres ønsker såvel lokalemæssigt som økonomisk.

JA tak... det vi kigger vi også på... hvor dejligt alle vil hjælpe :thumbsupsmileyanim:

kæmpe knus...

0

Annonce ♥