anitaelise

Anita og Thomas 8. august 2009

56 posts in this topic

Annonce ♥

Ville gerne kunne skrive at nu fortsætter beretningen....men det gør den altså ikke helt. Der er sket så meget i vores live det sidste stk tid, så overskuddet er lig nul og forude venter endnu en tur på rigshospitalet med vores lille søn.

Men vi har fået billederne fra fotografen og de er fantastiske....De bliver lagt ind i næste uge forhåbentligt. Håber i overlver indtil da.

0

Annonce ♥

God bedring med poden :cheerleader3:

PS. Det er dejligt at se hvor flot sløret passer dig og kjolen. De rhinsten der er på giver det lige det sidste :cheerleader3:

Hej Lena.

Ja sløret er bare fantastisk og der blev ikke revet i det, så det kommer til at gå i arv, det er bare SÅ flot :cheerleader3: :cheerleader3:

0

hmm ja så troede man lige at beretningen fortsatte, men igen vinder manglen på overskud og div ting der bare ikke kører herhjemme.

Har været på riget igen med min lille søn og igen blev han opereret. Efterfølgende har han været syg og haft infektion i øjet osv. osv. så ja det kører bare ikke. Men ja skal se om jeg kan finde overskuddet en af dagene, for denne skønne beretning fra vores fantastiske dag skal naturligvis gøres færdig og i skal da se de fantastiske billeder fra fotografen :cheerleader3:

Men bær lige over med mig

0

SÅ må jeg vist hellere komme lidt videre her i min beretning :cheerleader3:

Denne gang er det billederne fra fotografen. :cheerleader3: De er fantastiske og vi har dem alle sammen så vi bare kan kigge og mindes når vi har lyst. De er allesammen i farver her. Vi har dog valgt at få lavet nogen af dem i sort og hvid af dem der sidder i albummet hun har lavet til os.

Nå men nok snak...tid til BILLEDER!!! :cheerleader3:

Vi starter med et billede af hele vores lille familie :thumbsupsmileyanim: (beklager min mærkelige mund)

post-31927-1257171355.jpg

Edited by anitaelise
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det nogle super fine billeder. Men pewwww, det ser varmt ud.

Hihi Lena...det var det osse. temperaturen havde godt måtte være bare et par grader lavere. Men ja ja vi havde jo selv valgt dagen

SKØN brudebuket :cheerleader3:

Tillykke med dagen

Mange tak, var osse super glad for den...eller rettere: JEG ELSKER DEN :cheerleader3:

0