Miss-Lena

Manchetknapper til under 50,-

11 indlæg i dette emne

Ja, det er selvfølgelig på Ebay, vi har kigget manchetknapper. De er jo tosset billige i forhold til priserne i butikkerne (dem jeg har set koster 500,- op til 1000,-). Men hvordan er kvaliteten? De skal jo helst holde....

Men vildt hvor meget der kan spares der, hvis det bare er en nødvendighed til outfittet, som gommen er ligeglad med - og hvis de holder.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine øjne er de bare til pynt. :thumbsupsmileyanim:

Så hvis de kan holde til en enkelt aften så er det jo et godt køb. Hvis de er af plastik kan de knække, men det tror jeg næppe du ville købe.

Min mand lånte manchetknapper af sin stedfar, det er jo også en mulighed, hvis gommen som sagt er ligeglad med knapperne.

Jeanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... L er vist slet ikke til manchet-knapper - og det afhænger vel også af skjortetypen, om der kan komme manchetknapper i?

Men har også set nogle ret billige på Ebay og overvejet, om han skal have nogle - måske lidt skægge - til dagen. Og skidt med, om de er billige og kun holder denne ene gang - han får dem næppe brugt igen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt nogle via. ebay hvor der står groom, father og the groom, og father of the bride. De kostede alt i alt 143,-

De virker til at være helt fin kvalitet, så jeg glæder mig til de forskellige skal have deres lille gave :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså skjorten er til manchetknapper, så der skal købes/skaffes nogle. Har købt et sæt, så må vi se hvordan de er... Pris 33,- inkl porto :thumbsupsmileyanim:

Spørger lige dumt, for er helt uvidende, men kan man bruge manchetknapper i ALLE typer skjorter?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Altså skjorten er til manchetknapper, så der skal købes/skaffes nogle. Har købt et sæt, så må vi se hvordan de er... Pris 33,- inkl porto :thumbsupsmileyanim:

LINK!!!!! Du kan da ikke finde nogle til så fed en pris og så ikke dele.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præv at søge Cufflinks på Ebay.com Der er virkelig mange... jeg købte herfra http://stores.shop.ebay.com/thenicoshop__W0QQ_armrsZ1

Det var det samme sted jeg købte, og jeg synes de er super fine i virkeligheden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Altså skjorten er til manchetknapper, så der skal købes/skaffes nogle. Har købt et sæt, så må vi se hvordan de er... Pris 33,- inkl porto :thumbsupsmileyanim:

Spørger lige dumt, for er helt uvidende, men kan man bruge manchetknapper i ALLE typer skjorter?

Nej det kan man ikke. Der skal være knappehuller ved manchetterne på skjorten. Ellers er der jo ingen steder at putte manchetknapperne igennem.

Grundlæggende kan du finde tre typer skjorter.

1. Kun med alm. knap på manchetten.

2. Kun med huller stil manchet knapper.

3. Med begge dele, så man selv kan vælge det ene eller det andet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer