Miv Marie

hårpynt

7 posts in this topic

Hej derude...

Jeg søger efter hårpynt til meget meget kort hår... Min frisør siger man kan få nogle perler af en art, der kan sættes i mit hår, men de har ikke sådan noget hjemme... Men hvor kan jeg finde sådan noget?????? Jeg skal ikke have slør på, og derfor foreslog min frisør perler...

HJÆÆÆÆÆLP

0

Annonce ♥

Hej

Jeg har selv meget kort og hår og fik sat små "tvistere" i håret - tror måske det er dem du tænker på - de fåes både med perler og sten.

Mine var dog med sten - jeg har dem til salg nu - måske det var noget? Vi kan altid tale om prisen.

Se her

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=57481

Hilsen

Louise

PS: Jeg har købt mine dér hvor jeg købte min kjole

0

Jeg ved godt, hvad det er for små sten du snakker om!! Jeg havde nemlig engang en frisør, der selv havde kort hår og brugte dem - og det så rigtigt godt ud. Jeg ved hun solgte dem, men hun har lige lukket salonen pga sygdom. Men synes du skal prøve at stikke hovedet ind hos forskellige frisører - det kan være de har dem..

0

synes faktisk det er lidt svært at finde noget. Men hvad med en hårbøjle eller en hat?

Tja, det var måske en mulighed, det har jeg slet ikke tænkt på... Tak, for inspirationen :thumbsupsmileyanim:

Hej

Jeg har selv meget kort og hår og fik sat små "tvistere" i håret - tror måske det er dem du tænker på - de fåes både med perler og sten.

Mine var dog med sten - jeg har dem til salg nu - måske det var noget? Vi kan altid tale om prisen.

Se her

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=57481

Hilsen

Louise

PS: Jeg har købt mine dér hvor jeg købte min kjole

Jeg har lige set på billedet du har lagt ind af dem, jeg tror mit hår er for kort til at der er noget at twiste dem fast i...

Jeg ved godt, hvad det er for små sten du snakker om!! Jeg havde nemlig engang en frisør, der selv havde kort hår og brugte dem - og det så rigtigt godt ud. Jeg ved hun solgte dem, men hun har lige lukket salonen pga sygdom. Men synes du skal prøve at stikke hovedet ind hos forskellige frisører - det kan være de har dem..

Ja, altså man skulle kunne få nogle perlelignende "ting", som skal i håret ligesom perler på en snor... Men kan bare ikke finde nogle nogle steder...

Er der slet ikke andre brude med meget kort hår derude?????? Og hvad gør I?

0

Annonce ♥

synes faktisk det er lidt svært at finde noget. Men hvad med en hårbøjle eller en hat?

Hejsa ;)

Jeg havde faktisk selv tænkt på noget lignede ....altså hårbøjle eller snare en hat :thumbsupsmileyanim: Har du evt en hjemmeside du vil dele med mig??

Knuz Anette

0

Hejsa ;)

Jeg havde faktisk selv tænkt på noget lignede ....altså hårbøjle eller snare en hat :thumbsupsmileyanim: Har du evt en hjemmeside du vil dele med mig??

Knuz Anette

Hmm det har jeg faktisk ikke - men mon ikke man kan finde noget på nettet??

Feks her eller de her er også fine men fra australien

Eller dem her måske

Tusinde tak for hjælpen det er nogle rigtige gode sider :balloons:

0