Sign in to follow this  
Followers 0
Missfrance

Nogen der kan anbefale en DJ?

26 posts in this topic

Annonce ♥

En brud herinde anbefalede "Sweetdance". Vi har sendt en forespørgelse med musikønsker, og de mente fint at kunne klare opgaven (har ofte spillet til bryllupper) Men har altså ingen personlig erfaring og véd ikke, om de spiller på sjælland. Prisen er virkelig rimelig.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

vi har booket diskobil som også annoncerer herinde... Til en meget overkommelig pris... De har super gode ideer og tilbyder både dinnermusik eller pianist under middagen.....

hvis det var noget

Edited by christina04
0

1.000 Tak Keizer m.fl.

Jeg kender så godt Jacob Milter, Sweetdance. Han er medlem af vores "fanklub" på Facebook (Vi Ælsker DiskoBilen) :cheerleader3: Jeg ved ikke hvor meget erfaring de har med bryllupsfester, jf. at de er forholdsvis unge, men de har været med en del år og det er sikkert ok. De er dog fra Sønderjylland.

I øvrigt så kan dem der måtte være i nærheden opleve Diskobil på fredag på Lynge Byfest og Kræmmermarked hvor Peter og jeg selv fra kl. 21 vil "battle" og lave 80'er musik fra hver vores pult. Michael som Kejser nævner støder måske til senere men det vides ikke endnu.

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

:):):thumbsupsmileyanim:

Melder mig også på banen med en varm anbefaling af Diskobil, som jeg og Keld ser frem til at opleve til vores kobberbryllup 24. januar 2015.

Det vil optage for meget plads her i tråden at opremse alle grundene, så jeg henviser til min egen planlægningstråd :cheerleader3:

Held og lykke med forberedelserne - og jeres bryllupsdag :cheerleader3:

0

Hvad koster det egentlig at få en DJ ud? Jeg gad det virkelig godt, men uha... det vil være ekstra penge der skal lægges til vores budget.

Vi skal give 6500 kr. for at Diskobil kommer. De vil så også spille noget musik under maden og de går hjem når festen lukker, så der er ikke noget med ekstra penge op af lommen kl. 2.

Nej i tilbudet skriver de maks 12 timer, men jeg synes også det er ok at vi lukker festen kl. 5 næste morgen, der har jeg i hvert fald sovet i et par timer.

0

En DJ kan koste alt mellem 500 kr. og 10.000 kr. men de fleste af vores kolleger (voksendiskoteker) ligger i niveauet 4.500 - 7.000 kr. og der kan så være noget med ekstrabetaling udover 7 timer, efter kl. 2.

Priserne kan udover spilletid og geoggrafi afhænge af faktorer, som erfarenhed, og udstyr. Musik skal ikke bare være god og høj (efter middagen). Det skal også lyde godt og der er desværre mange i "branchen" som tror at man kan gå ud og købe et komplet diskoteksanlæg til 10-20.000 kr. og få det til at spille fornuftigt.

Nu var der en der spurgte mig til vores priser via pm og helt overordnet kan man sige at det afhænger af hvor i landet det foregår. Dvs. hvor langt der skal køres, men de fleste ligger mellem 5.700 og 7.500 kr. for det vi kalder "en ren Diskobil løsning". Alternativet er en pakkeløsning hvor der også indgår en pianist.

Den med de 12 timer har faktisk en helt konkret årsag: Et bryllup i et havetelt for nogle år siden hvor Søren spillede fra om eftermiddagen til kl.l 8 om morgenen. Han hyggede sig men Lone siger så "hvad nu hvis der sidder 8 personer til bare og siger "ubegrænset spilletid" på et tidspunkt hvor festen faktisk er slut. Derfor har vi givet vores DJ's den ret at de kan stoppe efter 12 timer men det er bestemt ikke alle der gør det hvis festen er til det. Det er så også sjældent at festen rækker ud over 12 timer.

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Den med de 12 timer har faktisk en helt konkret årsag: Et bryllup i et havetelt for nogle år siden hvor Søren spillede fra om eftermiddagen til kl.l 8 om morgenen. Han hyggede sig men Lone siger så "hvad nu hvis der sidder 8 personer til bare og siger "ubegrænset spilletid" på et tidspunkt hvor festen faktisk er slut. Derfor har vi givet vores DJ's den ret at de kan stoppe efter 12 timer men det er bestemt ikke alle der gør det hvis festen er til det. Det er så også sjældent at festen rækker ud over 12 timer.

Det synes jeg også er helt fint!

Jeg vil ikke selv kunne holde til så mange timer.

Vores hotel siger også at festen slutter når den sidste gæst går, men hvis der sidder 4 tilbage i et hjørne og diskutere verdenssituationen, så kan de godt finde på at bede dem trække ud i baren (som er åben hele natten) så personalet kan klare den sidste afrydning og komme hjem.

Men det finder vi nok ud af til den tid ;)

0

amen det plejer såmænd at give sig selv og som regel er det en slutbemærkning med: I holder godt nok ikke lang tid..... :cheerleader3:

Det med spilletid er da også noget jeg tit har drøftet med kolleger og har hørt nogle sige at det er bedre at slutte festen når den er på toppen end at lade den dø ud. Et synspunkt som jeg egentlig har fuld forståelse for (og vi har også fester der skal slutte kl. 2 på grund af stedet). Det er bare svært på forhånd at forudse hvornår tidspunktet er nået. Ikke mindst fordi en bryllupsfest og en bryllupsmiddag ikke kan forudses på forhånd. Nogle er færdige kl. 22 og andre når knap nok brudevalsen til kl. 24.

Det jeg typisk gør i den situation hvor der kun er nogle få tilbage er at jeg begynder at pakke ned så småt men det sidste der ryger er lyden. Dog kan det være stedet gerne vil have folk ud og så skal man ikke spille musik.

Edited by diskobil
0

Priserne er jo helt fair, for al det arbejde... Desværre bor vi i Aalborg, der er langt væk for Diskobilen

Vi havde Timetrip fra Aalborg. Det kostede 2.750 for 5 timer (fra kl. 22 til kl. 3).

Jeg har hørt dem flere gange til vores julefrokost på arbejde - hvor de har været rigtig gode.

Til vores bryllup synes jeg måske de havde lidt svært ved at spille det som folk virkelig dansede til - men det kan også være, det var fordi der var så varmt, at folk ikke kunne holde ud at danse???

Synes virkelig prisen var billig - de kom to mand - brugte et par timer på at stille op om fredagen, og igen tog det noget tid at pakke sammen igen.

Edited by marianne1973
0

Annonce ♥

Priserne er jo helt fair, for al det arbejde... Desværre bor vi i Aalborg, der er langt væk for Diskobilen

Vi havde en DJ fra Nørresundby - Diskotek Limelight - han får min varmeste anbefaling :cheerleader3: Han spillede fra kl 18.00 til 02.00 til 5000,- og så gave vi 500 for en time mere :)

0

Vi havde en DJ fra Nørresundby - Diskotek Limelight - han får min varmeste anbefaling :bearhug: Han spillede fra kl 18.00 til 02.00 til 5000,- og så gave vi 500 for en time mere :c166:

Også mine for der er langt til Aalborg som det bliver sagt. Godt nok har jeg spillet på Dronninglund Slot, i Thisted, Skive m.v. men så har det været fordi man kunne kombinere det med ferie o.l. Overvejelserne går da også i retning af at den næste Diskobil bliver en bus o.l. på hvide plader (da det er lidt træls at køre i to biler til Jylland når man kombinerer det og familien skal med). Men ellers gør vi normalt det at vi henviser til netop Hans Lynnerup, www.limelightdisco.dk som bliver nævnt ovenfor.

Edited by diskobil
0

Der er slet ingen der nævner Flashlight gruppen... Jeg har ikke hørt dem, men flere har gode anbefalinger, så vi regner med det bliver dem der skal spille til vores bryllup næste år.

Vi havde også kontaktet diskobilen, men de svarede først flere uger efter henvendelsen.....

0

Nej det er egentlig underligt. Vi henviser selv en del til Jesper og Flashlight-gruppen når vi får henvendelser om Jyllandsjobs (bortset fra Nordjylland) og ikke selv har mulighed for at tage det, eller det ikke kan passes ind med andet, jf. ovenfor. I kan ihvertfald roligt booke Jesper & Co.

At vi først skulle have svaret flere uger efter din henvendelse kan umiddelbart undre mig, men der kan være sket en fejl.

Tilføjelse: Jeg blev lige nysgerrig og ret skal vel være ret: Vi fik jeres henvendelse onsdag den 5/8 2009 og I havde tilbuddet fra os mandag den 10/10 2009. Dvs. vi har svaret efter 5 dage. Lidt senere end normalt men det skal ses i lyset af at vi var i Jylland fra onsdag til søndag. :thumbsupsmileyanim:

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Der er slet ingen der nævner Flashlight gruppen... Jeg har ikke hørt dem, men flere har gode anbefalinger, så vi regner med det bliver dem der skal spille til vores bryllup næste år.

Vi havde også kontaktet diskobilen, men de svarede først flere uger efter henvendelsen.....

Vi havde flashlight gruppen og jeg kan kun anbefale dem... Vi synes at DJ´en var super god og alt gik bare som det skulle...

Derudover gav vi 4800 kr fra klokken 18 til klokken 2. Ikke så galt efter vores mening.. Der er også mulighed for at forlænge spilletiden for 500 kr pr. time.

Så dem har jeg kun godt at sige om

Edited by Ria
0

Vil klart anbefale www.musikkentilditbryllup.dk igennem dem fik vi DJ´en søren, som var super dygtig og meget flink :-), og morten som var pianist, der spillede under maden, også super flink fyr. :-)

Vil klar anbefale dem :-) vi gav 10000 for begge, hvor pianisten kom fra kl 18- 23.00 og kl 23 tog dj´en over til kl 3 næste morgen :-)

Dj´en Søren formåede at få rigtig mange ud og danse, selv min farbror og hans kone var ude og danse, hvilket ikke er til hver fest, man oplever det :-)

0

DISKOBIL:

Ja ret skal være ret, jeg var også lige inde og tjekke og du har ret, det var slet ikke jer, men et andet enkeltmands disko der havde svaret meget sent. JEg undskylder fejlen :-)

Det er selvfølgelig helt ok og jeg vil vove den påstand at der ikke er nogle som er 100% fejlfrie; Det kunne såmænd godt have været os.

0