Lenebj

hvor meget koster jers Bryllup

55 posts in this topic

vores kostede omkring 75.000 ialt med alt. Vi var 55 og holdt festen på en restaurant og skulle ikke selv gøre andet end at komme med bordkort og hvad der ellers skulle bruges, blomsterne på bordene stod de også for. Kagen lavede min mands kammerat og vi betalte kun materialerne. min mor betalte noget af kjolen, og fik 25.000 af mine svigerforældre. kørslen var også en vennetjeneste og endda i en mega fed og meget dyr bil, vi gav ikek noget for det. Musikken kostede omkring de 9 for to mand fra 18 til 2 plus det løse.

0

Annonce ♥

Vi har et budget på 30.000 og det ser ud til at holde!!! :thumbsupsmileyanim:

Mine forældre har givet kjolen, men alt det andet skal vi selv sørge for. Vi har så også fravalgt nogle ting - vi skal ikke holde stor fest om aftenen, men vi vælger at invitere til frokost, kage & kaffe og skrub-af-mad.

Knus Lene

0

Vi har et budget til selve festen om aftenen på ca. 75.000 - det er dog uden drikkevarer... regningen, ja, den får vi først dagen efter! Vi skal holde den på Sauntehus Slot. Vi skal også holde reception - og der forventer vi mellem 100-150... og der er budgettet 25.000.... og så er der ALT det andet. Min kommende mand siger - du skal bare have et princessebryllup! :thumbsupsmileyanim:

Du skal nyde og planlægge Jeres store dag!

Knus

Helle

0

Hej !

Vi vil prøve at gøre det så billigt vi kan men dog uden det virker tamt... Vi har sat vores budget til max. 50.000,-.... Vi bliver ca. 80 personer har lejet kæmpe store, flotte og billige lokaler hvor de laver maden til mellem 150-300 kr pr. kuvert... (vores menu omkring 250,- pr. mand) derudover har vi fået musiker fra dansktoppen til 5000 for 7 timer.. Kørsel bliver hestevogn igennem bekendte... Tøj fra Thailand og Kina... invitationer, bordkort osv laver jeg selv... billig billig men super flot :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vores budget ligger på ca 60.000. Omkring 35.000 for restaurent incl. alt. Musik ca. 9000. tøj ca 10.000...fotograf ca. 3000. Så er der vist lidt tilbage til det løse. Vi kommer nok til at sprænge budgettet med ca 10.000. Måske forærer min mor mig kjolen.. Man ved aldrig.

0

Vores budget er på ca. 45.000 til 60 personer. Vi holder det i et forsamlingshus, hvor en af min mors begendte står for maden og så bliver der handlet drikkevarer osv. i Tyskland.

0

Vi skal velsignes i kirken den 5. september med efterfølgende fest.

Vi har lejet en mølle og vi bliver 81 personer.

Buffet + kok til udskæring incl. 2 forretter og 3 slags dessert

Natmad

4 serveringsdamer

Fadøl og dåsesodavand

Rød- og hvidvin

Spiritus til kaffen og senere

Mustang til kørsel

Prof. fotograf til billeder efter kirken

Brudekjole + sko

Jakkesæt + sko

Pynt af kirke og mølle

Indbydelser incl. svarkort

Servietter med påtrykt navne og dato

Leje af rød løber + telt

Ja, alt hvad der skal bruges. Vores budget er 75.000 og det holder.

Kan godt forstå dig, hvis du ikke vil involveres for meget i brylluppet, hvis du ved, du kommer til at stå med det hele selv! Kunne I evt. ikke lave en alliance med noget familie eller gode venner? Jeg ved at de hellere end gerne vil hjælpe - og mange gange får man lige de sidste detaljer med, da der er flere til at komme med gode idéer.

0

Annonce ♥

hejsa..

jeg spørger, fordi vi herhjemme er næsten kommet op at skændes over, hvad vi gerne vil med vores bryllup..

Vi har lagt buget med alt, hvad vi vil have med...og kommer op på ca 120.000.. :balloons: for 55 plus os selv med overnatning

Med fare for at lyde fokælet, men mit bryllup skal altså holdes i et bælke (læs spejderhytte) hytte, han har fundet.. :ban: Det bliver nemlig så mig der skal stå for alting..sådan var det også til vores datters barnedåb, hvor jeg vågnede med "stress"-influenza på selve dagen og lå syg i en uge efter..D :angry1: et gør jeg bare ikke

Min bryllupsdag skal være afslappet for mig, så jeg kan nyde dagen..

Håber I forstår, hvad jeg mener

Jeg bliver en kende fornærmet, for jeg er snot forkælet men af eget ønske holder vi det i forsamlingshus,

med tjenere og kogekone.

Jeg kommer til at stå for det meste, selvom han er medbestemmende, og med fare for at få hug nu

så må jeg indrømme jeg synes ikke det er et spørgsmål om hvad en fest koster,

men hvad man forventer til sine gæster og af sin fest.

FX er jeg slet ikke til at der nogle som helst der skal lukke og slukke for vores bryllupsfest kl 02:00

Vi så heller ikke til om vi skal bestemme om vores gæster skal drikke sprut ad. lib eller ej.

Vi holder faktisk min drøm til bryllup, men jeg kunne så heller ikke finde på at give 120.000 for et bryllup,

men fair nok andre vil det, men igen så har det intet med pris at gøre,

tror bare på det har noget at gøre med hvad man sætter pris på,

og NEJ KVALITET afhænger ikke af pris..!

Vi kommer af med 20-30.000 kr.

Når vi regner sammen, vi mangler kun at betale maden og drikkelse og personale. :thumbsupsmileyanim:

MizzT

0

Vores bryllupsbudget ligger omkring de 120.000 og vi holder det på restaurant ved dyrehaven med alt inkluderet, af samme årsag som du ønsker, for vi ved jo godt hvem der står for arrangementet i den sidste ende og tro mig selvom alt er inkl. så er der stadig rigeligt at se til og det er ikke mændene der tager teten. Vi skal holde reception på en græsplæne i dyrehaven med ca. 90 gæster og middagen bliver for 65gæster. Vi har arrangeret et bryllup som vi begge er enige om. Med tanke for hvad der er økonomisk rationelt at betale for tingene, så syntes vi ikke at vi kan gøre det billigere, har flere gange gennemgået budgettet for at se om vi kunne skære nogle steder, men nej. Personligt er jeg ikke gået på kompromi hverken med ring, kjole eller stedet som er det der for mig betyder mest.

Go fornøjelse, håber i finder et beløb der kan dække jeres begges ønsker for et dejligt bryllup.

0

Pyh ha...... Der er næsten et helt år til at min forlovede og jeg skal giftes, så indtil videre har vi faktisk kun booket lokale med mad. Vi har valgt at hemmeligholde beslutningen om vores fastsættelse af bryllupsdato indtil efter nytår, så indtil da tager vi det stille og roligt, vi er i gang med at kigge på kirke, men resten venter vi med. Vi satser på at kan holde bryllup for omkring 80.000. Er så heldig at mine og min forlovedes ønsker matcher sådan nogenlnde hinandens. Han er af den holdning, at et byllup ikke skal gøres op i penge, så hvis vi mangler 10-20.000 er det ikke noget problem at låne. Men indtil vinter 2010 gør vi os ikke de store forberedelser til vores bryllup.

Vh

Anita

0

hejsa..

jeg spørger, fordi vi herhjemme er næsten kommet op at skændes over, hvad vi gerne vil med vores bryllup..

Vi har lagt buget med alt, hvad vi vil have med...og kommer op på ca 120.000.. :thumbsupsmileyanim: for 55 plus os selv med overnatning

Med fare for at lyde fokælet, men mit bryllup skal altså holdes i et bælke (læs spejderhytte) hytte, han har fundet.. :ban: Det bliver nemlig så mig der skal stå for alting..sådan var det også til vores datters barnedåb, hvor jeg vågnede med "stress"-influenza på selve dagen og lå syg i en uge efter..D :angry1: et gør jeg bare ikke

Min bryllupsdag skal være afslappet for mig, så jeg kan nyde dagen..

Håber I forstår, hvad jeg mener

Hej

Vi har været enige hele vejen - vi har et max på 180.000 og er lige pt. på 160.000 for ca. 80 gæster dvs. ca. 2.000 pr kuvert.

Det er så et budget, der indeholder ALT! - kjole, sko, hår, gommens tøj, sko, tøj til 4 brudesvende, bryllupsrejse til italien, kroen, fri bar, vores overnatning på kroen, musik, blomster, fotograf etc...

Vi valgte fra starten at vi ville holde en FEST!... og jeg bliver hys hvis jeg er nervøs for om der er styr på tingene så vi har valgt en kro vi var trygge ved (og dermed prof serveringspersonale!! - ikke noget forsamlingshus med de lokale damer etc).

MEN det lyder på mig som om det er mere afgørende at I får talt om jeres forventninger og du skal jo ikke være syg af at holde bryllup.

Det kan din kommende mand da heller ikke være interesseret i.

Held og lykke!

0

Annonce ♥

vi har et bugdet på med 115.000,-

Vi bliver ca 35 pers til festen . kørsel står os i 4.000kr.Festen holdes på restaurant hertedalden og jeg forventer det vil koste ca 55.000, tøjet har vi sat ca 15.000 af til (for syret min kjole, som mine forældre betaler.)

Ringe der bruger vi vores fine forlovelsesringe som er købt i god kvalitet ( der bliver så sat et par sten i min HEHe.) og så bliver de polleeret op .

musikken kommer til atkoste ca 20.000,-

så det ser sådan ud for vores bryllup 2010,- :thumbsupsmileyanim:

0

Personligt er jeg meget imponeret over hvor meget vi fik for vores 75.000,- 80 gæster. Ringene som vi fik lavet af et arvestykke og i sat 5 brillianter. Min kjole til 10.000, hans tøj blev lejet, 3 brude pigekjoler, blevt kørt i hestevogn. Holdt reception på stranden, kagen lavede jeg selv... var meget stolt :thumbsupsmileyanim:) Har en i familien der er meget ferm med et kamerar, så der sparede vi også lidt. Fest på et hotel med perfekte lokaler til formålet og guld stole til alle. 4 retter mad og vin ad libitum, drinks og snacks. Blomsterne lavede min mands faster, på 10 store 6 armede lysestager + buketterne. 6 mands jazz orkester (silvermoon) Rigtig gode... Fest til den lyse morgen og overnatning for min mand og jeg og den helt store fælles morgenbuffet hvor vi åbnede gaverne.

0

Jeg synes det er meget interessant, hvor stor forskel der er på bryllupsbudgetterne, og hvorvidt man får hjælp til at betale det eller ej, og derfor har jeg oprettet en lille meningsmåling om det HER, så det giver et lidt bedre overblik.

Jeg håber, i vil give jeres mening til kende :thumbsupsmileyanim:

0

Vores budget startede på 15000kr. Dertil skød mine forældre uventet 10000kr til til uforudsete udgifter. Vi bliver 35 personer. Det holder indtil videre, jeg er køkken uddannet og derfor sparer vi ekstremt meget på maden, da jeg selv laver den også får en bekendt til a varme og anrette. men det har givet oz en kuvert pris på ca. 65kr pr mand for 3retter, kaffe og kage og bryllups kage -som jeg også selv laver. Fotograf bliver min bror så den er gratis og det samme med tansport som blir en a gommes venner evt. mustang... :thumbsupsmileyanim: Drikkervarerne er hentet i tyskland 1200 incl vin og champagne. Det dyreste har været min kjole og tilbehør, men har taget fra sted til sted for at få lig det der var rigtigt og til den rigtige pris sparede eks. 2000 på sløret. Vi har også set på bjælkehytte, men valgte et forsamlingshus i stedet hvor vi festede som unge for at bibeholde lidt sjæl. og det kostede så også kun det halv a hytten nemlig 900kr. Manden har habit som jeg har fået renset 125kr.

Det er hårdt a ville holde discount bryllup, men på så mange måder bare også det værd for man har styr på hvordan tingene bliver og får ikke nogle pludselige nogle overraskelser fordi en anden har glemt hvad de skulle.

Jeg er gået meget på kompromi da jeg faktisk havde planlagt mit bryllup på forhånd og han ikk var hel enig da jeg hev mappen frem, men jeg har sørget for a holde i mente at det er ikke omgivelserne der fortæller noget om oz det er vores smil den dag... :balloons:

0

Annonce ♥

Vores store dag kommer til at koste ml. 40.000,- og 45.000,- og vi bliver 48 mennesker. Vi holder festen i et lille hus vi har lejet, vi skal have buffet og fotograf har vi fra før vielsen og indtil maden. Ellers har jeg været meget kreativ og brugt MANGE penge i Panduro Hobby :thumbsupsmileyanim:

0

Hej alle

Vi holder et såkaldt budget wedding. Dvs ca. 25.000 kr. Min forlovede og jeg er begge studerende og ingen af os er interesserede i at tage lån i banken for at holde bryllup. Så vi har sparet hver 12000-13000 kr op (jeg på lidt over et år, han på 2 måneder - RIGE SVIN!) Han bruger sine SP-penge og jeg har lagt 1000 kr til side om måneden.

Vi holder festen på en feriekoloni og bestiller maden udefra. Desuden får vi en del ting forærende, enten som gaver eller som tilskud:

Herunder en rough sketch af budgettet til et tredages bryllup for 55 mennesker

leje af koloni (www.kolonierne.dk) 3 dage, 2 overnatninger: 7500 kr

buffet (max 100 kr pr kuvert) 5500 kr

drikkevarer: tilskud fra svigerforældre: 0 kr

brudens tøj (ikke decideret brudekjole og fundet over en periode på 1 år) ca 1000 kr

gommens tøj (på udsalg) 1500 kr

fotograf: gave fra svigerforældre: 0 kr

bryllupskage: gave fra veninder: 0 kr

transport: venners biler: 0 kr

serveringspersonale: (2 af mine tidligere elever, sort) 2800 kr

morgenmad søndag (boller bages af veninde) resten 500 kr

natmad (laver suppe i forvejen) 500 kr

buket: (skal gommen jo klare, så den må han betale) 0 kr

buffer til alt det vi har glemt: 2000 kr

diverse pynt (lys, servietter, bordkort) 500 kr

mad fredag aften + lørdag (veninder + forældre som hjælper til, hygger etc) 500 kr

musik: (hjemmebrygget I-podliste og gode højtalere) 0 kr

invitationer + porto (designede selv på computer, printet i vester kopi, de lokale cyklede vi ud med) ca 500

Ialt 22800 kr

For mig har det handlet mig om hvad der er vigtigt for mig, og hvad jeg prioriterer højt. Fx er jeg ligeglad med blomster, så det er der ikke. Men jeg synes det var vigtigt at folk kunne overnatte gratis, så festen kunne fortsætte natten lang, så derfor spenderer vi en stor sum på leje af sted.

Og så er der selvfølgelig de ting vi har måttet give afkald på. Jeg ville skidegerne have haft et band ude og spille, og havde også fundet et, men de kostede 10000 kr sort, så det kunne ikke lade sig gøre. Det er bare ærgeligt, men det skal nok blive en dejlig fest alligevel.

Jeg glæder mig meget og håber vi kan holde os inden for budgettet. Til den tid skal jeg nok vende tilbage og fortælle om det er muligt at holde et tredagesbryllup for 55 mennesker for 25000 kr. :thumbsupsmileyanim:

0

Sidder og smiler ved tanken om, hvor fantastisk det er, at vi alle er så forskellige :-)

Jeg har været til nogle af de sjoveste og mest fantastiske bryllupper i forsamlingshuse og spejderhytter, hvorimod de tre bryllupper jeg har været til på hoteller / restauranter har været "gaaab"....... Jeg har lige været til det mest fantastiske bryllup i en fantastisk bjælkehytte med en skøn beliggenhed med det lækreste mad og fantastisk vin. Vi dansede natten lang og fik sjusser :-) og både brudeparret og gæsterne havde en skøn skøn aften. Og det var så hyggeligt at spise morgenmad sammen dagen efter. Det havde da været hårdt arbejde for særligt bruden, men til gengæld fik hun præcis den fest, hun ville have og til væsentligt billigere penge.... og de ville ikke gøre det anderledes, hvis de skulle gøre det om...

Vores budget ligger på højst 75000 for 75 - 80 personer. Der er afsat 15000 kr. til tøj og 250 kr. til mad pr. person (har fundet en fantastisk kok...) (excl. bryllupskage, som min veninde bager, og natmad, som jeg nok selv bakser sammen....) Vin regner vi med at købe på tilbud... Man kan ofte få 6 udemærkede flasker vin for omkring 150 kr. Der er afsat 10.000 til musik.... Men måske vælger vi bare at tage computeren og nogle gode højtalere med :-)

Vi regner med at holde det i en spejderhytte eller et andet udlejningslokale med skøn beliggenhed.

Jeg ved det bliver hårdt arbejde, men til gengæld får vi det, som vi vil ha det. Jeg har slet ikke lyst til at holde det på en restaurant, hvor vi bliver "smidt ud" kl. 2 og hvor man kan vælge mellem standardmenuer og bordpynt. Hvis vi skulle på hotel / restaurant, skulle der være råd til et rigtig gourmetsted, hvor vi også skulle have råd til at give gæsterne overnatning, og til at festen kunne fortsætte til næste morgen, hvis det bar den vej...

Det vil give mig en stor tilfredshed at planlægge det hele... og jeg vil trække på alle mine venner. Jeg har hjulpet mange med mad og planlægning i flere år, så jeg kan trække en del vennetjenester retur, og det har jeg tænkt mig at gøre i stor stil!!! Og jeg ved at bagefter vil jeg finde stor tilfredshed i at have sparet en del penge, og have fået det præcist som jeg vil have det...

Jeg gjorde det samme ved vores barnedåb, der i alt - dvs inkl. super lækkert mad til ca. 40 personer, drikkevarer og lokale leje - kostede under 4000,- kr. Min veninde betalte 500,- kr. pr. snude på en restaurant.... Jeg var helt høj ugen efter over alle de penge, vi havde sparet / "tjent".

Ved vores bryllup har vi talt om, at vi jo kan bruge nogle af de penge vi sparer på en ellers ikke planlagt bryllupsrejse :-)

0

[Hejsa

Vores bryllup vil koste mellem 35.000 - 40.000,-kr.

Vi har valgt at holde det ude, så vi ikke selv skal stå med alt arbejdet på den dag. men jeg har

til gengæld prøvet at spare andre steder. Og stedet hvor vi holder er ikke så dyrt som mange andre

steder hvor jeg har kigget !

Og jeg har f.eks. fundet min drømmekjole til 4.500,kr og købt tilbehøret billigt herinde.

Men jeg føler ikke, at vi af den grund mangler noget - det bliver lige det bryllup som vi har drømt om,

men til en pris vi også kan betale.

Heldigvis så behøver vi alle, jo ikke at gøre tingene ens. :balloons: .. vi skal f.eks. ikke have en specielt bryllypskage,

men min mors dejlige hjemmelavet kransekage, som hun glæder sig til at lave = gratis :thumbsupsmileyanim:

Vh

Mona

( PS - håber I kan blive enige, så du kan passe godt på dig selv - det er jo jeres store dag !! )

Edited by IMK
0

Annonce ♥

Må lige indskyde, da jeg synes, der er en tendens til lidt firkantet at opstille, at hvis man ikke holder det i en spejder/telt/bjælkehytte/forsamlingshus, så har man ingen indflydelse... Det er sandt nok, man selvfølgelig står for tingene selv - bærer ansvaret selv på en anden måde, end hvis man holder det "ude" (restaurant, hotel, osv) hvor der nogle steder sikkert er pakkeløsninger, men må også bare sige, at sådan er det ikke alle steder! Vi har valgt at holde det på et fantastisk sted (restaurant/selskabslokale), hvor det kun er os, der holder fest, men slipper for nogle af de - for os - kedelige opgaver, som er i profesionelle hænder. Det betyder ikke, vi ikke kan være med til at vælge maden, vin, duge, opstilling, musik og vi kan f.eks. aftale med dekoratøren vores helt personlige ønsker til dekorationer. Vi må komme og hjælpe med opdækningen (gaveæsker) og må selv medbringe bryllupskage.

Der er fordele og ulemper ved begge dele. Af holde- selv bryllupper har jeg været til super gode, sjove, men også til :balloons: kedelige. Vi ønsker selvfølgelig ikke en højtidlig kedelig fest, men tror også det lader sig gøre med en sjov og personlig én af slagsen til en betale sig fra noget-bryllup - det skal jo bare skinne igennem, hvem man er!

Så trådstarter - lyt til hvem du er og hvordan jeres forhold/arbejdsfordeling er... Måske en liste over alle de ting, det indebærer at afholde bryllup skal laves til din kæreste; det er jo ikke sikkert, han er klar over, hvad det egentlig indeholder. Under alle omstændigheder er det jo super at have til tjekliste og arbejdsopgaverne kan måske også nemmere fordeles:)

:thumbsupsmileyanim:

0

Nu er det 2 år siden jeg blev gift men vores bryllup blev ca 150.000 inkl bryllupsrejsen.

Som sådan var der ikke sparet på noget men alligevel. Jeg har det på samme måde at jeg ville ikke stresse rundt og sørge for alting for jo man kan lave noget super flot når man selv skal pynte op mv men jeg oplevede til vores 30 års fødselsdag at være så stresset at jeg stort set ikke husker festen og det måtte bare ikke ske igen. Så med mindre du kan finde nogle som står for alting for dig i spejderhytten så ville jeg også fravælgde det som en mulighed.

Vi holdte reception på en restaurant i nærheden af kirken, dog kun med drikkevarer for der var sparet, restauranten ville have vi bestilte så meget mad at der ville være overskud og det ville vi ikke så kompromiet var drikkevarer kun.

Festen blev holdt på en slotskro hvor vi selv overnattede og vi betalte for mine svigerforældres overnatning også. Der var 60 gæster med til festen, ca 100 til receptionen. Middagen var med 4 retter og bryllupskage og vi havde musiker samt jukeboks.

Kjolen var en gave fra min mor, og det samme var noget af fotografen som var der til midnat.

Håber I kan blive enige og at I får en god og uforglemmelig dag

0

Jeg har et budget som siger 50-55 gæster og 105.000 kr. Men det er rent overslagspriser...

Jeg ved at svigermor gerne vil give et tilskud til festen, men hvad det bliver det ved jeg ikke. Der er ikke andre der har sagt noget om tilskud.

Bryllupskagen og fotografer regner jeg med at veninderne "klarer", de får selvfølgeligt noget for det, men ikke som hvis jeg skulle betale fuld pris, håber jeg ikke. (fotografen er sikker, men bryllupskagen er ikke endnu)

Vi skal holde festen på en hotel hvor vi kommer til at bestemme så meget som vi har lyst til;

De har forslag til festmenuer, men det er netop forslag, det er muligt at ændre.

Festen slutter når de sidste gæster går hjem... Men ejeren af hotellet sagde at de dog godt kunne finde på at bede "de sidste 4 gæster som sidder og diskutere verdenssituationen" om at gå ud i hotellets bar, hvis det var meget sent, sådan at personalet har en chance for at få ryddet og komme hjem. Hvilket er helt fint med os, for baren er også hyggelig.

Jeg/vi kan selv vælge hvilken farve duge og servietter jeg vil have på bordet. Nej vi kan vælge mellem nogle forskelige farver (12 hvist nok) som hotellet kan få ved deres vaskeri, men det er da også luksus, så meget bridezilla er jeg heller ikke.

Jeg bestiller selv mine bordekorationer, de er med i prisen, men hvis det jeg bestiller bliver meget dyre/billigere end deres standartpris, så reguleres det i det vi ellers skal betale.

Overnatning i brudesuiten er gratis. Vores gæster kan overnatte til en lavere pris (men vi betaler ikke for nogen)

Det eneste som ejeren af hotellet ikke vil have, er at der bliver kastet med ris indendørs! Der er ikke nogen som skal falde og brække noget.

Så alt i alt mener jeg det hotel vi har valgt giver os en utrolig frihed, og vi er villige til at betale det ekstra som hotellet koster. Men med overnatning og blomster med i prisen, så klager jeg ikke.

0

Efter lang tids snak er vores budget er sat til ca 100.000,-

Vi har heldigvis nogle meget gavmilde familier, som gerne vil hjælpe med 25.000,-

Vi har valgt et meget, meget smukt selskabslokale hvor vi forventer ca 40 gæster, og hvor de gerne særger for alt - til gengæld satser vi på at holde receptionen hjemme hos os selv (ca 60 gæster). Min mor har tilbudt at lave bryllupskagen, og vi regner med at holde øje med tilbuddene op til festen med hensyn til drikkevarerne.

Min drøm er, at alle gæsterne overnatter, ikke mindst da den offentlige transport desværre ikke er så god efter kl 24 der, hvor festen skal holdes. Gommen mener ikke det er nødvendigt at vi betaler for deres overnatning, men har dog fået igennem, at vi rundede budgettet op, så der inklusive i de 100.000 er ca 4000,- som er øremærket som hjælp til dem, som vi mener kan have svært ved at have råd til selv at betale for overnatning.

PS: Jeg synes nu ikke det er så galt med et bryllup i en spejderhytte - det kan være så hyggeligt og rustikt, og rigtig gode muligheder til at skabe en rigtig god stemning - grunden til vi ikke har valgt det er, at vi ikke har bil og synes det bliver for besværligt at planlægge bryllup et sted, som vi har svært ved at komme til.

0

Vi er nok oppe omkring de 55.000 nu.. Vi startede ud med et budget bryllup, senere satte vi et max på 40.000,-, og nu er vi så på 55.000,- ca.

Vores største post er vores vielsesringe,.. De koster den nette sum af 16.000,- (hvilket ikke var meningen, men havde heldigvis en del penge til overs fra ferie kontoen.. ;) ).

Edited by d.d84
0