Guest 5.september

Hvordan f.... finder jeg en legesyg og rå ...fotograf!!

5 posts in this topic

Jeg vil så gerne have nogen gode billeder on location. Men det er ikke helt let - det skal ikke koste en formue... men tilgengæld skal billederne være super gode.

Stilen skal være lidt rå og meget fokuseret på stemning fremfor at vi ser søde ud - hvis i forstår!

Jeg er ikke til billeder af blomsterbuketten på kjolens stof/slæb eller der hvor fingrene flettes for at vise ringe - gud bevares, det kan være fint nok...men passer slet ikke til mig og vil blive alt for opstavlet.

Nogen forslag - har brug for hjælp det skal være til den 5. september - stresset mjoooo :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Han er godt nok fra Aalborg, men tror godt han vil køre turen mod benzinpenge. Han er amatørfotograf, men helt fantastisk og naturligvis også ham der skal fotografere til vores eget bryllup.

Michael Thagaard, du kan nogle af hans billeder på foto14.dk og han er også på facebook med foto14.dk.

Han har lige haft en fotosession med en brud i vand - helt fantastiske billeder, så vil sige at han er fantasifuld og legesyg :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥