mrsmirah

Julie & Emils bryllup 14/8-10

101 posts in this topic

Velkommen til min planlægningsside.

Vores dato er ukendt pga. emils ulykke.

Emil og jeg fandt sammen for 7 år siden, sammen har vi 2 børn.

Rosa på 1 år, og lauritz på 4.

Vores liv blev vendt op og ned, da emil d. 7/6-09 var ude for en motorcykel ulykke.

Da han kom ud af respiratoren sagde han , hej skat, tror vidst det på tide jeg blir din mand nu :balloons:

et par dage efter havde jeg fødselsdag og fik min ring.

Vi kan endnu ikke fastsætte dato, da emil vil kunne gå ned af kirkegulvet med mig, uden rolator eller kørestol.

Det lysner nu, da han forhåbentlig imorgen d 17 august får lov at begynde at støtte på sit ben - og kan starte ordentlig genoptræning af det.

så snart han er klar , så bliver der sat dato .

Og så skal jeg igang med lynplanlægning , da vi satser på i år.

Jeg har dog bestilt 2 brudekjoler i kina, som gerne skulle ankomme en af dagene :thumbsupsmileyanim:

Kjolerne bestilt fra Kina (model billeder)

Her holdes festen? - borgerlig vielse?

Mig i kjolerne

Min kjole

Edited by mrsmirah
0

Annonce ♥

:balloons: lig tillykke med det forestående bryllup!!!! Synes det er lidt sejt at din tilkomne bare VIL gå ned ad kirkegulvet med dig! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din tråd - og er da VILDT spændt på at se dine kjoler!!!!!!

/Lene

Edited by skrubbeherta
0

Annonce ♥

Velkommen til din planlægningstråd :balloons:

Også :thumbsupsmileyanim: fra mig til din seje tilkommende - jeg ved lidt om hvad man går igennem med sådan noget sk*de genoptræning - men også hvor ovenud lykkelig og stolt man er, når man vinder det tilbage man var ved at miste..

Spændende med kjolerne - de er smukke ;)

0

Annonce ♥

Puha sikke en barsk omgang.

Men jeg skulle virkelig kæmpe for at holde tårerne tilbage da jeg læste at han havde friet da han kom ud af respiratoren. Gad vide hvor længe han har tænkt på det ;)

Det bliver spændende at følge med i din "lyn-planlægning" :balloons:

Og sikke nogle smukke kjoler :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se billeder af dig i dem :cheerleader3:

Og så glæder jeg mig selvfølgelig også til at møde dig irl på lørdag

:biggrin:

glæder mig også til at se dig lørdag :loveboard:

0

Annonce ♥

Åh, hvor var det dog en frygtelig ulykke for hele jeres lille familie! Men det gav så kæresten din noget perspektiv... I hvert fald en dejlig slutning! God bedring til ham.

Jeg glæder mig til at høre mere om jeres planlægning. Det er spændende med dine brudekjoler! Jeg står selv og er vild med to - som man jo i Kina nemt kan få for en kjoles pris... Har du bestilt fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**?

Edited by pilgrim
0

Sikke en omgang I har været igennem.

Fik helt kuldegysninger og en klump i halsen da jeg læste det.

Jeg håber på det bedste for jer, og at Emil er i fuld gang med sin genoptræning nu!

Jeg er vild med dine kjoler, hvor er de smukke, håber du lader os se billeder af dem når de er ankommet!

Glæder mig til at følge med i en lynplanlægning!

0

Annonce ♥

Sikke dog en trist historie! Men trods alt heldigt han slap med livet i behold.

Jeg er helt vild med dine kjoler. Især den nederste ligner en jeg har kigget på... Vi glæder os til at se dig i den!

0

Annonce ♥

Har lige sendt præsten en mail.

Det er nemlig sådan at vi ikke er døbt, så jeg skal døbes inden vi kan blive gift i kirken.

Så skal lige finde ud af hvordan det foregår.

Jeg er selv "voksen døbt" - eller det vil sige at jeg blev døbt 2 måneder før min konfirmation.

Jeg fik lov at blive døbt en stille og rolig lørdag, med kun den allernærmeste familie i kirken, og det var super hyggeligt og meget smukt, når jeg tænker tilbage på det nu.

Jeg synes dengang, som jeg nok også ville synes hvis jeg skulle gøre det i dag, at det var rart med den helt private ceremoni, frem for en dåb under en gudstjeneste på en søndag formiddag.

Så vidt jeg husker er den eneste forskel på en barnedåb og en voksendåb at du selv knæler ved døbefonten og at du selv svarer på de spørgsmål præsten stiller, og så har du et par vidner med dig ved fonten.

Jeg glæder mig til at høre hvad præsten melder tilbage!

0

Har lige sendt præsten en mail.

Det er nemlig sådan at vi ikke er døbt, så jeg skal døbes inden vi kan blive gift i kirken.

Så skal lige finde ud af hvordan det foregår.

Jeg er selv "voksen døbt" - eller det vil sige at jeg blev døbt 2 måneder før min konfirmation.

Jeg fik lov at blive døbt en stille og rolig lørdag, med kun den allernærmeste familie i kirken, og det var super hyggeligt og meget smukt, når jeg tænker tilbage på det nu.

Jeg synes dengang, som jeg nok også ville synes hvis jeg skulle gøre det i dag, at det var rart med den helt private ceremoni, frem for en dåb under en gudstjeneste på en søndag formiddag.

Så vidt jeg husker er den eneste forskel på en barnedåb og en voksendåb at du selv knæler ved døbefonten og at du selv svarer på de spørgsmål præsten stiller, og så har du et par vidner med dig ved fonten.

Jeg glæder mig til at høre hvad præsten melder tilbage!

Håber også mit kan komme til at foregå sådan.

Synes ikke det er det fedeste, at blive døbt som 21 årig..

0

Nu sidder jeg lidt og tænker på borgerlig vielse..

Vi ville ha muligheden for at blive gift på stranden , og vi regner med at holde festen på Marienlyst strandhotel...

Det er et super lækkert sted.

Hmm....

post-39101-1251281386.gif

Edited by mrsmirah
0

Først og fremmest velkommen her til dette skønne skønne forum :) Og et stort tillykke med frieriet :kiss: Sikke dog en barsk omgang men dejligt at høre at han langsomt kommer sig :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning og venter i spænding på billeder af dine super fine kjoler :)

0