metteholm

I hvilke butikker må der tages billeder?

12 posts in this topic

Er det normalt at man må medbringe kamera når man prøver kjoler, hvad har i oplevet?

Jeg har hørt at både HOB og Nicolai siger nej, men kender i andre steder man må? Kunne rigtig godt tænke mig at sidde derhjemme og tænke lidt inden jeg beslutter mig, og indtil videre har jeg kun hørt man må i Lilly...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

De er vidst bange for der kommer konkurenter for at kopirer deres kjoler..

men jeg vidste det heller ikke.. havde ellers regnet med når jeg havde været rundt og kigge at jeg ville kigge billeder og se hvad der var bedst, mest for at huske hvor jeg ku købe hvilken.. da min hukommelse er lig 0

0

Synes bare det er skørt nu når billederne af kjolerne

alligevel ligger på nettet...

Oplevede selv det samme i Ribe, og synes det er lidt træls...

Ville gerne have nogle billeder så man kan se hvad der er pænt til en osv..

specielt når man gerne vil i flere butikker og kigge...

Men nå, man må jo bare spørge, der er da mange der har lagt billeder ind

fra deres prøvninger, men de er måske taget i smug ;)

0

du må gerne i messalina på islands brygge. de er rigtig søde og lidt spøjse. men servicen er i top.

det lykkedes min søster at få taget et billede da vi prøvede kjoler i bride fashion, men kun fordi min veninde opholdt personalet imens :-) ellers tror jeg ikke man må her

0

Annonce ♥

Jeg har kopieret en lille liste herinde fra med steder man må tage billeder - men det er desværre kun i Jylland.

Kennedys i Sabro(før Assentoft)

Askepot og Valentino i Tønder

Skott i Rold

MetteDk i Holstebro

Hvidbrud i Skødstrup

Panayotis i Vejle

Hald Brudekjoler i Aalborg

Humlum Kjoler

0

Tror det er meget forskelligt efter hvem ekspedienten er. Vi tog billeder i HOB i Taastrup og hos Bentes brudedesign. Hos HOB havde de kvajet sig og jeg tror ikke hun turde sige noget. Med min veninde tog vi i HOB i kbh og hun var ikke glad for det men vi sagde så at det var jo kjolen hun havde valgt og ville købe og så gik det.

Generelt sneg vi os til at tage billeder så de ikke opdagede det. Synes også det er noget pjat for hvis man ville kopiere dem kan man jo finde kjolerne på nettet men ja nogle gange er den verden bare ikke lige til at forstå.

0

Annonce ♥