Sign in to follow this  
Followers 0
Miehs

PANIK! Hjælp! Beskidt kjole - bryllup på lørdag!!!

10 posts in this topic

Hej Alle

Jeg skal giftes på lørdag den 22.!!!

Jeg har idag(onsdag) set at på min kjole er der noget der ligner et fodtryk foran midt på den nederste del! :)

Er der noget jeg kan gøre for at prøve at få det væk hurtigt!!??? Eller er det bare ærgeligt og jeg skal håbe at ingen ser det???? :)

Kom gerne med mange gode forslag, jeg håber sådan der er flere der har stået i min situation hvor der er blevet fundet en løsning hurtigt!!

På forhånd mange tak for hjælpen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Uha - jeg ville altså ikke chance den..

Ligger der ikke et renseri i nærheden? Hvis du skynder dig ind med den i morgen tidlig, er jeg sikker på, at de vil hjælpe dig lynhurtigt. SÅ vidt jeg ved, kan de også pletfjerne - de behøver ikke rense hele kjolen.. Mange gange held og lykke!

0

Annonce ♥

eller luft på dåse.. hvis det er støv?

Er det ikke kun computernørder (og dem der bor med dem ;)) der har sådan noget i huset?

Av - når skoen passer :cheerleader3:

Jeg ved lige hvor vores luft på dåse ligger... :D

Mht. kjolen, ville jeg nok prøve med en tør klud som foreslået, og ellers ville jeg finde det nærmeste renseri og høre om de kan redde det mens du venter.

0

Annonce ♥

Jeg vil så foreslå dig at fjerne pletten selv - bland lidt skyllemiddel op med vand - tak en tot vat og gnid forsigtigt pletten væk - du kan stå med det på et strygejern med et viskestykke under den - det er lettest. Når pletten er væk, tager du rent vand på en tot vat og gnider sæben ud. Herefter lægger du et rent viskestykke over pletten, tager dit middelvarme strygejern og stryger pletten tør igen...

Jeg har gjort det en million gange på vores kjoler i Lilly, hvis vi har været så uheldig at få en plet på...

Håber du finder ud af det og held og lykke på lørdag :cheerleader3:

0