FrkK

Hvad kan man få...

7 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Er der nogen af jer der kender en super billig, vi taler virkeligt budgetvenlig (jeg har 1500kr på budgettet til hår og makeup), stylist, der kan bookes til at ordne hår og makeup i hjemmet?

Jeg bor i Gladsaxe, og skal giftes d. 26. september, og kunne virkeligt godt tænke mig at få sat hår og lagt makeup lidt mere professionelt, end hvad jeg selv klare foran et spejl på dagen ;)

Håber der lige er nogen der kender nogen.

Redigeret af FrkK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender desværre ikke nogen til den pris, men har du overvejet, at nøjes med en af delene og så ordne den anden selv?

Oprindelig havde jeg tænkt mig, at vi skulle klare det hele selv, men nu har jeg forelsket mig i en frisure, som er lidt for besværlig til, at vi selv kan klare det.

Derfor planlægger jeg at få håret sat af en prof og så selv lægge makeuppen (med hjælp fra min søster :thumbsupsmileyanim:). Jeg har nemlig slet ikke penge på budgettet til det (men kæresten finder forhåebntlig lidt til mig ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ordner min makeup selv, da jeg er uddannet makeup artist og i forvejen ikke kan fordrage andre der piller ved mine øjne, he he, det er en "arbejdsskade". Så jeg skal bare have spurgt min faste frisør, hvad hun tager for en brudeopsætning og om hun kan komme herhjem og ordne det.

Ellers prøv at kontakte Art of Style skolen på Kgs. Nytorv. Jeg har selv gået der som makeup artist og synes de uddanner dygtige piger (og drenge) både inden for styling, makeup og frisør. De gange vi skulle i jobtræning fik vi billeder af vores resultater som betaling.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ordner min makeup selv, da jeg er uddannet makeup artist og i forvejen ikke kan fordrage andre der piller ved mine øjne, he he, det er en "arbejdsskade". Så jeg skal bare have spurgt min faste frisør, hvad hun tager for en brudeopsætning og om hun kan komme herhjem og ordne det.

Ellers prøv at kontakte Art of Style skolen på Kgs. Nytorv. Jeg har selv gået der som makeup artist og synes de uddanner dygtige piger (og drenge) både inden for styling, makeup og frisør. De gange vi skulle i jobtræning fik vi billeder af vores resultater som betaling.

Feedt med den skole.. :)

Brudepakke 1000-1500 kr. afhængig af om det er en elev eller en uddannet der skal lave det.

Det er da priser jeg kan forstå..

1000 tak for tippet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer