lykke77

Strømpebåndet...

19 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger sig selv... Men jeg er altså ikke meget for at vise mine fede lårbasser frem til alle gæsterne så mit spørgsmål er om man skal vise strømpebåndet frem? Og hvordan undgår man det?? Øv, det vil bare ødelægge det så meget for mig hvis gæsterne presser... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det synes jeg absolut ikke du skal hvis du ikke har lyst til det

jeg havde faktisk slet ikke strømpebånd på - kunne slet ikke holde ud at have det på, og det faldt hele tiden ned - så fandt ud af noget andet blåt, lånt osv.

(havde ellers lånt et blåt strømpebånd så det havde jo været 2 ting på én gang)

i stedet fik jeg syet en lille lyseblå sløjfe ind i kjolen som jeg i stedet viste om aftenen til festen da de kaldte på strømpebånd - gæsterne blev ikke skuffede....synes tværtimod det var en god ide....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det behøver du ikke. Man kan gøre meget med kropsprog når/hvis gæsterne råber på strømpebånd. Sæt evt. et strømpebånd nede ved foden og vis dem det. Så har du ligesom sat den på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig behøver du ikke det. Vi følger selv de traditioner vi synes om (og har det godt med) og andre vælger vi fra. Visning af strømpebånd må du ikke bekymre dig om og lade spolere din fest, det bestemmer du HELT selv. Hvis du skal have taske med kan du jo evt. hive det op af den hvis gæsterne råber efter det. :cheerleader3:

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo være lidt svært ikke at gøre noget når alle gæsterne sidder og råber på at "de vil se et strømpebånd". Prøv at find et alternativt sted til det. Gem det i kavalergangen, eller i tasken eller et andet alternativt sted, og når så folk råber op kan du med sindsro hive det frem - det vil sikkert også få en del til at trække på smilebåndet og så er du ude over det med at skulle frem med lårbasserne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man behøver jo ikke at have strømpebånd på som det blå. Men det er jo stort set altid det man vælger :)

Men du kan jo putte det i din taske eller som en anden skriver om foden :cheerleader3:

Held og lykke med det.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar :cheerleader3:

Det med et blå bliver ikke et problem da jeg har valgt at købe et creme farvet. Jeg har nemlig også købt en Manchester United pin som skal sættes i. Min kæreste er stoooor United fan så jeg havde håbet at jeg kunne holde det som en overraskelse til ham indtil vi er alene :) Men så var det at jeg tænkte at jeg da bare køber et mere og putter i tasken. Så kan jeg hive det frem når alle gæsterne råber på at se det, og Jesper tror så heller ikke at jeg har et på :)

Redigeret af lykke77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :cheerleader3:

Det med et blå bliver ikke et problem da jeg har valgt at købe et creme farvet. Jeg har nemlig også købt en Manchester United pin som skal sættes i. Min kæreste er stoooor United fan så jeg havde håbet at jeg kunne holde det som en overraskelse til ham indtil vi er alene :) Men så var det at jeg tænkte at jeg da bare køber et mere og putter i tasken. Så kan jeg hive det frem når alle gæsterne råber på at se det, og Jesper tror så heller ikke at jeg har et på :)

ja det er da en go ide... Vi var til bryllup hvor bruden havde det i håret lidt ekstremt men vi havde sku ikke lige set det..

Men gem det et andet sted... eller se om din kommende ikke vil ha det på.

Du skal i hvert fald ikke vise det hvis du ikke vil...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for jeres svar :)

Det med et blå bliver ikke et problem da jeg har valgt at købe et creme farvet. Jeg har nemlig også købt en Manchester United pin som skal sættes i. Min kæreste er stoooor United fan så jeg havde håbet at jeg kunne holde det som en overraskelse til ham indtil vi er alene :) Men så var det at jeg tænkte at jeg da bare køber et mere og putter i tasken. Så kan jeg hive det frem når alle gæsterne råber på at se det, og Jesper tror så heller ikke at jeg har et på :)

ja det er da en go ide... Vi var til bryllup hvor bruden havde det i håret lidt ekstremt men vi havde sku ikke lige set det..

Men gem det et andet sted... eller se om din kommende ikke vil ha det på.

Du skal i hvert fald ikke vise det hvis du ikke vil...

det kunne være sjovt at se gæsterne i hovedet hvis det er din kommende som tager strømpebåndet på..... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for jeres svar :)

Det med et blå bliver ikke et problem da jeg har valgt at købe et creme farvet. Jeg har nemlig også købt en Manchester United pin som skal sættes i. Min kæreste er stoooor United fan så jeg havde håbet at jeg kunne holde det som en overraskelse til ham indtil vi er alene :cheerleader3: Men så var det at jeg tænkte at jeg da bare køber et mere og putter i tasken. Så kan jeg hive det frem når alle gæsterne råber på at se det, og Jesper tror så heller ikke at jeg har et på :)

ja det er da en go ide... Vi var til bryllup hvor bruden havde det i håret lidt ekstremt men vi havde sku ikke lige set det..

Men gem det et andet sted... eller se om din kommende ikke vil ha det på.

Du skal i hvert fald ikke vise det hvis du ikke vil...

det kunne være sjovt at se gæsterne i hovedet hvis det er din kommende som tager strømpebåndet på..... :)

Haha ja, men det tror jeg nu ikke jeg kan få ham til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :cheerleader3:

Jeg har nu købt et strømpebånd mere og så har jeg tænkt mig at det ene skal Jesper have i lommen eller jeg skal have det i tasken. Og det andet skal jeg så rent faktisk have på så der også er en overraskelse til min kommende mand :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke særligt glad for strømpebånd og har derfor valgt ikke at have et. Overhovedet. Så må folk bare være skuffede. Tilgengæld får jeg et lyseblåt hjerte syet ind i kjolen, som jeg så kan vise istedet. Den idee kunne jeg faktisk godt lide - at vise noget andet, blåt. Min kjole har iøvrigt en slags fold over den nederste del, hvor hjertet skal side på indersiden. Så er det lige til at folde tilbage og vise og jeg behøver ikke vise ben heller ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også selv meget blufærdig når det gælder sådan noget så jeg snakkede med toastmasteren og tog det med ind i sin tale at jeg ikke ønskede at vise strømpemånd plus at vi ikke ønskede at kysse under bordet...

og det respektere vores gæster fuld ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer