metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Jeres billeder er vildt fantastiske!! Nu har jeg jo også lyst til at få lavet sådan nogle altså!! :cheerleader3:

TAK! ja det kan jeg godt forstå, det er altså også bare en sjov oplevelse :) og god undskyldning for at få brugt tøjet en gang til!

Superfede billeder, Mette!! :)

Tak Charite! Ikke så meget man hører til dig efter vi er "kommet over på den anden side", så hyggeligt du lige kigger forbi :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres billeder ser så prof ud :) Reklame for ultimativ kærlighed :wink:

Det må være dejligt med en mand der gerne stiller op til fotografering :) Min htb er ikke meget for den slags. :td:

haha det er jimmy nu altså heller ikke må jeg lige tilføje, det krævede liiiidt overbevisning, men det var rigtig sjovt, og han synes det var sjovt at få dem taget også. nok især fordi han fik lov til at oversprøjte mig med vand!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

pretty chic blog!

Men jeg sidder og venter i spænding på snart at modtage mit lærred, fotobog eller de bikiner jeg har bestilit til bryllupsrejsen, så er jeg simpelthen nødt til at vise jer noget....

Er på prettychicblog.dk i dag, wuuhuuu synes det er så fint et indlag hun har lavet om os :)

prettychicblog!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: iih hvor er I sjove og søde haha !!

Har lige været på post huset og hentet lidt lækkerier fra TTD!

Først lærredet...uuh hvor er det flot og stort - lidt underligt at have så stort et billede hængende af sig selv.. men jantelov go home!

post-39268-0-92187700-1317461459.jpg

post-39268-0-15303300-1317461462.jpg

her hvor det er hængt op. indtil videre hænger det ehr i stuen, måske det rykkes ind i soveværelset en gang...

post-39268-0-77474300-1317461464.jpg

og så fotobogen!

post-39268-0-18157900-1317461466.jpg

post-39268-0-88185100-1317461468.jpg

post-39268-0-33117800-1317461470.jpg

post-39268-0-53103700-1317461467.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ååååh så er vi endelig kommet ind i oktober, som byder på

BRYLLUPSREJSE

:loveshower: :loveshower:

Kan næsten ikke klare ventetiden mere!!! kom nu 19. oktober :7himmel:

Er begyndt at lave mig en lille pakkeliste... som efterhånden er vokset til flere sider haha, jeg er så dårlig til at begrænse mig på ferier :bunny_4: men har alligevel mindre med end jeg plejer fordi bikiner ikke fylder så meget :biggrin:

Vi har haft det sidste møde med rejseselskabet og har nu billetterne liggende klar!!! skal snart have lavet en lille oversigt over alt det vi gerne vil nå at se og opleve!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååååh så er vi endelig kommet ind i oktober, som byder på

BRYLLUPSREJSE

:loveshower: :loveshower:

Kan næsten ikke klare ventetiden mere!!! kom nu 19. oktober :7himmel:

Er begyndt at lave mig en lille pakkeliste... som efterhånden er vokset til flere sider haha, jeg er så dårlig til at begrænse mig på ferier :bunny_4: men har alligevel mindre med end jeg plejer fordi bikiner ikke fylder så meget :biggrin:

Vi har haft det sidste møde med rejseselskabet og har nu billetterne liggende klar!!! skal snart have lavet en lille oversigt over alt det vi gerne vil nå at se og opleve!

Aheeem.... Jeg er da slet ikke misundelig :pokey:

Er sikker på at I får den mest fantastiske bryllupsrejse. Det lyder så dejligt og luksuriøst. Kan fandme godt forstå at du glæder dig! Hvad jeg dog ikke ville ofre for at befinde mig et sted, hvor der var bikinivejr lige nu!

Redigeret af mni87
0

Del dette indlæg

Godt det ikke er mig :griner:-:griner:-:griner:-

Py ha forstå godt at i glæder jeg til bryllupsrejsen.....jeg vil glæde mig til at se billeder og høre....hvis vi altså er så heldige :loveshower:

Hvor længe skal i være væk...? Håber i får den mest fantastisk tur :balloons:

0

Del dette indlæg

wee lover de rkommer masser billeder! har netop købt et undervandskamera, ikke super kvalitet, men det skal nok blive meget sjovt alligevel!

Fru Kræmmergård: vi skal have 3 overnatninger i Dubai og 7 overnatninger på Maldiverne...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer