metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 indlæg i dette emne

Velkommen til vores [læs: min] planlægningstråd


Jeg blev friet til i sommers i Grækenland og vil da nu starte min egen planlægningstråd efter at have fulgt alle jer andre i et stykke tid! min elskede kæreste mener jo at jeg er i aaalt for god tid da vi først har planlagt bryllup d. 25.6.2011, men man kan jo ikke lade være med allerede at nu at komme med ideer, så nu må alle mine ideer og spørgsmål fordele sig lidt imellem ham og alle jer zillaer herinde wink.gif På dagen har vi præcist kendt hinanden i 8 år :D Vi blev dog først kærester d. 26., men da dette er en søndag det år, passer det desværre ikke så godt med fest osv.


Mette

:heart:



Planlægningen




DIY-projekter

STD - HER
I
nvitationer - HER - HER
Receptionsinvitation - HER
Favoræsker - HER
menukort - HER
Glasvaser - HER

Personlige chokolader - HER

Bordplan - HER

Fotovæg - HER
Door Hangers - HER

Rekvisitter til fotovæg - HER

Kirkehæfter - HER

Takkekort - HER

Drinkskort - HER

Mange tak banner - HER


Alt det der ikke blev til noget
Invitationsforsøg - HER - HER - HER - HER - HER
Favoræskeforsøg - HER
Lys - HER


DIY-skabeloner/vejledninger
Lomme invitationer - HER
Favoræsker - HER
Hårpynt - HER

Bryllupskage-vejledning - HER

Fotovæg - HER


Det praktiske
Kirken - HER
Feststedet - Sonnerupgaard gods
Kørsel - Limousine
Menuen - HER

Fotograf - Paw Jakobsen
Musik - DJ


Outfittet
Kjolen - Maggie Sottero - HER

Kjolerne det ikke blev - HER

Ringene - HER
H
året - HER
Skoene - Manolo blahnik - HER

Hårpynt - Jannie Baltzer kreation

Gommens tøj - HER

Tasken - HER


Mine kager
Kage 1 - HER
Kage 2 - HER
Kage 3 - inkl. vejledning - HER
Kagekursus - HER
Kage 4 - HER


Alt det andet

Bryllupsrejsen - Dubai + maldiverne - HER

Morgengave: boudoir (fotograf Tina Liv) - HER

Polterabend - HER

Hvor meget blev drukket? - HER

Fotobog - HER

Budget - HER

Trash the Dress - HER

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjoleinspiration

Indtil videre tror jeg at jeg vælger at få syet en kjole i kina da der er mange penge at spare. Men skal da helt klart ud og prøve en masse kjoler inden og se om min valgte "kjole-stil" overhovedet passer til mig :c166: - og er det rette tilbud der, kan det jo være man køber med det samme - hvem ved... kjole-eventyret er først lige begyndt :bearhug:

post-39268-1251037922.jpg

post-39268-1251038052.jpg

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. prøvebagning

Jeg er solgt til cupcakes ideen så er straks gået i gang med at øve mig - her med en banan/chokolade/sugarpaste version. Dekorationen er kun ment som sjov, og bestemt ikke temaet til bryllupskagerne! Har dog endnu ikke fået taget mig sammen til selv at lave fondanten, så denne er blot købt i Panduro for den nette sum af 70 kr :bearhug: jeg må helt klar lære det selv en dag

post-39268-1251039554.jpg

post-39268-1251039560.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle flotte kjoler du har kig på og dine cup-cakes ser bare mums ud :D

Fondant er nu super let at gå til:

MARSHMELLOW FONDANT:

Du skal bruge:

- 100 g. skumfiduser

- 1 spsk. vand

- 1 spsk. madolie

- 400 g. flormelis

- Olie og vand dryppes over skumfiduserne som smeltes i micro-ovenen (de hæver op) ca. 1½-3 min. (hold øje med dem - det er nok meget forskelligt for ovn til ovn, hvor lang tid de skal have. De må ikke blive sorte...)

- Flormelissen hældes i og æltes ind i skumfidusmassen - man kan med fordel bruge dejkrogene på håndmixeren. Ælt efter med hænderne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Frieriet

I skal da heller ikke snydes for mit frieri nu i alle har fortalt om jeres :rolleyes:

Det foregik som sagt på grækenland, Kreta her i sommers. Det var en hel almindelig dag hvor vi havde været på bjergvandring bare os to i 35 graders varme. Vi var fuldstændig ved at dø, og da vi havde kåret os selv til at være de 2 absolut mest svedende turister på øen besluttede vi at tage hjem igen. Min søde kæreste havde dog af en eller anden grund meget mere energi tilbage og vi tog derfor hjem på hotellet for at træne i deres fitnessafdeling (var på et spa-resort så det var virkelig lækre faciliteter). Mig som ikke var spor nervøs og helt uvidende om aftenes planer havde ikke så meget energi der skulle forbrændes, men tog dog med alligevel. Da vi så kom hjem kunne jeg dog godt mærke han var lidt underlig. Jeg måtte fx ikke gå i bad først, det VILLE han.. Jeg kune jo ikke vide at han skulle have tid til at gemme en ring i hans bukser, så synes jo det var dybt fjollet at han absolut ville starte når jeg endda tilbød vi kunne bade sammen, men ok... mænd kan jo være lidt sære... så bagefter slappede vi lidt af og lige pludselig var det meget vigtigt vi kom ud af døren for at spise da vi havde bestilt bord på en restaurant nede ved vandet kl 19.30. Jeg var mere rolig og synes jo ikke det gjorde noget at vi kom lidt for sent da grækerne er det mest afslappede folkefærd der findes og selv kommer for sent hele tiden. Men igen... jeg kunne jo heller ikke vide at han havde planlagt at gå på knæ lige efter solen gik ned og lige inden desserten... men vi nåede da frem til restauranten i tide og som han havde håber det ville ske, passede det med at vi kunne sidde og se solnedgangen sammen og derefter gik han på knæ og friede :) tjeneren kom ud med champagnen og vi blev lykønsket af både hende og de andre gæster :c166: Derefter fik en stor dessert som var meget større end den vi havde bestilt på husets regning :bearhug: Da vi var helt færdige med at spise fik vi lov at få champagnen og glas med ned på stranden hvor vi brugte de sidste timer inden det blev helt mørkt til at ligge og være nyforelskede igen! Derefter stod den på lidt for mange drinks i hotellets bar for at fejre det, men sådan skal det vel være :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer