metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind gange tillykke med jeres store dag. Jeg håber sådan at i får en absolut fantastisk dag og at vejret er med jer! Glæder mig også meget til at se billederne! Du får lige et beroligende knus herfra :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mette! TUSIND mange gange tillykke med jeres bryllup :loveboard: Jeg håber, at du får den perfekte dag - om nogen fortjener du det med alle disse mange mange dages planlægning :)

Det har været en fornøjelse at følge dig, og du har i hvert fald været med til at gøre speciale-skriveprocessen meget meget sjovere for mig.

GLÆÆDER mig til din beretning! :loveflag::balloon::heart: :heart: :heart:

Redigeret af MarieA
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette!

Tillykke dagen :balloons: Håber I får en fantastisk dag :)

Det har været spændende at følge dig, og jeg glæder mig til at høre beretningen om dagen.

Knus Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med brylluppet i dag!

I kommer til at have en fantastisk dag og er sikker på at du har styr på det hele :thumbsupsmileyanim: Og vejret ser ud til at arte sig rigtig pænt :cheerleader3:

Glæder mig meget til at se beretningen fra din store dag, den kan kun være fantastisk!

Endnu engang kæmpe stort tillykke!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mette. STORT KÆMPE tillykke med i dag :cheerleader3:

Jeg håber dagen bliver helt perfekt og vejret holder sig tørt og fantastisk. Hvis det fortsætter som nu, får I i hvert fald nogle totalt fede billeder!

Jeg glæder mig til at høre og se alt om det og ville ønske at jeg havde tid til at komme og se dig live :bearhug:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer