metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 posts in this topic

Annonce ♥

Årh ja - Edith & Ella er fantastisk! Og det er dine nye sko også :thumbsupsmileyanim: I mit næste liv vil jeg gerne være ti cm lavere, så jeg kan være lækker i 10 cm + stiletter. NYD dem lidt fra mig :loveshower:

KH Camilla

0

Årh ja - Edith & Ella er fantastisk! Og det er dine nye sko også :thumbsupsmileyanim: I mit næste liv vil jeg gerne være ti cm lavere, så jeg kan være lækker i 10 cm + stiletter. NYD dem lidt fra mig :loveshower:

KH Camilla

ååh synes bestemt godt man kan være høj og stadig gå i stiletter! Se bare på alle modellerne :D

0

Annonce ♥

åååh var på en fantastisk shoppetur i går! fik brugt aaalt for mange penge, men tænkte at jeg altså hellere måtte få lidt nyt tøj til når vi skal fejre vores 2 måneders dag... (eller 98 måneders kærestedag!) - har faktisk fundet ud af at vi kommer til at fejre hvores 100 måneders kærestedag på bryllupsrejsen :heart::back2topic:

fik købt en skøn kjole fra Edith & Ella (eeelsker den butik altså!) kjolsen ser ikke så fancy ud på billedet, men i virkeligheden er den så fed når den kommer på...

post-39268-0-55156700-1313317518.jpg

Og så fik jeg købt mig et par Christian Louboutin stilletter... ville bare have været forbi og kigge (grønnegade 6, København), men de her var bare liiige mig, den helt klassiske model er man da bare nødt til at eje :loveboard::oops: men de er fantastiske!!! kommer aldrig i et par kopier igen haha! de er sååå skønne, og er allerede igang med at spare op til mit næste par haha!

post-39268-0-76651200-1313317517.jpg

post-39268-0-38708000-1313319621.jpg

post-39268-0-92503400-1313319622.jpg

Var meget i tvivl om hælhøjden! normalt bruger jeg i hvert fald 10 cm, og disse er "kun" 8,5... men tænkte at så ville jeg kunne bruge dem på arbejde osv og så må mit næste par blive et af de virkel høje haha. Og så føles det jo næsten som at gå i flade sko ;)

uuuh det lyder farligt :wink:

For jeg skal nemlig selv der ind i morgen :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er bare nogle super fede sko du har fået købt dig :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Annonce ♥

Hvis jeg gav 3400kr for et par sko ville H2B falde om med hjertestop lige på stedet! Han er økonomistuderende OG vendelbo!! :griner:-

De er SÅ fede med den velkendte og klassiske røde sål! Og hey - 3.400kr er jo dybest set billigt for et lille stykke af sko himlen! :7himmel:

Tillykke med købet.. Kjolen ser iøvrigt ud som om den er både dejlig og have på - og nem at accessorize så den blir både sød og funky! Til hverdag og fest! :loveshower:

0

Hvis jeg gav 3400kr for et par sko ville H2B falde om med hjertestop lige på stedet! Han er økonomistuderende OG vendelbo!! :griner:-

De er SÅ fede med den velkendte og klassiske røde sål! Og hey - 3.400kr er jo dybest set billigt for et lille stykke af sko himlen! :7himmel:

Tillykke med købet.. Kjolen ser iøvrigt ud som om den er både dejlig og have på - og nem at accessorize så den blir både sød og funky! Til hverdag og fest! :loveshower:

haha min kæreste synes også det er viiildt! men han kender mig jo efterhånden :rolleyes: han er københavner og jeg (tidligere) jyde, men ham der er den mest sparsommelige haha!

0

haha min kæreste synes også det er viiildt! men han kender mig jo efterhånden :rolleyes: han er københavner og jeg (tidligere) jyde, men ham der er den mest sparsommelige haha!

Mener du ikke... "min mand"... :loveshower::loveshower::loveshower:

:griner:-

jaja jo :rolleyes:- det er ikke nemt!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det i weekenden vi skal have taget Trash The Dress... uuh hvor er jeg spændt, glæder mig som et lille barn - både til billederne, men også til at få kjolen på igen! har jo slet ikke haft den på siden! har dog kigget på den hver dag, men ikke prøvet - håber jeg stadig passer den, tabte mig jo en del op til brylluppet som jeg kæmper med at få taget på igen...

Lige nu krydser jeg fingre for vejret, synes godt det lige må blive godt!! men heldigivis gør det ikke så meget med lidt dårligt vejr den dag, det kan TTD billederne sagtens klare tror jeg!

0

Annonce ♥

Glæder mig sådan til at se dine trash the dress billeder! Må dog lige indrømme at det gør en lille bitte smule ondt når jeg tænker på din super smukke kjole :wink:

også mig haha! men kjolen skal dog ikke ødelægges! den blev i forevejen lidt ødelagt til festen, så kan ikke sælge den videre, og synes det er synd den bare ligger der og ikke bliver brugt - så vil jeg hellere få noget sjovt ud af den... men regner med den overlever og bliver renset :rolleyes:

0

Altså indrømme jeg også mere tænker Rock the Dress!!

Har ikke nødvendigvis lyst til at sætte ild til min kjole. Mnen bare tage billeder, som man ikke rigtig kan før festen, fordi den risikerer at blive snavset når man sidder på sand eller går i vand med den.

Glæder mig til at se resultatet! :cheerleader3: Og osgå skønt at kunne have kjolen på igen!!!

0

Altså indrømme jeg også mere tænker Rock the Dress!!

Har ikke nødvendigvis lyst til at sætte ild til min kjole. Mnen bare tage billeder, som man ikke rigtig kan før festen, fordi den risikerer at blive snavset når man sidder på sand eller går i vand med den.

Glæder mig til at se resultatet! :cheerleader3: Og osgå skønt at kunne have kjolen på igen!!!

nej nemlig, ingen ild her! måske havde jeg været mere modig hvis kjolen havde været billigere... men synes det er mange penge at sætte ild til haha!

lover jeg billed-spammer for vildt ;)

0