metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

hej mette...

hvem skal lave billederne af ttd....?

/christina

det skal min alle tiders yndlingsfotograf Tina Liv :cheerleader3:

må jeg spørhe hvor meget du skal give....?

det var nogle super fede billeder hun havde lavet til morgengaven...., men det var da ikke hende der tog billeder til jeres bryllup vel ?

0

hej mette...

/christina

det var nogle super fede billeder hun havde lavet til morgengaven...., men det var da ikke hende der tog billeder til jeres bryllup vel ?

kan ikke huske prisen præcist, kan også være det afhænger lidt af kørsel osv, men hun har en prisliste på hendes hjemmeside tinaliv.com :) , kan dog faktisk ikke huske om den indeholder TTD priser, ellers prøv at hør hende ad (hun er jo herinde som annoncør så abre send en PM!) :) Og nej det var desværre ikke hende der tog vores bryllupsbilleder, kendte hende ikke da jeg bookede bryllupsfotograf desværre!

0

Annonce ♥

hej mette...

/christina

kan ikke huske prisen præcist, kan også være det afhænger lidt af kørsel osv, men hun har en prisliste på hendes hjemmeside tinaliv.com :) , kan dog faktisk ikke huske om den indeholder TTD priser, ellers prøv at hør hende ad (hun er jo herinde som annoncør så abre send en PM!) :) Og nej det var desværre ikke hende der tog vores bryllupsbilleder, kendte hende ikke da jeg bookede bryllupsfotograf desværre!

okay det prøver jeg, det var også mere bare for at få sådan en cirka pris.......

men jeres bryllupsbilleder er da blevet hammer gode alligevel.

0

hej mette...

/christina

okay det prøver jeg, det var også mere bare for at få sådan en cirka pris.......

men jeres bryllupsbilleder er da blevet hammer gode alligevel.

tror prisen for TTD ligger på omkring de 3000 sådan cirkus!

tak :hug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Mette..

Har fulgt med på sidelinjen omkring din planlægning, brylluppet ja det hele..

Og må sige syntes du har gjort et helt fantastisk arbejde og det er nogle fantastiske billeder du kunne vise af jeres bryllup.. så stor :thumbsupsmileyanim: skal du have..

Og glæder mig til at se dine Trash the dress billeder som jeg kun kan forstille mig bliver alt andet end fantastiske..

0

hej Tina!

Ja han fik taget sig en del haha, den stolte fotograf ;)

Det var bare en super sjov oplevelse!! Kjolen hænger nu til tørre udenfor hen over natten, så må vi se hvad de siger til den når jeg sender den til rens hahaha!

1

hej Tina!

Ja han fik taget sig en del haha, den stolte fotograf ;)

Det var bare en super sjov oplevelse!! Kjolen hænger nu til tørre udenfor hen over natten, så må vi se hvad de siger til den når jeg sender den til rens hahaha!

hahahahahaha de er da også blevet superfine de billeder!! :)

Fik I al sandet ud af kjolen? :) - den skal nok blive fin igen! :cheerleader3:

hahaha nej slet ikke, og der er også stadig tang rundt omkring, håber det kan rystes ud når den er tør, ellers må de fjerne det under rensningen ;)

0

Annonce ♥

Trash The Dress!

WOW det er altså en fed oplevelse, er man meget meget hys omkring sin kjole kan det nok ikke anbefales, men er man det ikke SÅ GØR DET! det er bare mega skægt, og eeeelsker mine sneak peeks jeg har fået indtil videre, kan jo næsten ikke vente med at modtage resten!

Var ude i lørdags med Tina Liv og hendes mand Hans, og det var bare en super god dag, vejret var perfekt. hvem havde turde håbe på 24 grader, vindstille og faktisk ok varmt vand?!?! jeg var ret sikker på jeg skulle dø over det vand, men da man først var kommet ud var det bare lækkert! dog er jeg sindssyg bange for krabber, så havde selvfølgelig iklædt mig kondisko ude i vandet - Da jeg så kommer hjem og vil rense kondiskoene opdager jeg at der er en krabbe nede i dem ...whaaat! men den var heldigivis ikke så stor, men haha er bange for alle størrelser krabber!... :back2topic: i vil jo se billeder, her er 2 sneak peeks:

post-39268-0-49100500-1315159498.jpg

Fotograf Tina liv

post-39268-0-39822600-1315159499.jpg

Fotograf Tina liv

1

Dejligt i havde en god dag!! Skønt at vejret var med jer og vandet ikke for koldt! :thumbsupsmileyanim: Hvor lang tid tog det?

Det er da absolut fantastiske billeder i har fået ud af det! :cheerleader3:

Håber du blivere gladere og mere tilfreds med disse billeder - jeg krydser fingre

0

Dejligt i havde en god dag!! Skønt at vejret var med jer og vandet ikke for koldt! :thumbsupsmileyanim: Hvor lang tid tog det?

Det er da absolut fantastiske billeder i har fået ud af det! :cheerleader3:

Håber du blivere gladere og mere tilfreds med disse billeder - jeg krydser fingre

Er sikker på jeg bliver fuld ud tilfreds med disse billeder, eeelsker allerede de to vi har fået her :loveboard:

Det tog omkring et par timer.

0