metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 posts in this topic

VELKOMMEN HJEM FRA BRYLLUPSREJSEN

Åhh Mette.. :loveshower: det er da nogle HELT fantastiske billeder - bliver helt misundelig :blush: Ser i hvert fald ud til, at I har haft en dejlig bryllupsferie!

Kan specielt godt lide, at I har taget billeder af ringene, tegnet i sandet, alle disse små personlige detaljer er bare guld værd, når i sidder og bliver gamle sammen ha ha..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en skøn bryllupsrejse. Hvor bookede i rejsen igennem? Og hvad måtte i slippe?

Det var igennem Nyhavn rejser - de kan klart anbefales :) Vi kom af med 50.000 for 3 nætter i Dubai, 7 nætter på maldiverne (inkl den store all inclusive pakke) og en nat på burger King (rejsen hjem varede 26 timer så et eller andet sted skulle man jo sove haha)

0

VELKOMMEN HJEM FRA BRYLLUPSREJSEN

Åhh Mette.. :loveshower: det er da nogle HELT fantastiske billeder - bliver helt misundelig :blush: Ser i hvert fald ud til, at I har haft en dejlig bryllupsferie!

Kan specielt godt lide, at I har taget billeder af ringene, tegnet i sandet, alle disse små personlige detaljer er bare guld værd, når i sidder og bliver gamle sammen ha ha..

TAK :D

Ja er også glade for de billeder, synes ikke rigtig jeg havde et super godt billede af vores ringe, så fandt lige på denne her ide :)

0

Det ser jo fuldstændig FANTASTISK ud på Maldiverne, det var helt sikkert noget vi også kunne finde på at overveje.. Hvor lang tid kan man bruge dernede på øen inden man er "mættet"?

Og vil som så mange andre også rigtig gerne vide hvor I har booket igennem? :)

0

Det ser jo fuldstændig FANTASTISK ud på Maldiverne, det var helt sikkert noget vi også kunne finde på at overveje.. Hvor lang tid kan man bruge dernede på øen inden man er "mættet"?

bookede gennem Nyhavn Rejser, de er rigtig søde og har mange tips til turen! kan klart anbefale dem...

altså vil sige de 7 nætter var perfekte. jeg kunne nok godt have brugt et par dage ekstra haha, men jeg er også god til at lave ingenting, tror jimmy synes de 8 dage var perfekte! :)

0

Annonce ♥

bookede gennem Nyhavn Rejser, de er rigtig søde og har mange tips til turen! kan klart anbefale dem...

altså vil sige de 7 nætter var perfekte. jeg kunne nok godt have brugt et par dage ekstra haha, men jeg er også god til at lave ingenting, tror jimmy synes de 8 dage var perfekte! :)

Vi er også sådan nogle der bare ELSKER at lave ingenting og bare lille og slappe af i solen med en bog.. :wink:

Har lige kigget på jeres rejse på Nyhavns hjemmeside, kan se prisen pr. person ligger på de der ca. 25.000,- - men hvor meget skulle I betale ekstra for Select All Inclusive i forhold til helpensionen der er med?

Den rejse vi har forelsket os i er også med Nyhavn rejser: HER, men er ved at indse at det nok ikke lige bliver næste år vi kommer på den.. Der er flere ting der taler imod:

- Jeg er i gang med en 2-årig praktikuddannelse, og 25 dage er rigtig lang tid at hive ud lige der midti. :unsure:

- H2B er lige blevet arbejdsløs, og indtil han finder nyt arbejde til en lignende løn som nu kan vi faktisk ikke spare op til bryllupsrejse, kan til selve brylluppet. :(

Så det ender nok med at vi tager en god sommerferie næste år, og så må vi drømme om en større bryllupsrejse.. :td::boohoo:

0

neeeeejjjj Mette hvor ser det bare fantastisk ud!!!!!!

Er SLEEEETTTT ikke misundelig!!!!! :rolleyes::wink:

om nogle år når vi har råd (og børnene kan blive passet) har jeg sagt at så SKAL vi til Maldiverne!

Og velkommen hjem! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Velkommen hjem, sødeste Mette :biggrin:

Det ser fantastisk ud - lige præcis det paradis jeg drømmer om :rolleyes:

Dubai ser fantastisk spændende ud, og maldiverne er jo bare helt fantastisk. Især de der Waterhouse er helt imponerende.. Sådan et vil jeg også have.. Tænk at vågne op til den udsigt hver dag - det ville da være livet.

Som du skriver, så ser det ud til at være alle pengene værd - og hvor er I et smukt ægtepar :heart:

0

Vi er også sådan nogle der bare ELSKER at lave ingenting og bare lille og slappe af i solen med en bog.. :wink:

Har lige kigget på jeres rejse på Nyhavns hjemmeside, kan se prisen pr. person ligger på de der ca. 25.000,- - men hvor meget skulle I betale ekstra for Select All Inclusive i forhold til helpensionen der er med?

Den rejse vi har forelsket os i er også med Nyhavn rejser: HER, men er ved at indse at det nok ikke lige bliver næste år vi kommer på den.. Der er flere ting der taler imod:

- Jeg er i gang med en 2-årig praktikuddannelse, og 25 dage er rigtig lang tid at hive ud lige der midti. :unsure:

- H2B er lige blevet arbejdsløs, og indtil han finder nyt arbejde til en lignende løn som nu kan vi faktisk ikke spare op til bryllupsrejse, kan til selve brylluppet. :(

Så det ender nok med at vi tager en god sommerferie næste år, og så må vi drømme om en større bryllupsrejse.. :td::boohoo:

vi gav omkring 3.000 kr (for 2 personer) mener jeg for at få den store all inclusive pakke, så de penge var hurtigt tjent ind :) de laver nogen gange nogle tilbudspakker hvor man så sparer nogle penge hvis man rejser på bestemte tider, det var sådan vi gjorde, ellers havde det været meget dyre hvis vi fx ville afsted i denne her uge fordi deres højsæson starter 1. november - vi tog jo så bare lige afsted ugerne op til højsæsonen og det var helt fint! Tag evt en snak med dem derinde omkring jeres rejse, de er super søde! ser ud til at være en lækker tur i har kig på også! jeg er dog slet ikke god til at sejle så aldrig en jeg ville kunne tage på ;)

0

Velkommen hjem, sødeste Mette :biggrin:

Det ser fantastisk ud - lige præcis det paradis jeg drømmer om :rolleyes:

Dubai ser fantastisk spændende ud, og maldiverne er jo bare helt fantastisk. Især de der Waterhouse er helt imponerende.. Sådan et vil jeg også have.. Tænk at vågne op til den udsigt hver dag - det ville da være livet.

Som du skriver, så ser det ud til at være alle pengene værd - og hvor er I et smukt ægtepar :heart:

iiih tak tak tak :hug:

Ja den udsigt var to die for - så smukt!!! har aldrig stået tidlig op hver dag på en ferie, men det gjorde jeg her, bare for at sidde og kigge ud, kunne slet ikke sove!

0

Annonce ♥

Velkommen hjem :bearhug:

Og tusinde tak for en skøn bryllupsrejse beretning... :) Det både ser ud til, og lyder til at have været den skønneste rejse!! :heart: Nogle virkeligt flotte billeder i har taget - men havde heller ikke forventet andet :wink:

Fortællingen omkring full body massage gav mig hikke fordi jeg begyndte at grine så meget :blink::lol: Kunne virkelig bare se dig for mig - ligge der og kæmpe desperat for IKKE at skulle full bodyes såååå meget :lol:

0

JEG VIL OGS!!!!

Er da bare slet ikke misundelig over at I har været i paradis!

Nogen fif til hvordan man sådan liiiiiige overtaler sin nærrigrøv af en kæreste til at man skal der til på honeymoon?

Drømmer om at købe mig et lille sommerhus der, "når" jeg engang bliver millionær.

0

Annonce ♥

må man spørge hvilket rejsebureau i har brugt? og hvor meget sådan en tur til maldiverne har kostet? Det ser jo brand lækkert ud, og nøj hvor ville jeg gerne afsted dertil, det er jo perfekt til en bryllupsrejse

0

Åh Mette!!! Endelig fandt jeg din bryllupsrejseberetning, og hvor ser det bare ud til at have været en FANTASTISK rejse!!!! :cheerleader3: Kææææææææft, hvor er der smukt!! Og superflotte billeder I har taget!!!! Det ser virkelig fedt ud!!! Dejlig dejlig oplevelse I har fået jer! :loveshower:

0

Hej Mette.

Jeg har som tidligere skrevet, helt vildt forelsket i din kjole:)

Jeg har ikke mulighed for at komme til at prøve kjolen, inden jeg bestiller den hjem, og vil derfor spørge dig om et råd i fht størrelsen på den.

Passer kjolen i størrelsen, med den str du bruge i andet tøj? eller synes du, at kjolen er stor/lille i størrelsen?

mvh marianne

0