metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 posts in this topic

Tillykke med i morgen, Mette :loveshower:

Nu er det vildt at jeg snart har været på BK i et år, og netop fulgt din beretning - det år er gået stærkt..

Jeg har selv været på weekend på borupgaard, og det er et fantastisk sted, og nemt at komme til også :loveshower: måske jeg skal overtale min kommende mand at tage derop, måske lige efter brylluppet (for vi når det vist ikke inden :) )

:loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi taget det officielle 1års billede. Har dog ikke fundet et album endnu at få samlet alle de kommende bryllupsbilleder i... Billedet er taget i regnvejr ude på altanen. Vi var godt gennemblødte efter en strøgtur i regnvejr, overvejede om vi skulle vente og tage et billede i solskin i morgen, men blev så enig med mig selv om at det jo netop skulle afspejle os - også selvom vi blot var mandagsagtige ;)

post-39268-0-84799400-1340649307.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, det sted ser stadig bare lækkert ud altså! Og sikke en dejligt billede af jer to - jeg er helt enig i, at det skal afspejle hverdagen - i hvert fald nogle af års-billederne :loveflag:

Haha ja helt enig, må lave noget vildt næste årsdag så der ligesom ikke er hverdag over dem alle ;)

0

Annonce ♥

iiih jeg er utålmodig. min mand KNOKLER med bloggen og mine nye opdateringsideer til den. Jeg har helt dårlig samvittighed over at han hver dag sidder 8 timer på arbejde og programmerer og så bare skal sidde og lave det samme når han kommer hjem mens jeg svinger pisken :sm: :sm: MEN jeg vil så gerne have den blog ud snart, så må jeg være sød ved manden bagefter...

0

Er jeg den eneste der kan se ligheden? Jeg kom til at se "Pigen Holly" forleden og tog mig selv i at tænke: "hende Audrey ligner en eller anden jeg kender" og så slog det mig, hun ligner dig Mette, eller jeg synes ihvertfald hun minder om dig :) (undskyld gigantisk billede :oops: )

I øvrigt er det en skøn idé med at tage et nyt bryllupsbillede hvert år, sad og forestillede mig forskellige "temaer" nogle af årene og spændende med opdatering på bloggen :)

audrey-audrey-hepburn-8870761-1600-1200.jpg

Edited by Julienne
0

Er jeg den eneste der kan se ligheden? Jeg kom til at se "Pigen Holly" forleden og tog mig selv i at tænke: "hende Audrey ligner en eller anden jeg kender" og så slog det mig, hun ligner dig Mette, eller jeg synes ihvertfald hun minder om dig :) (undskyld gigantisk billede :oops: )

I øvrigt er det en skøn idé med at tage et nyt bryllupsbillede hvert år, sad og forestillede mig forskellige "temaer" nogle af årene og spændende med opdatering på bloggen :)

audrey-audrey-hepburn-8870761-1600-1200.jpg

Haha iik tak! Audrey er jo smuuuk, så er da super smigret over du tænkte på mig :lol::hug: :hug: kan dog ikke se det billede du har lagt op, men ved hvordan hun ser ud :)

Ja jeg glæder mig også super meget til bloggen blir opdateret og jeg igen kan skrive derinde, der går nok lige et par dage, men håber ikke på mere :)

0

Annonce ♥

Kære Mette...

Tro mig, det er ikke kun dig der er utålmodig :lol:

Jeg tjekker flere gange om dagen, og kan næsten ikke vente :rolleyes:

Så for min skyld må du da gerne lige svinge pisken en ekstra gang over hr. mand :sm:

Jeg glæder mig umådeligt meget til at blive inspireret af dig igen :thumbsupsmileyanim:

0

Kære Mette...

Tro mig, det er ikke kun dig der er utålmodig :lol:

Jeg tjekker flere gange om dagen, og kan næsten ikke vente :rolleyes:

Så for min skyld må du da gerne lige svinge pisken en ekstra gang over hr. mand :sm:

Jeg glæder mig umådeligt meget til at blive inspireret af dig igen :thumbsupsmileyanim:

haha hvor er du sød ;) jeg svinger pisken fra os begge :lol:

0

UUUH...

okay okay okay jeg ved godt at man ikke må skrive sådan noget her for så går det med garanti galt... MEN jeg kan ikke lade være og går det galt så glemmer vi bare jeg skrev noget, men manden knokler lige nu (jeg svinger jo pisken :sm: ) og bloggen er netop i gang med at blive finpudset og klar til at gå online, og går alt som det skal bliver det I AFTEN... har knoklet en måned på den, og der mangler stadig småting der kommer henaf vejen, men er så spændt på om det hele virker (og hvad I synes :unsure::blush: kan næste ikke kalre spændingen!)

0

UUUH...

okay okay okay jeg ved godt at man ikke må skrive sådan noget her for så går det med garanti galt... MEN jeg kan ikke lade være og går det galt så glemmer vi bare jeg skrev noget, men manden knokler lige nu (jeg svinger jo pisken :sm: ) og bloggen er netop i gang med at blive finpudset og klar til at gå online, og går alt som det skal bliver det I AFTEN... har knoklet en måned på den, og der mangler stadig småting der kommer henaf vejen, men er så spændt på om det hele virker (og hvad I synes :unsure::blush: kan næste ikke kalre spændingen!)

Det bliver da rigtig spændene :loveshower: Men er sikker på at den bliver rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

0