metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 posts in this topic

Kan desværre ikke huske hvilken skrift det er og har heller ikke noget layout jeg kan hjælpe med til runde borde.

Det grå papir er faktisk gennemsigtig papir ned lidt striber i - købt i panduro. Har sat det oven på sort karton og derfor er det blevet gråligt :)

0

Annonce ♥

Hej Mette.

Har været total fraværende herinde den sidste tid, men har nu været inde og se det nye layout på bloggen og det ser super fedt ud. Utroligt at nogle folk er så kreative, mens vi andre ikke har skyggen af kreative evner :rolleyes:

tusind tak :hug: :hug: :hug::cheerleader3: Er også selv super glad for det nye design faktisk :loveflag:

0

Annonce ♥

I dag har jeg svaret på en masse spørgsmål omkring DIY, så har nogen af jer stillet spørgsmål omkring det enten her, på min blog eller min mail så kan det være I kan finde svaret der :)

http://www.toomuchtulle.dk/bryllup/bryllupsartikler/2012/07/16/faq-om-diy

0

Boudoir Marathon weekend med Tina Liv

Har haft en super spændende weekend! Har været assistent/flue på væggen for Tina Liv ved hendes boudoir marathon her i weekenden :) Mødte en masse skønne modige kvinder og det var SÅ hyggeligt. Det ender ud i et større blogindlæg omkring boudoir - overvejer endda tema uge omkring boudoir, så følg med på min blog hvis I er interesseret i at høre mere omkring boudoir - kan virkelig kun anbefale alle kvinder at give sig selv den gave det er at få sådanne nogle billeder af sig selv :)

Skal nok lige give lyd fra mig når indlægget er på bloggen :)

www.toomuchtulle.dk

0

Super flot dit nye design på bloggen og jeg er blevet lidt opdateret i dag :cheerleader3:

Vi er fyldt med brylluprejse og er slet ikke faldet ned endnu....jetlag hænger også over os endnu...... :blink: Jeg kan kun sige GLÆD jer til MIAMI....osv....der er fantastisk og det er IKKE sidste gang vi er der..... :balloons:

Jeg fandt mig en ny hobby derover.....nu hvor du ikke har ønske om at ansætte mig :griner:- Jeg var i en hobby butik og jeg lover dig du ville gå agurk.......jeg gik så amok i papir - scrap bøger - stempler osv..... så nu er jeg ved at lave scrap bog over vores bryllup og ska også i gang med brylluprejse......jeg havde forsvoret at sådan noget skulle jeg ALDRIG igang med....men jeg har bare oplevet et kæmpe tomrum efter bryllup i forhold til kreative ting....og jeg fik virkelig tændt mit kreative gen under bryllupsforberedelserne..... :loveflag: SÅ jeg må igang og få pakket den kuffert ud som jeg fyldte med alle de hobby ting..... :lol:

Glæder mig til at høre om jeres tur til USA.....og til nye oplæg......og til at fortælle dig om vores bryllupsrejse til USA :balloons:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der indlæg på bloggen med behind the scenes billeder fra min boudoir weekend med Tina Liv :)

Www.toomuchtulle.dk

Ser godt ud søde pige :loveflag:

:lol::kiss: ! Håber det kan være med til at afmystificere det hele lidt :) Boudoir er ikke kun lidt pinligt og grænseoverskridende, men også super sjovt og ganske hyggeligt :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja man kan sagtens lave den uden palmin. Fordelen ved palmin er at den tørrer bedre op og så synes jeg den smager forfærdelig med kun smør - men kan man ikke tåle palmin skal man selvfølgelig ikke bruge det, så skal du bare lave en traditionel smørcreme.

0

Ja man kan sagtens lave den uden palmin. Fordelen ved palmin er at den tørrer bedre op og så synes jeg den smager forfærdelig med kun smør - men kan man ikke tåle palmin skal man selvfølgelig ikke bruge det, så skal du bare lave en traditionel smørcreme.

Helt enig.. Hvis man kun bruger smør, skal man virkelig passe på med at den ikke bliver for klam :) så bruger jeg kun halvdelen.. Og så bliver den ikke så jævn, men det kan godt lade sig gøre :)

0

Helt enig.. Hvis man kun bruger smør, skal man virkelig passe på med at den ikke bliver for klam :) så bruger jeg kun halvdelen.. Og så bliver den ikke så jævn, men det kan godt lade sig gøre :)

Ja de første par kager jeg lavede brugte jeg også normal smørcreme i, dog med meget vanilje ;)

0

Ja de første par kager jeg lavede brugte jeg også normal smørcreme i, dog med meget vanilje ;)

Og ellers kan man jo spæde den op med nutella, så den smørrede smag går væk...

0