metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 posts in this topic

Annonce ♥

USA ferie :)

Så er jeg kommet hjem fra vores sommerferie til USA, og hvis nogen overvejer at tage til USA på bryllupsrejse kan det altså virkelig kun anbefales, så mange oplevelser - og så meget at shoppe ;)

Vil da gerne lige dele lidt feriebilleder med jer i tilfælde nogen er interesseret.

først gik turen til Miami. Vejret var bare SÅ lækkert - måske liiidt for varmt, men ca 35-40 grader. Vi havde lejet en FAB mustang mens vi var i Florida, så vi kørte selv rundt til de forskellige byer.

post-39268-0-17020300-1346787792.jpg

post-39268-0-82958100-1346787801.jpg

Vi havde en smuttur til Everglades, pga varmen var alle store dyr dog væk, tilgegæld var der myg!! fik 10 (!!!) kæmpe myggestik, flest på benene, 3 på ballen og en på kæben (som heldigvis aldrig blev så store som de andre. seriøst min røv var hel rød af myggestik i en uge haha, det så meget ucharmerende ud i bikini :(

post-39268-0-00269600-1346787810.jpg

post-39268-0-78620200-1346787820.jpg

Så tog vi til Key West og det blev bare endnu varmere. Der var orkanvarsling og at orkanen Isaac ville ramme om en uges tid - men det var bare perfekt for de ville være være væk og vi kunne nu nyde godt af varmen der var der inden den kom - MEGA heldigt at det var nu og ikke en uge senere vi kom! Vi var ude og svømme med delfiner og det var bare en fantastisk oplevelse!

post-39268-0-74477100-1346787830.jpg

Da orkanen begyndte at ramme det sydlige florida tog vi til Orlando og oplevede Kennedys space center, Disney World og SeaWorld - spændende steder, men varmt og man får SÅ ondt i fødderne af at gå i de parker 12-14 timer om dagen, mine fødder var helt døde!

post-39268-0-68210000-1346787841.jpg

Efter de 3 dage i Orlando tog vi flyveren til Washington, super hyggelig by. Vi havde dog kun 2 overnatninger så nåede ikke så meget, dog det vigtigste som de forskellige memorials, det hvide hus, US Capitol osv.

post-39268-0-58786200-1346787857.jpg

post-39268-0-45425000-1346787868.jpg

Til sidst sluttede vi i New York - vores Visa kort blev spærret 3 gange da man kun kan bruge 20.000 af gangen i udlandet, jamen altså!! Men så måtte man bare ringe og få det åbnet igen, det prøvede vi lige nogle gange ;) men altså, shoppes skulle der. Inviterede Jimmy ind og se Chicago på Broadway en aften, det skal man jo næsten prøve. Derudover var vi rundt i de forskellige bydele, opleve det man SKAL se, til US open i tennis et par dage, cykeltur i Central park og alt mulig andet skønt :)

post-39268-0-35065600-1346787882.jpg

post-39268-0-73060500-1346787897.jpg

0

Nej, hvor ser det bare helt fantastisk ud altså.. Kunne da virkelig godt bruge sådan en ferie! Og elsker at se jeres feriebilleder, for så glæder jeg mig bare endnu mere til vores egen bryllupsrejse til Costa Rica :)

Er da forelsket i dine loubs! De er så fine.. Må hellere spare op til mit første par :fløjt:

0

Annonce ♥

Ihh fantastiske billeder ..... og syns altid du er så god til at tage billeder af jer selv, haha .... jeg skyder altid løs med af en el anden årsag er det sjældent med os selv på :blink: .... men fantastiske billeder og har jo været nogen af de sammen steder ... ihh altså ... deeeejligt :)

0

Sikke nogle dejlige billeder, sikke en lækker markeret mave du har - det ser ud til at være en fantastisk ferie :thumbsupsmileyanim:

...Og de stilletter dér :loveshower: dem sender du bare lige hjem til mig med det samme :sm::biggrin: :fløjt: Hvor ER de bare FEDE :heart: :heart: :heart:

0

Nej, hvor ser det bare helt fantastisk ud altså.. Kunne da virkelig godt bruge sådan en ferie! Og elsker at se jeres feriebilleder, for så glæder jeg mig bare endnu mere til vores egen bryllupsrejse til Costa Rica :)

Er da forelsket i dine loubs! De er så fine.. Må hellere spare op til mit første par :fløjt:

Uuuh kan godt forstå du glæder dig til at skulle rejse, det er jo bare for lækkert altså!

Og er også selv forelsket i mine nye sko, love! Kan kun anbefale loubs :)

0

Ihh fantastiske billeder ..... og syns altid du er så god til at tage billeder af jer selv, haha .... jeg skyder altid løs med af en el anden årsag er det sjældent med os selv på :blink: .... men fantastiske billeder og har jo været nogen af de sammen steder ... ihh altså ... deeeejligt :)

Ja jeg husker altid at tage billeder af os selv og synes at der her i USA hele tiden kom folk hen og spurgte om de ikke skulle tage billeder af os så det var jo meget sødt

0

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder, sikke en lækker markeret mave du har - det ser ud til at være en fantastisk ferie :thumbsupsmileyanim:

...Og de stilletter dér :loveshower: dem sender du bare lige hjem til mig med det samme :sm::biggrin: :fløjt: Hvor ER de bare FEDE :heart: :heart: :heart:

Haha tak, men ved nu ikke om jeg selv er fan af min mave :( synes jeg er lidt for tynd og knoglet - men man er vel altid kritisk overfor sig selv. Men tak :)

Det var en super tur og er også bare rigtig glad for stilletterne ;)

0

Ååååhhhhh, jeg sidder her og bliver helt misundelig, jo!! Ih, hvor vil jeg altså gerne snart tilbage til USA...

Og de sko! Åhhh....!!! De er alt for lækre :a1221: Har selv luret lidt på dem, meeen.... :fløjt:

0

EEEEEEEEEEEELLSSSSKKEEEEEER jeres fotos ISÆR DELFIN OG DISNEY.... WEEEEEEEEEEEEEEE :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

haha hvor er du sød!! definen var SÅÅÅ kær!!

Ååååhhhhh, jeg sidder her og bliver helt misundelig, jo!! Ih, hvor vil jeg altså gerne snart tilbage til USA...

Og de sko! Åhhh....!!! De er alt for lækre :a1221: Har selv luret lidt på dem, meeen.... :fløjt:

jamen de sko kan KUN anbefales, de er så lækre at have på. havde dem på på arbejde i dag og de var bare lækre. kan godt mærke at det er første dag jeg havde dem på, men har alligevel en god fornemmelse for at vi nok skal blive gode venner

0

Annonce ♥

Fantastisk billeder fra jeres fantastisk tur....vil bare afsted igen når jeg ser jeres billeder.... :balloons: Lækre sko du fik købt....hvor dælen fandt du sådan nogle henne ?? Synes du der var meget af spare der over ?? Sjovt at nogle af billeder har vi bare med OS på hi hi hi :lol:

0

Fantastisk billeder fra jeres fantastisk tur....vil bare afsted igen når jeg ser jeres billeder.... :balloons: Lækre sko du fik købt....hvor dælen fandt du sådan nogle henne ?? Synes du der var meget af spare der over ?? Sjovt at nogle af billeder har vi bare med OS på hi hi hi :lol:

Skoene er købt i New York, der ligger en louboutin ved central park :)

Nej jeg synes ikke tøj og sko var billigere, i hvert fald ikke det jeg købte, det var ikke billigere end det havde været i dk.

0

Annonce ♥

Hej Mette

Min kæreste (kommende mand) og jeg er blevet meget inspireret af alle dine DIY, og er nu blevet hooked på, at vi selv må igang med at klippe og klistre.Vil derfor høre, hvor du har fundet den flotte font/skrifttype du har brugt til dit først udkast til invitationer.

-og bliver også lige nødt til at kommentere dine vildt flotte brudesko..... :o)

0

Hej Mette

Min kæreste (kommende mand) og jeg er blevet meget inspireret af alle dine DIY, og er nu blevet hooked på, at vi selv må igang med at klippe og klistre.Vil derfor høre, hvor du har fundet den flotte font/skrifttype du har brugt til dit først udkast til invitationer.

-og bliver også lige nødt til at kommentere dine vildt flotte brudesko..... :o)

Hej :)

Nu kan jeg snart ikke huske navnet på alle de skrifttyper jeg har brugt gennem tiderne :blush: men det sted jeg plejer at hente skrifttyper er www.dafont.com - de har masser af gratis skrifttyper lige til at hente og downloade. der er mange og det kan godt være lidt uoverskueligt, men jeg har bl.a. udvalgt 10 på min blog som jeg synes er flotte med direkte links - SE HER

0

Hvordan har du lavet rutevejledning i de farver du har lyst til (i dine indbydelser)? Du må undskylde, hvis du er blevet spurgt om det før, men syntes ikke at jeg umiddelbart kunne se det i tråden. :happy:

0

Annonce ♥

har du ikke et samlet link til ALLE dine kreationer og skabeloner???

På min blog har jeg samlet rigtig mange af mine kreative projekter plus mange flere :)

Www.toomuchtulle.dk

Har desværre i gen skabelon på sommerfuglen den er lavet ud fra fri fantasi :)

0