metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,787 posts in this topic

Jeg skal også bage kage®, og har heldigvis gjort det et par gange før. En god idé er at lave bundene nu og fryse dem! Har du en god opskrift er det intet problem.

Jeg plejer at samle torsdag aften og pynte fredag for at kagen skal være så frisk som mulig, og især hvis der er flødefyld i.

Nu ved jeg ikke hvad du skal toppe dine cupcakes med, men det er som oftest dem der kan holde sig længst pga. man ikke bruger flødefyld på toppen el. lign.

Synes din kageinspiration passer super godt til Jeres overall look :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg siger det også lige igen: Smukke smukke smukke billeder!!! (Hende din fotograf har da gjort lidt af et scoop ved at bruge dig som reklamemodel ;))

Og rigtig flot kageinspiration! Det skal nok blive godt! :cheerleader3:

0

Jeg skal også bage kage®, og har heldigvis gjort det et par gange før. En god idé er at lave bundene nu og fryse dem! Har du en god opskrift er det intet problem.

Jeg plejer at samle torsdag aften og pynte fredag for at kagen skal være så frisk som mulig, og især hvis der er flødefyld i.

Nu ved jeg ikke hvad du skal toppe dine cupcakes med, men det er som oftest dem der kan holde sig længst pga. man ikke bruger flødefyld på toppen el. lign.

Synes din kageinspiration passer super godt til Jeres overall look :thumbsupsmileyanim:

det er også min femte kage denne her, men vil bestemt ikke kalde mig super god endnu hehe, det når jeg nok heller ikke at blive :rolleyes:

har ikke plads i fryseren til at bage bundende desværre, i hvert fald ikke dem alle sammen, men vi har snakket lidt om at bage dem vi kan så der i det mindste ikke er så mange lige op til der skal laves. har ikke rigtig tid til at pynte fredag, for er ikke rigtig hjemme der da vi skal ud og pynte feststedet der og vi kan ikke rigtig transportere 150 cupcakes med pynt så dem er jeg nødt til at lave der... men måske kagerne fyldes torsdag morgen og pyntes torsdag aften - det kan også være en løsning hvis denne model her i virker. har fået at vide af kagebutikken at det sagtens burde kunne gå, men tester det altså nu lige her alligevel ;)

0

Annonce ♥

Kageudfordring dag 2!

I dag skulle kagen fyldes! gik dejlig nemt, selvom den ene bund var lidt for stor og måtte masses ned i formen, sikkert ikke godt :fløjt: må lige huske at skære dem til næste gang INDEN jeg starter med at fylde!

men nu står kagen på køl i formen, der for den lige lov at stå et par timer, så smører jeg den op og så står den til i morrgen hvor den skal overtrækkes :)

post-39268-0-88804200-1304529172.jpg post-39268-0-11572800-1304529174.jpg

post-39268-0-41842100-1304529175.jpg post-39268-0-66520900-1304529176.jpg

0

Annonce ♥

Hej Ane (og hvem der ellers er nysgerrig). som lovet kommer der lige lidt billeder ganske kort. Fjernes igen i aften eller måske før hvis anonyme brugere melder sig på banen!

- slettet -

Det er simpelthen så uheldigt at jeg går i skole om aften!! :boohoo:

Håber på sneak peak en anden god gang :kiss:

0

yebeeee!!!!

Tak fordi du er så tålmodig og gider at vise billederne igen og igen (og igen :rolleyes: )

Og hold nu fast hvor er de gode!! Ih hvor synes jeg det er fantastisk som du stråler på billederne. Du får mig virkelig til at slappe mere af omkring min fotosession med Tina.

:kiss:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er rigtig flot :thumbsupsmileyanim: . Kan du ikke lige skrive hvorvidt jorbærerne har syret mmf/fondanten? Er bare nysgerrig. Kager smører man jo op med smørcreme for at syren i bærerne i fyldet(hvis man har det), ikke syrer igennem overtrækket og ødelægger det, men er faktisk i tvivl om hvorvidt det gør det med friske hele/halverede bær eller om det kun er "mosede". Har lige akurat lavet en kage der ligner den ret meget, som vi skal smage i aften, den er dog smurt op med mascarponecreme og har ikke overtræk. Glæder mig også til at smage den, da det er en ny opskrift jeg prøver af, nam nam.

Og tillykke med ham!

0