Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

Hejsa og velkommen til

Jeg hedder Betina, er 30 år og skal giftes med min sømand af verden 2. oktober 2010. Jeg er i gang med det sidste halve år af min uddannelse til sygeplejerske og min kæreste, som også er 30 år er officer i Søværnet.

Vi mødte hinanden på Internettet i oktober 2007... Tro det eller lad være, romantik kan faktisk lykkes her! :c166:

Efter at have skrevet sammen igennem forskellige medier i omkring to uger, syntes vi, at det var på tide, at vi fik sat ansigt og stemme på hinanden.

En kold novemberaften anno 2007 kunne det hele lade sig gøre. Jeg havde fået afsat begge børn hos deres mostre, og C havde en vagtfri periode fra Frederikshavn.

Vi mødtes i København... Fisketorvet... Okay, parkeringspladsen på Fisketorvet... Dette har naturligvis sin forklaring:

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg hverken kan lide at køre rundt i København eller er speciel god til at finde rundt derinde eller på vej dertil. Sidstnævnte gjorde da også, at jeg var forsinket, og min største bekymring var, om C ville vente på mig - jo, selvfølgelig ville han da det...

C havde bestilt bord på en restaurant på Vesterbro, hvor vi fik lejlighed til at se hinanden lidt an. Et enkelt kys, måske to, okay måske lidt flere og en biograftur blev det til den aften.

Det har så stille og roligt udviklet sig og den 27. juni 2009 blev vi forlovet.

Dagen startede med, at jeg var lettere frustreret, da C havde været på sejlads i rigtig lang tid, og jeg mente, at han var så træt, at det blev endnu en dag med at lave ingenting... Vi var "børnefri", og havde derfor alle muligheder for at udfolde os. Hvad jeg ikke vidste var, at han havde afventet den helt rigtige lejlighed til at fri, hvilket jeg nu havde trillet hen til ham. Han havde dagen inden spurgt min far, om hans datters hånd :-), hvilket han med vanelig afslappethed nok mente, at der ikke skulle være nogen problemer i.

Han valgte at fri om eftermiddagen i Dyrehaven med udsigt over Øresund, Erimitageslottet og dådyr.... - og en madkurv med italienske specialiteter.

Meget romantisk og helt i vores ånd!

Vi har allerede en del på plads og resten kommer løbende.

Jeg skal nok lægge billeder ind af inspiration og det, som allerede er indkøbt og klaret :bearhug:

Det er mine 2 dejlige unger fra tidligere ægteskab, som skal være brudepige og brudesvend - LAURA 4 ÅR & LUKAS 7 ÅR

Vores toastmaster er min storebror, som er bosiddende i Grækenland.

Min kærestes forlover er hans bedste ven fra Nordjylland.

INDEX

DET KOMMENDE BRUDEPAR

HUSKELISTE

BRUDEN

FORLOVELSESRING

KJOLEINSPIRATION MIN KJOLE OG SLØR OG FLERE

MIT SMUKKE LANGE SLØR

BRUDECOLLAGE

ROSE TIL HÅRET

SLØRINSPIRATION

UNDERTØJET

SELVSIDDENDE STRØMPER

STRØMPEBÅND MIT STRØMPEBÅND

SKOINSPIRATION

HÅRINSPIRATION OG MERE HER

TIARAINSPIRATION OG MERE HER

MAKE-UP INSPIRATION OG MERE HER

ØRERINGE OG VEDHÆNG

ØRERINGENE

BOLERO

PARAPLY

BRUDEBUKETINSPIRATION

LINGERI TIL BRYLLUPSNATTEN

DET LÅNTE - TASKE

BRUDGOMMEN

SKRÆDDERSYET KJOLESÆT

VIELSESRINGE

INSPIRATION TIL VIELSESRINGE

BRUDEPIGE/BRUDESVEND

BØRNETIARA

PELSJAKKE TIL DATTEREN

HJERTE TIL BRUDEPIGEGAVER

DIGT TIL BRUDEPIGER

HOLMENS KIRKE

KIRKEN MERE KIRKE

VORES SÆBEBOBLER

SÆBEBOBLER

KLOKKER

KØRSEL

VETERANBILSINSPIRATION

VORES VETERANBIL TIL DAGEN

KASTELLET

FOTOLOCATION KASTELLET

SONNERUPGAARD GODS

FESTSTED

DET KREATIVE

FARVETEMA

MONOGRAM

VORES INVITATION

AFSENDERLABEL

BORDPLAN

BORDDEKORATION OG MERE HER

SERVIETTER

FAVORÆSKER

BRYLLUPSBOLSCHER

HJERTECHOKOLADER

PERSONLIGE CHOKOLADER

BØRNECITATER

CHARMS

ROSENBLADE & SLØJFER

TOASTMASTERKLOKKE

DIGT TIL TOASTMASTER

TOILETKURVE

INSPIRATION TIL UDSMYKNING AF FESTLOKALE

MEDICINGLAS TIL BORDE OG TRÆER

LANTERNER OG LYS TIL FESTLOKALE

BRYLLUPSKAGE

BRYLLUPSKAGEINSPIRATION OG MERE HER

SABEL TIL AT SKÆRE KAGEN

TOPFIGUR

TRAPPE TIL KAGERNE

Edited by luklau
0

Annonce ♥

Hej Betina,

Og selv velkommen til :bearhug:

Hvor lyder det som et dejligt frieri, og sikke god stil at han bad din far om din hånd.

Glæder mig til at følge med i din planlægning. Og pas på - det passer det, de siger herinde - det er ret så vanedannende. Jeg har kun været i gang i et par dage og er allerede hooked :c166:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Betina,

Og selv velkommen til :c166:

Hvor lyder det som et dejligt frieri, og sikke god stil at han bad din far om din hånd.

Glæder mig til at følge med i din planlægning. Og pas på - det passer det, de siger herinde - det er ret så vanedannende. Jeg har kun været i gang i et par dage og er allerede hooked :17:

Tak og i lige måde, glæder mig også til at følge din planlægning.

Ja kæresten min er meget traditionel, når det kommer til frieri og som bonus er han en fuldendt romantiker og gentleman. :bearhug:

0

Annonce ♥

:bearhug:Velkommen til BK og tillykke med det dejlige frieri! :c166:

Kan kun give dig ret i at kærligheden sagtens kan findes på nettet....således fandt jeg ihvertfald også min!!! ;)

Glæder mig til at følge dig herinde.... :17:

Kh Majken

0

Annonce ♥

Hej og velkommen til dig også.

Jo at mødes på nettet er der alså rigtig mange der gør, også min mand og jeg :bearhug:

Glædre mig til at se havd i finder på hen af vejen :-)

Ja, jeg troede ikke lykken skulle findes der, men jeg tog grueligt fejl - heldigvis.

0

Hejsa :c166:

Og velkommen her. Det er et fantastisk forum med masser af søde piger, og en masse god inspiration.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning. :bearhug:

Tak! Jeg har allerede luret en masse herinde og fået masser af inspiration, men jeg glæder mig til at få endnu mere og måske give lidt igen...

0

Annonce ♥

:bearhug:Velkommen til BK og tillykke med det dejlige frieri! :c166:

Kan kun give dig ret i at kærligheden sagtens kan findes på nettet....således fandt jeg ihvertfald også min!!! ;)

Glæder mig til at følge dig herinde.... :)

Kh Majken

Ja, jeg er i hvert fald lykkelig forelsket! Godt at muligheden findes :17:

Jeg glæder mig også til at følge alle jer andre herinde.

0

KJOLEINSPIRATION

Jeg ønsker en kjole, som ikke er alt for omfangsrig, da jeg er en smule petit.

Jeg bliver ved med at finde tilbage til kjoler af chiffon, da jeg ved hvor lækkert dette materiale er at have på. Min standardkjole er af dette materiale.

post-34296-1251270376.jpg

post-34296-1251270582.jpg

0

Smukke kjoler du har kig på... Er nok selv mest til en som billede nr. 2, men hvis man har figuren til det (som det ser du til du har :c166: ) ville jeg da klart vælge noget i stil med billede et... den er meget smuk... :bearhug:

0