Posted August 25, 2009 (edited) · Report post Hejsa og velkommen til Jeg hedder Betina, er 30 år og skal giftes med min sømand af verden 2. oktober 2010. Jeg er i gang med det sidste halve år af min uddannelse til sygeplejerske og min kæreste, som også er 30 år er officer i Søværnet. Vi mødte hinanden på Internettet i oktober 2007... Tro det eller lad være, romantik kan faktisk lykkes her! Efter at have skrevet sammen igennem forskellige medier i omkring to uger, syntes vi, at det var på tide, at vi fik sat ansigt og stemme på hinanden. En kold novemberaften anno 2007 kunne det hele lade sig gøre. Jeg havde fået afsat begge børn hos deres mostre, og C havde en vagtfri periode fra Frederikshavn. Vi mødtes i København... Fisketorvet... Okay, parkeringspladsen på Fisketorvet... Dette har naturligvis sin forklaring: Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg hverken kan lide at køre rundt i København eller er speciel god til at finde rundt derinde eller på vej dertil. Sidstnævnte gjorde da også, at jeg var forsinket, og min største bekymring var, om C ville vente på mig - jo, selvfølgelig ville han da det... C havde bestilt bord på en restaurant på Vesterbro, hvor vi fik lejlighed til at se hinanden lidt an. Et enkelt kys, måske to, okay måske lidt flere og en biograftur blev det til den aften. Det har så stille og roligt udviklet sig og den 27. juni 2009 blev vi forlovet. Dagen startede med, at jeg var lettere frustreret, da C havde været på sejlads i rigtig lang tid, og jeg mente, at han var så træt, at det blev endnu en dag med at lave ingenting... Vi var "børnefri", og havde derfor alle muligheder for at udfolde os. Hvad jeg ikke vidste var, at han havde afventet den helt rigtige lejlighed til at fri, hvilket jeg nu havde trillet hen til ham. Han havde dagen inden spurgt min far, om hans datters hånd :-), hvilket han med vanelig afslappethed nok mente, at der ikke skulle være nogen problemer i. Han valgte at fri om eftermiddagen i Dyrehaven med udsigt over Øresund, Erimitageslottet og dådyr.... - og en madkurv med italienske specialiteter. Meget romantisk og helt i vores ånd! Vi har allerede en del på plads og resten kommer løbende. Jeg skal nok lægge billeder ind af inspiration og det, som allerede er indkøbt og klaret Det er mine 2 dejlige unger fra tidligere ægteskab, som skal være brudepige og brudesvend - LAURA 4 ÅR & LUKAS 7 ÅR Vores toastmaster er min storebror, som er bosiddende i Grækenland. Min kærestes forlover er hans bedste ven fra Nordjylland. INDEX DET KOMMENDE BRUDEPAR HUSKELISTE BRUDEN FORLOVELSESRING KJOLEINSPIRATION MIN KJOLE OG SLØR OG FLERE MIT SMUKKE LANGE SLØR BRUDECOLLAGE ROSE TIL HÅRET SLØRINSPIRATION UNDERTØJET SELVSIDDENDE STRØMPER STRØMPEBÅND MIT STRØMPEBÅND SKOINSPIRATION HÅRINSPIRATION OG MERE HER TIARAINSPIRATION OG MERE HER MAKE-UP INSPIRATION OG MERE HER ØRERINGE OG VEDHÆNG ØRERINGENE BOLERO PARAPLY BRUDEBUKETINSPIRATION LINGERI TIL BRYLLUPSNATTEN DET LÅNTE - TASKE BRUDGOMMEN SKRÆDDERSYET KJOLESÆT VIELSESRINGE INSPIRATION TIL VIELSESRINGE BRUDEPIGE/BRUDESVEND BØRNETIARA PELSJAKKE TIL DATTEREN HJERTE TIL BRUDEPIGEGAVER DIGT TIL BRUDEPIGER HOLMENS KIRKE KIRKEN MERE KIRKE VORES SÆBEBOBLER SÆBEBOBLER KLOKKER KØRSEL VETERANBILSINSPIRATION VORES VETERANBIL TIL DAGEN KASTELLET FOTOLOCATION KASTELLET SONNERUPGAARD GODS FESTSTED DET KREATIVE FARVETEMA MONOGRAM VORES INVITATION AFSENDERLABEL BORDPLAN BORDDEKORATION OG MERE HER SERVIETTER FAVORÆSKER BRYLLUPSBOLSCHER HJERTECHOKOLADER PERSONLIGE CHOKOLADER BØRNECITATER CHARMS ROSENBLADE & SLØJFER TOASTMASTERKLOKKE DIGT TIL TOASTMASTER TOILETKURVE INSPIRATION TIL UDSMYKNING AF FESTLOKALE MEDICINGLAS TIL BORDE OG TRÆER LANTERNER OG LYS TIL FESTLOKALE BRYLLUPSKAGE BRYLLUPSKAGEINSPIRATION OG MERE HER SABEL TIL AT SKÆRE KAGEN TOPFIGUR TRAPPE TIL KAGERNE Edited October 4, 2010 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hej Betina, Og selv velkommen til Hvor lyder det som et dejligt frieri, og sikke god stil at han bad din far om din hånd. Glæder mig til at følge med i din planlægning. Og pas på - det passer det, de siger herinde - det er ret så vanedannende. Jeg har kun været i gang i et par dage og er allerede hooked 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til dette fantastiske (og vanedannende) forum og tillykke med det forestående bryllup - fantastisk frieri glæder mig til at følge din planlægning... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til - og tillykke med det forestående bryllup - glæder mig til at følge din tråd! /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til Glæder mig til at følge en anden 2010´er brud! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hej og velkommen til dig også. Jo at mødes på nettet er der alså rigtig mange der gør, også min mand og jeg Glædre mig til at se havd i finder på hen af vejen :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hejsa Velkommen til ... Glæder mig til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hejsa Og velkommen her. Det er et fantastisk forum med masser af søde piger, og en masse god inspiration. Jeg glæder mig til at følge din planlægning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til BK. Glæder mig til at se hvor din planlægning fører dig hen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Joiner alle de andre piger og siger velkommen her til BK Glæder mig til at følge din bryllupsplanlægning! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hej Betina,Og selv velkommen til Hvor lyder det som et dejligt frieri, og sikke god stil at han bad din far om din hånd. Glæder mig til at følge med i din planlægning. Og pas på - det passer det, de siger herinde - det er ret så vanedannende. Jeg har kun været i gang i et par dage og er allerede hooked :17: Tak og i lige måde, glæder mig også til at følge din planlægning. Ja kæresten min er meget traditionel, når det kommer til frieri og som bonus er han en fuldendt romantiker og gentleman. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til Tak, glæder mig også til at komme rigtig i gang herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til dette fantastiske (og vanedannende) forum og tillykke med det forestående bryllup - fantastisk frieri glæder mig til at følge din planlægning... Tak og i lige måde - glæder mig til at følge jer alle herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til - og tillykke med det forestående bryllup- glæder mig til at følge din tråd! /Lene Tak og i lige måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til BK og tillykke med det dejlige frieri! Kan kun give dig ret i at kærligheden sagtens kan findes på nettet....således fandt jeg ihvertfald også min!!! ;) Glæder mig til at følge dig herinde.... :17: Kh Majken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til Glæder mig til at følge en anden 2010´er brud! Tak, glæder mig også til at følge alle jer andre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hej og velkommen til dig også.Jo at mødes på nettet er der alså rigtig mange der gør, også min mand og jeg Glædre mig til at se havd i finder på hen af vejen :-) Ja, jeg troede ikke lykken skulle findes der, men jeg tog grueligt fejl - heldigvis. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hejsa Velkommen til ... Glæder mig til at følge din planlægning Tak, og i lige måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Hejsa Og velkommen her. Det er et fantastisk forum med masser af søde piger, og en masse god inspiration. Jeg glæder mig til at følge din planlægning. Tak! Jeg har allerede luret en masse herinde og fået masser af inspiration, men jeg glæder mig til at få endnu mere og måske give lidt igen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til BK. Glæder mig til at se hvor din planlægning fører dig hen. Tak, lurer helt sikkert også i din 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Joiner alle de andre piger og siger velkommen her til BK Glæder mig til at følge din bryllupsplanlægning! Tak, jeg bliver altså så glad for alle jeres søde hilsner. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Velkommen til BK og tillykke med det dejlige frieri! Kan kun give dig ret i at kærligheden sagtens kan findes på nettet....således fandt jeg ihvertfald også min!!! ;) Glæder mig til at følge dig herinde.... Kh Majken Ja, jeg er i hvert fald lykkelig forelsket! Godt at muligheden findes :17: Jeg glæder mig også til at følge alle jer andre herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post KJOLEINSPIRATION Jeg ønsker en kjole, som ikke er alt for omfangsrig, da jeg er en smule petit. Jeg bliver ved med at finde tilbage til kjoler af chiffon, da jeg ved hvor lækkert dette materiale er at have på. Min standardkjole er af dette materiale. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Smukke kjoler du har kig på... Er nok selv mest til en som billede nr. 2, men hvis man har figuren til det (som det ser du til du har ) ville jeg da klart vælge noget i stil med billede et... den er meget smuk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites