Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er digte....

(til mændene)

Til dårlig ånde,

og andre gener.

Et blad til ”hygge”

og pille til smerter,

tygge, gummi

og dufte her ligger,

kig i kurven

– og hjælpen er sikker.

(til kvinderne)

Er duften væk?

Er neglen flæk?

en neglefil og skraber,

du finder.

Er strømpen løbet?

Hovedpine? oven i købet…

Og ”det” til kvinder,

kig i kurven,

og hjælpen du finder.

Fundet herinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Betina,

Så er det snart - endelig er det DIN dag der er lige om hjørnet!! :thumbsupsmileyanim:

Det er godt nok længe siden jeg har været forbi her... Alting ser bare fantastisk ud. Ikke mindst dig på dine budoir-billeder! De er sindssygt gode og jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge! ;)

Det lyder lækkert med menu, vin og bryllupskage. MUMS!

Og sikke fin Laura er :shooter:

Graviditeten vil jeg da også gerne lige sige tillykke med igen :fløjt: Det var kortvarigt vi kunne følges på søster-BK og jeg er (slet) ikke misundelig! :cheerleader3:

Det bliver spændende om 9 dage! Jeg håber stadig jeg kan nå at være der når I kommer ud af kirken, men jeg kan desværre ikke love noget. Det må være en surprise hvis det lykkes mig at nå det ;)

Kram

Susanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak i dejlige piger :denmarkflag:

Glæder mig vanvittig meget til om 5 dage. Har haft sidste dag på arbejdet idag. Har nu ferie indtil onsdag i næste uge. Rigtig dejligt :)

C kommer hjem tirsdag eller onsdag aften, så kontrollisterne ligger lidt hos mig i øjeblikket.

På torsdag skal vi alle 4 til frisør. Jeg glæder mig til at blive klippet og få lyse striber, og om aftenen kommer htb mor og hjælper med at stryge brudekjolen og lave de sidste småting rent symæssigt.

Fredag bliver en travl dag, som starter kl. 5 om morgenen for C´s vedkommende. Han skal på grøntorvet og hente blomster. Ellers skal vi pynte op til reception hos mine forældre og pynte op på feststedet. Jeg skal også have lavet negle om aftenen.

Lidt om de dage, som venter. Jeg mangler stadig at lave de sidste festhæfter og folde 30 servietter, og så skal jeg have skrevet min tale..... Den er jeg slet ikke begyndt på endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det om 3 dage :thumbsupsmileyanim:

Hvor vildt!!! Jeg glæder mig meget til at se og høre om jeres fantastiske dag, nu har jeg jo fulgt med her på sidelinien i lang tid efterhånden.

Ha' nogle gode sidste forberedelsesdage og nyd den store dag i fulde drag :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer vi os jeres store dag :thumbsupsmileyanim:

Har sommerfuglene fundet vejen frem endnu?

Jeg er blevet kaldt ind til en 12 timers vagt på jeres bryllupsdag så nu kan jeg ikke komme og se dig :blush:

Du må love at poste en masse billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuhhh.... Betina! Så er det I MORGEN!!! :shopping::huh:

Gad vide hvad du mon laver lige nu? Om du er helt klar og rolig... Om du har svedige håndflader og ryster lidt på hånden... Eller om det måske slet ikke er gået op for dig, at det er så tæt på som det næsten kan komme uden rigtigt at være ;)

Jeg vil tænke på dig i morgen! Og hvis jeg på nogen måde kan få det presset ind, så cykler jeg over broen og ser Jer når I kommer ud af kirken som ægtefolk.

Jeg håber du har en dejlig sidste aften som frøken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Betina.

Kæmpe stort tillykke med jeres store dag!

Jeg håber dagen bliver præcis som i har drømt om og mere til :shopping:

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i din smukke kjole samt høre om jeres bryllup.

NYD JERES DAG - tillykke tillykke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer