Posted March 1, 2010 · Report post Tillykke med mesterskabet! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2010 · Report post Tillykke!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2010 · Report post Tillykke med mesterskabet fra mig også Kan da ikke passe der ingen BILLEDER er?! ;) Eller måske endda video? *s* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2010 · Report post Hold da helt op. Altså tusind tak for alle jeres lykønskninger. Det er jo helt vildt, jeg er så rørt. Det varmer - det skal i vide Det er præcis det dejlige ved at komme herind efter en særlig hård dag på arbejdet og så se alle jeres dejlige kommentarer. Tak! Oven i det har jeg helt glemt vores milepæl i går.... 7 Mdr. tilbage Her lige 4 billeder fra dansens verden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2010 · Report post Hvor er I smukke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2010 · Report post Hvor er i seje ....... kæmpe tillykke fra mig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2010 · Report post Enig! I ser skønne ud sammen Tillykke med titlen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2010 · Report post I klæder hinanden rigtig godt..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2010 · Report post Hvor er i et smukt par Og lidt forsinket tillykke med milepælen kun 7 måneder... det nærmer sig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2010 · Report post Tusind tak for alle de dejlige kommentarer. I er altså bare rigtig søde I går snakkede kæresten med sin mor og i samtalen kom de ind på, hvad hun havde tænkt på af tanker omkring vores bryllup. Hun fortalte så, at hun ville bidrage med en gave på 5000 kr., og disse kunne vi få som tilskud eller til noget bestemt, som vi ønsker os. Vi er ret sikre på, at vi gerne vil have dem som tilskud til vores ringe. Vi har selv budgetteret med 6000 kr., så mon ikke vi kan få ønskeringene? Glæder mig til at vi skal designe vores ringe sammen med kærestens veninde, som er smykkedesigner og guldsmed 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2010 · Report post Sikke en dejlig overraskelse :-) Det er virkelig skønt ikke at skulle gå på kompromis med ringene, I skal trods alt bære dem hele livet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2010 · Report post Sikken en dejlig gave og selvfølgelig skal de da bruges på jeres vielsesringe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2010 · Report post Sikke en dejlig gave... og rigtig god ide at bruge dem til tilskud til ringene, så i ikke skal gå på kompromis der, men det er da også dejligt at tænke på bagefter, at hendes gave er med i ringene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2010 · Report post Ih hvor dejligt med det tilskud - det kan man altid bruge - kan godt forstå, at I vil bruge dem på ringene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2010 · Report post Tilskud kan man altid bruge! Dejligt for Jer! ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 (edited) · Report post tillykke med tilskuddet... har fundet en lille video til jer to "dansemus" det er langt fra standard dans, men den er nu meget god.. Til jer begge 2 ;-) Edited March 16, 2010 by bobo... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2010 · Report post Så kom jeg igennem hele din trod.. Jeg synes det er nogle rigtig fine ting du har fundet. Jeg er sikker på at det hele nok skal blive godt. Jeg så at du har fået arbejde på køge syghus? hvilken afdeling er du på? Det kan jo være at vi er stødt ind i hinanden.. Tillykke med alle jeres danse resultater. Det er virklig flot... Jeg giver dig helt ret det er vigtigt at have en god mave fornemmelse med fotografen. Jeg kende heldigvis vores i forvejen, og vidste at de skulle være ham.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post tillykke med tilskuddet...har fundet en lille video til jer to "dansemus" det er langt fra standard dans, men den er nu meget god.. Til jer begge 2 ;-) Jeg kan rigtig godt lide den. dejligt at se dans på denne måde Tak for den. Det er lige hvad jeg trænger til. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post Så kom jeg igennem hele din trod.. Jeg synes det er nogle rigtig fine ting du har fundet. Jeg er sikker på at det hele nok skal blive godt. Jeg så at du har fået arbejde på køge syghus? hvilken afdeling er du på? Det kan jo være at vi er stødt ind i hinanden.. Tillykke med alle jeres danse resultater. Det er virklig flot... Jeg giver dig helt ret det er vigtigt at have en god mave fornemmelse med fotografen. Jeg kende heldigvis vores i forvejen, og vidste at de skulle være ham.. Hold da op - stor respekt! Men dejligt at du kan lide det. Jeg er meget spændt på det hele. Jeg er ansat på ortopædkirurgisk afdeling H1, men hvor er du henne? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post Hej tak for hilsnen. Kan se vi har flere ting til fælles, jeg skal også giftes med min officer, han er dog ikke i søværnet(eller som min kæreste ville have kaldt ham, søpølse ;)), men i hæren som kampsoldat. Vi mødte også hinanden på nettet, og ja umiddelbart var jeg da skeptisk, men hvad jeg kan se vi er rigtig mange herinde der er mødtes på den møde. Så kikset eller ej, det virker sq. Glæder mig til at følge med i din beretning især når vi har den samme dato 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post tillykke med tilskuddet...har fundet en lille video til jer to "dansemus" det er langt fra standard dans, men den er nu meget god.. Til jer begge 2 ;-) Jeg kan rigtig godt lide den. dejligt at se dans på denne måde Tak for den. Det er lige hvad jeg trænger til. det var så let... jeg synes også at den er god selvom det var R der viste mig den.. for den er vist fra lidt før min tid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post Hej tak for hilsnen. Kan se vi har flere ting til fælles, jeg skal også giftes med min officer, han er dog ikke i søværnet(eller som min kæreste ville have kaldt ham, søpølse ;)), men i hæren som kampsoldat. Vi mødte også hinanden på nettet, og ja umiddelbart var jeg da skeptisk, men hvad jeg kan se vi er rigtig mange herinde der er mødtes på den møde. Så kikset eller ej, det virker sq. Glæder mig til at følge med i din beretning især når vi har den samme dato Hvor er det bare hyggeligt og lidt morsomt at vi begge har fundet vores soldat på nettet Min er fra Holstebro, men grundet uddannelse i Søværnet, var han nødt til at komme til Sjælland - heldigt for mig! Han har også været afsted, dog kun i 3 mdr., men det er hårdt at undvære dem, og især når man er super nyforelsket. Min tog afsted efter vi havde kendt hinanden i ca. 5 mdr. Skal manden din også vies i uniform? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post Har igen haft en travl uge og weekend, og har derfor forsømt jer dejlige zillaer.Men jeg blev altså lige nødt til at dele dette med jer: Jeg blev i går Sjællandsmester i standard sammen med min forlovede. Det er en fantastisk følelse at kunne dele dansen med den man elsker - det kan varmt anbefales Hvor sejt, stort tilllykke, så kan i måske lige lære os og danse brudevals.. ;) Det er dejligt med et tilskud, det løber hurtigt op det hele. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 · Report post Puha, det er efterhånden længe siden, at jeg har fået opdateret min egen tråd. Ikke at der ikke er sket noget, men jeg har simpelthen ligget vandret efter jeg er startet på arbejde. Der er bare ikke de samme timer til rådighed mere. Men men i skal da ikke snydes. I dag og i morgen har jeg fri, og så håber jeg, jeg kan få lagt lidt billeder ind. Kæresten og jeg har fået lavet en overordnet to do liste, efter jeg begyndte at drømme om bryllup, hvor jeg ankom i en al for stor kjole og uden opsat hår mv. Det er vildt at man over et halvt år i forvejen allerede får disse drømme, men siden i fik lavet denne liste, har jeg kunne sovet uden disse drømme. Jeg havde egentlig fået slør til min kjole med i købet, men det har naget mig, at jeg ikke fik mit gulvlange slør... Så jeg kontaktede MissLena, og sandelig om ikke hun havde bestilt et hjem, jeg kunne købe. Som sagt så gjort, og jeg har fået det hjem. Det er super smukt, men farven er jeg meget i tvivl om. Jeg har ikke set det sammen med kjolen endnu, men ud fra den stofprøve, jeg har, virker det lidt for mørkt. Så kryds fingre piger for at sløret passer, når jeg sætter det sammen med kjolen, næste gang jeg kommer hjem til mine forældre. Samtidig skal jeg også have købt et satinbånd, som skal sættes i snøren i ryggen på min kjole, for det som jeg havde købt i første omgang er for hvidt, og det er altså ikke nemt at finde den rigtige farve. Jeg har også været på udkig efter apotekerflasker til at pynte på træerne, og jeg havde egentlig også fundet nogen, indtil de sendte en mail, som lige lagde en meget dyr porto oveni. Så dem er det ikke blevet. Jeg var så i sidste uge ude at spise med to gode kolleger, og den ene af dem spurgte om, hvorfor jeg ikke brugte vores medicinglas fra afdelingen. De måtte da være i den rigtige størrelse. Jeg havde slet ikke tænkt tanken, men i går fik jeg kigget nærmere på dem, og de er perfekte. Jeg har indtil videre taget 20 med hjem, og der er flere, hvor de kommer fra. Det bedste er, at de er helt gratis! Jeg er også i fuld gang med vores invitationer, så de kan blive sendt ud den 02. maj, men tiden mangler lidt, og jeg er derfor glad for, at vi er startet i god tid. Jeg er også i startfasen med vores kombinerede gaveæsker/bordkort, og jeg håber snart vores printer virker igen, så jeg kan prøve min idé af i virkeligheden. Kokken er også på plads. Det bliver en fra Søværnet, som C har arbejdet sammen med. Han skrev, at det ville være en ære for ham at lave mad til vores bryllup. Dejligt at have det på plads. Det er vist, hvad der er sket siden sidst, men jeg skal nok skrive, hvis jeg kommer i tanke om mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2010 (edited) · Report post Jeg håber at sløret passer i farven. Husk at du skal prøve det på, så du ser det i et lag sammen med kjolen Mht glas, kan babymos glas måske også bruges? Edit: Er din kjole helt hvid? Edited March 24, 2010 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites