Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare en sød ide med de medicinglas! Jeg har ikke helt forstået det, når du har omtalt det, men det ser rigtig fint ud.

Tusind tak. Det kan være svært nogen gange at forklare en idé, så det er fantastisk, når man kan vise billeder af det.

Og dette er så det ene af dem, som vi vil bruge. Jeg har endnu kun renset et enkelt, men det er ret nemt, og jeg har lige nu ca. 20 stk. hjemme og kan sagtens samle 100 mere, hvis jeg lyster :rolleyes:

post-34296-1269975258.jpg

post-34296-1269975270.jpg

De er ikke ret store, men perfekte til formålet. De skal som sagt hænge i 5 'træer', som vi stiller op, og så også stå på bordene - alle med en enkelt rød rose i.

det kommer til at se super godt ud.... wauw.....

(bliver R rask så kan det godt være at jeg nupper din oppyntningside til inspiration...)

:):):):)

Tusind tak. Du nupper bare, og du må endelig sige til, hvis jeg skal tage nogen med hjem til dig også. Bevar endelig håbet for at R bliver rask :bearhug:

Rigtig smukt slør :)

Taaak :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det bare en sød ide med de medicinglas! Jeg har ikke helt forstået det, når du har omtalt det, men det ser rigtig fint ud.

Tusind tak. Det kan være svært nogen gange at forklare en idé, så det er fantastisk, når man kan vise billeder af det.

Og dette er så det ene af dem, som vi vil bruge. Jeg har endnu kun renset et enkelt, men det er ret nemt, og jeg har lige nu ca. 20 stk. hjemme og kan sagtens samle 100 mere, hvis jeg lyster :rolleyes:

post-34296-1269975258.jpg

post-34296-1269975270.jpg

De er ikke ret store, men perfekte til formålet. De skal som sagt hænge i 5 'træer', som vi stiller op, og så også stå på bordene - alle med en enkelt rød rose i.

det kommer til at se super godt ud.... wauw.....

(bliver R rask så kan det godt være at jeg nupper din oppyntningside til inspiration...)

:):):):)

Tusind tak. Du nupper bare, og du må endelig sige til, hvis jeg skal tage nogen med hjem til dig også. Bevar endelig håbet for at R bliver rask :bearhug:

det skal jeg nok til begge dele... TAK..

Rigtig smukt slør :)

Taaak :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:smilie_oster03: Hej Betina

Tak for din hilsen...

Jeg tror at jeg er ved at hælde mest til stropløs nu, hvis min barm kan holde kjolen oppe uden, at jeg skal hive op i kjolen hele tiden :rolleyes: Skulle jo gerne tabe mig lidt inden den store dag, så ved ikke, hvor meget det kommer til at påvirke min barm - er pt. en C-skål, og håber at jeg bevarer denne str, men desværre er der stor sandsynlighed for, at den bliver lidt mindre, når jeg taber mig.... efter første kjoleprøvning (i november) tænkte jeg at det var oplagt, at den skulle være stropløs, fordi den sad så godt af sig selv, men efter min prøvning i tirsdags (hvor min mor så var med) kom overvejelserne til at gå på spaghettistropperne som halterneck..... Hmm har heldigvis tre måneder til at træffe den endelige beslutning i :easter2:

:smilie_oster02: :easter1:

0

:smilie_oster03: Hej Betina

Tak for din hilsen...

Jeg tror at jeg er ved at hælde mest til stropløs nu, hvis min barm kan holde kjolen oppe uden, at jeg skal hive op i kjolen hele tiden :) Skulle jo gerne tabe mig lidt inden den store dag, så ved ikke, hvor meget det kommer til at påvirke min barm - er pt. en C-skål, og håber at jeg bevarer denne str, men desværre er der stor sandsynlighed for, at den bliver lidt mindre, når jeg taber mig.... efter første kjoleprøvning (i november) tænkte jeg at det var oplagt, at den skulle være stropløs, fordi den sad så godt af sig selv, men efter min prøvning i tirsdags (hvor min mor så var med) kom overvejelserne til at gå på spaghettistropperne som halterneck..... Hmm har heldigvis tre måneder til at træffe den endelige beslutning i :easter2:

:smilie_oster02: :easter1:

Bare glad hvis jeg kan hjælpe :biggrin:

Hej søde.

Super at sløret passer til dejligt at høre :-)

Taak det er så smukt til kjolen, og jeg glæder mig til at kunne vise det hele frem :td:

0

halløjjjjj....

vi vil da gerne se billederne nu (der er LAAAAAANG tid til oktober..)

men dejligt at se et lille livstegn fra dig..

troede du var gået helt i stå... :biggrin:

PSSSSSSTTTTT... der er snak om et nyt zilla møde..... ville bare advare dig... ;)

Edited by bobo...
0

Annonce ♥

halløjjjjj....

vi vil da gerne se billederne nu (der er LAAAAAANG tid til oktober..)

men dejligt at se et lille livstegn fra dig..

troede du var gået helt i stå... :hug:

PSSSSSSTTTTT... der er snak om et nyt zilla møde..... ville bare advare dig... ;)

Ja, jeg ved det, men jeg glemte at tage billeder af min slør sammen med kjolen.... Slemme mig!

Uh nyt zillamøde, jeg må fluks ind og kigge. Tak :)

0

I løbet af påsken sad vi som mange aftener og snakkede bryllup. Denne gang var børnene der også, og talen faldt lidt på hvad bryllup og kærlighed er. Det er der kommet denne klogskab ud af:

- Romantik er at synge om kærlighed.

- Romantik er at gå i biografen og spise ude bagefter.

- Kærlighed er at invitere en ud.

- Kærlighed er at være en gentleman.

- Kærlighed er at sejle i kærlighedstunellen.

- Kærlighed er at spise sammen i bilen. (LUKAS)

Når man gifter sig, spørger præsten manden: Vil du gifte dig med din kone? - og omvendt. (LUKAS)

Bruden har en hvid kjole på for at undre manden. (LUKAS)

Bruden har en hvid kjole på, fordi man skal se pæn ud. (LAURA)

Man danser brudevals for at se hvor god, man er til at danse. (LUKAS)

Brudgommen skal give bruden blomster for at hun vil gifte sig med ham. (LAURA)

Jeg tror, vi vil bruge denne visdom i vores festprogrammer.

0

Annonce ♥

I løbet af påsken sad vi som mange aftener og snakkede bryllup. Denne gang var børnene der også, og talen faldt lidt på hvad bryllup og kærlighed er. Det er der kommet denne klogskab ud af:

Når man gifter sig, spørger præsten manden: Vil du gifte dig med din kone? - og omvendt. (LUKAS)

Århhhh altså... Hvor dejligt at kunne bruge sine egne børns visdomsord :hug: Der er så mange guldkorn man egentlig burde være bedre til at huske og skrive ned. Vi skal jo købe hund og jeg forklarede Victoria at vi skulle have en han hund. Sådan meget vis (og hun har jo 110% ret) siger hun til sin lillesøster: Så skal vi bare se om den har patter :) (det hedder jo patter på en hund, men moren her fik total grineren og tænkte straks på Robert fra Langt fra Las Vegas).

Super at sløret er fint til (jeg var nu ret sikker på det, men man ved aldrig). Men FY FY at glemme kamera

0

Ih, hvor er det bare KÆRT. Og virkelig vise ord.

Det er da en fantastisk idé at bruge det til jeres bryllup. Så bliver det endnu mere personligt :)

Tusind tak. Der er efterhånden mange ting til brylluppet, som har en historie, og det synes jeg er skønt!

Ai, hvor er det nogle søde kommentar de kommer med sådan nogle små størrelser! Og hvor fint at inkludere det i jeres festprogrammer :)

Taaaak! Jeg synes det er nogle rigtig kloge kommentarer, og så er det hyggeligt at kunne bruge dem til festen. På den måde er de lidt med om aftenen også.

Århhhh altså... Hvor dejligt at kunne bruge sine egne børns visdomsord :( Der er så mange guldkorn man egentlig burde være bedre til at huske og skrive ned. Vi skal jo købe hund og jeg forklarede Victoria at vi skulle have en han hund. Sådan meget vis (og hun har jo 110% ret) siger hun til sin lillesøster: Så skal vi bare se om den har patter :hug: (det hedder jo patter på en hund, men moren her fik total grineren og tænkte straks på Robert fra Langt fra Las Vegas).

Super at sløret er fint til (jeg var nu ret sikker på det, men man ved aldrig). Men FY FY at glemme kamera

He he, sidder også og griner ad kommentaren, for kloge ord skal man høre hos børn.

Jeg ved godt det er skidt, at jeg glemte kameraet, men jeg mangler stadig, at prøve kjolen med det rigtige bånd, og få den lagt op, så der er stadig muligheder inden den store dag...

0

Annonce ♥

Hov kan huske du snakkede om rosenblade som var forkert farve. ved ikke om duhar fundet dem i den rigtige farve endnu. men prøv at se her. det er en rimelig pris (tror jeg nok) men pas på med at kigge på andre sider herinde for der er rigtig mange fede ting.

http://www.save-on-crafts.com/alandmin.html

0

Hold op nogle dejlige kommentar, det er da fantastisk.

Der sker da en masse..

Fedt at sjøret passertil kjolen.

Hov kan huske du snakkede om rosenblade som var forkert farve. ved ikke om duhar fundet dem i den rigtige farve endnu. men prøv at se her. det er en rimelig pris (tror jeg nok) men pas på med at kigge på andre sider herinde for der er rigtig mange fede ting.

http://www.save-on-crafts.com/alandmin.html

Ih tusind tak! Jeg må da lige ind og snuse på den hjemmeside...

0

I påsken var vi i Holstebro og besøge venner, men en lille tur til Vesterhavet blev det også. Vi skulle samle sten, som skal bruges i vores borddekorationer, men hold da op, hvor er de bare tunge, når man skal slæbe dem over klitterne...

Her er de nyvasket og ved at tørre. På dagen kommer til de at ligge i vand, så der vil de være mere sorte.

post-34296-1270926877.jpg

0

En tur i IKEA er det også blevet til. Datteren og jeg fik købt lidt ind til at dekorere lokalet med.

post-34296-1270927052.jpg

Denne skal stå på buffetbordet, tror jeg med rosenblade, som svømmer rundt omkring lyset.

post-34296-1270927076.jpg

Disse skal stå på gulvet med rosenblade spredt omkring lyset, og give en hyggelig belysning.

0

Annonce ♥

Hold da op hvor du rykker nu :)

Sikke nogle lækre indkøb fra Ikea... Det er da også bare super oplagt med masser af lys, når i skal giftes hen på efteråret, det bliver bare så flot, og rigtig god ide med hyldebær eller brombær på bordene :hug:

0