Posted April 11, 2010 · Report post Sikke meget du har fået styr på! Det bliver så hyggeligt med alle de levende lys... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2010 · Report post kuk kuk..... hvor gemmer du dig henne????? har borte taget dig helt??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post kuk kuk.....hvor gemmer du dig henne????? har borte taget dig helt??? Nej, jeg er her skam endnu. Men mange ting er sket, som har taget fokus en del fra bryllupsplanlægningen. Jeg følger med på sidelinjen, når jeg kan, og jeg håber, at jeg de næste dage får tiden til at få opdateret min egen tråd. Men dejligt at du kigger forbi og tænker på mig - det varmer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Så er det blevet tid til at opdatere lidt. Jeg har lavet nye indkøb på Ebay, så nu venter jeg på 7000 diamanter til at lægge i vores lysestager. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og jeg har også købt sæbebobler, som skal bruges i kirken, da vi ikke må bruge ris. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Så er det blevet tid til at opdatere lidt.Jeg har lavet nye indkøb på Ebay, så nu venter jeg på 7000 diamanter til at lægge i vores lysestager. må man få et link til sælgeren???? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Jeg har gennem længere tid kigget efter sko, men det har været en længere proces, som jeg dog håber på, er slut. Jeg har købt et par sko, som jeg venter hjem fra USA, og hvis de passer, skal jeg bare finde ud af, om de skal farves. Bare for at give en idé om, hvilken rejse jeg har været på kommer her lidt inspirtionsbilleder: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Flere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og flere.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og flere... det har været en lang rejse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Hold da op, du har haft kig på mange, og meget forskellige, sko! Jeg kan især godt lide de sidste ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og til sidst er der favoritten, som jeg har bestilt hjem fra USA..... Nu venter jeg bare meget utålmodigt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Så er det blevet tid til at opdatere lidt.Jeg har lavet nye indkøb på Ebay, så nu venter jeg på 7000 diamanter til at lægge i vores lysestager. må man få et link til sælgeren???? Selvfølgelig. Jeg regner ikke med at bruge dem alle, og jeg regner ikke med at gemme dem efter brylluppet, hvis du skulle være interesseret... Men her er i hvert fald linket: DIAMANTER 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og til sidst er der favoritten, som jeg har bestilt hjem fra USA..... Nu venter jeg bare meget utålmodigt De er godt nok også fine Jeg er spændt på om du vil have dem farvet ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Hold da op, du har haft kig på mange, og meget forskellige, sko! Jeg kan især godt lide de sidste ;) De har også været blandt favoritterne længe, men de er ret dyre.... Prøv at se dem, jeg indtil videre har som absolut favorit... Nu overvejer jeg så endnu en gang, om jeg skal i gang med projekt skofarvning. Hvordan går det med sine sko? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Så er det blevet tid til at opdatere lidt.Jeg har lavet nye indkøb på Ebay, så nu venter jeg på 7000 diamanter til at lægge i vores lysestager. må man få et link til sælgeren???? Selvfølgelig. Jeg regner ikke med at bruge dem alle, og jeg regner ikke med at gemme dem efter brylluppet, hvis du skulle være interesseret... Men her er i hvert fald linket: DIAMANTER jeg er interesseret.. men skal også bruge nogle hvide og måske lyseblå.... vil forresten også gerne have hjælp til at skaffe sådan nogle medicin glas gerne i forskellige str... (det er planen at de skal hænge ned fra nogle troldegrene i loftet... med lidt blandet i) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og jeg har også købt sæbebobler, som skal bruges i kirken, da vi ikke må bruge ris. Ih hvor fint med sæbebobler Hvor har du købt dem henne? hvor mange og hvor meget skal I give for dem? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og jeg har også købt sæbebobler, som skal bruges i kirken, da vi ikke må bruge ris. Ih hvor fint med sæbebobler Hvor har du købt dem henne? hvor mange og hvor meget skal I give for dem? De er købt på Ebay. Der er 96 stk., og jeg mener jeg gav ca. 250 kr inkl. forsendelse. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og jeg har også købt sæbebobler, som skal bruges i kirken, da vi ikke må bruge ris. Ih hvor fint med sæbebobler Hvor har du købt dem henne? hvor mange og hvor meget skal I give for dem? De er købt på Ebay. Der er 96 stk., og jeg mener jeg gav ca. 250 kr inkl. forsendelse. Det var da egentlig ikke galt... Har du måske et link til dem??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2010 · Report post Og jeg har også købt sæbebobler, som skal bruges i kirken, da vi ikke må bruge ris. Ih hvor fint med sæbebobler Hvor har du købt dem henne? hvor mange og hvor meget skal I give for dem? De er købt på Ebay. Der er 96 stk., og jeg mener jeg gav ca. 250 kr inkl. forsendelse. Det var da egentlig ikke galt... Har du måske et link til dem??? Lige her: SÆBEBOBLER 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2010 · Report post Hold da op, du har haft kig på mange, og meget forskellige, sko! Jeg kan især godt lide de sidste ;) De har også været blandt favoritterne længe, men de er ret dyre.... Prøv at se dem, jeg indtil videre har som absolut favorit... Nu overvejer jeg så endnu en gang, om jeg skal i gang med projekt skofarvning. Hvordan går det med sine sko? Ja, det er nemlig helt vildt dyre! Jeg havde også kig på dem, men synes 1.100 kr. var i overkanten når jeg også skulle give 400 kr. for farvning. Det har stået stille med mine sko - Dronningen har holdt fødselsdag, og så kommer man altså bagerst i køen som 'almindelig' kunde Men hun håber hun har dem færdige i denne uge. Det håber jeg også for jeg vil jo gerne nå at gå lidt i dem inden jeg skal have dem på i mere end 12 timer, og såååå mange dage er der jo ikke at tage af mere ;) Jeg lægger selvfølgelig billeder ind af dem og giver en vurdering af farvningen, når de engang kommer hjem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2010 · Report post hvor har du været mange sko igennem i tankerne.... men jeg kan nu godt lide billederne.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2010 · Report post :fløjt: Milepæl - 5 måneder tilbage :tunge: Hold da op hvor tiden går hurtigt i øjeblikket. Kun 5 måneder til den store dag, så den sidste tid har været brugt på at få vores indbydelser klar til afsendelse. Vi har været i gang siden jul, men med 2 børn og 2 hovedopgaver har der ikke været meget tid til bryllupsforberedelser, så jeg er glad for at vi gik tidligt i gang. Men selvfølgelig skal i da se hele processen i billeder.... Ja, kæresten har været med i hele processen, men han overlod de mere krævende opgaver til mig (decoupage mm.) Var bange for at være for fumlefingeret, men jeg synes han gjorde det godt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2010 · Report post Flere billeder af processen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2010 · Report post ..... og sådan ser de færdige invitationer ud... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites