Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

Hej Belinda!

Hvor du bare rykker herinde nu. Havde i en dejlig tur til flådestationen. Vi nåede ikke derned pga jeg er snotforkølet :loveflag:

Meget specielt valg af køretøj, men jeg synes det er sejt!

Mht. medicinflaskerne.. Hvad vil du gerne putte i dem? Hullet er nemlig ikke særlig stort...

Dejlige billeder af "gæstebogen" og tillykke med kok og serveringspersonale - dejligt at have det på plads.

hej..

planen er at alle de blomster der skla være i op pyntningen skal være placeret i sådannogle enten hængende ned fra troldegrene eller stående på bordende. men jeg vil gerne se et billede af dem.. hvis du har..

og jo tak vi havde en super dag, gik hjemme fra kl09:45 og var først hjemme igen 14:50, måtta så lige ud afdøren igen 15:45 for børnene ville få gerne vinke fravel til frk snarre, som er taget på tur.

vores datter var ude og sejle gummibåd og var stolt, selvom hun var blevet godt våd..

det er godt nok nogle flotte indbydelser i har fået lavet... :cheerleader3::loveflag: til jer begge to.

håber du snart bliver rask..

knuzzzz

:iloveyou:

Jeg har ikke noget billede af de forskellige medicinglas, vi har på afdelingen, men de er ca. samme størrelse eller lidt mindre end det, jeg har vist herinde.

Dejligt at i havde en super tur på havnen, og fedt for datteren at hun fik en tur i gummibåd, det skal hun nok huske længe.

Tak for omsorgen, jeg er hjemme igen i dag med forkølelse, men det er på retur, så jeg håber meget det snart er overstået. Jeg synes godt nok, jeg har haft mange sygedage efter jeg er startet....

ja hun husker det helt sikkert... ellers gør dem hun sejlede med for, godt nok lovede de at hoppe i efter hende hvis hun faldt i men de var squ begge to meget omhyggelige med at få hende helt i land da de kom tilbage...

forklaringen kom senere: hun havde sagt at hendes far var officer og kølhalede dem begge to hvis hun faldt i... (det virker ikke længere med min far er stærkere end din...)

mht. medicinglassene så er det var i orden... jeg skal nok få dem brugt...

du er bare super..

:cheerleader3:

He he he he he he he he he :grin2: :grin2: :grin2: :grin2: :grin2:

Jeg tager bare en kasse med hjem en gang imellem, når vi kommer lidt tættere på. Du må bare selv rengøre dem (de har klistermærke på).

det lyder bare lækkert.. de klarer jeg nemt...

tillykke med aftalen med negle og make up

samt indkøb af paraply.. (går også og overvejer at købe en dog noget anderledes..)

har du ikke nogle inspirations billeder af den make up du ønsker dig????

Hmmm, jeg leder lige gemmerne igennem, men har du så inspiration til din paraply?.... :iloveyou:

0

Annonce ♥

Jubiiiii endnu en milepæl at fejre.....

:cheerleader3::loveflag::iloveyou::cheerleader3: 150 DAGE TILBAGE :loveflag::iloveyou::):cheerleader3:

Jeg har da gjort mig et par tanker omkring make-up, men jeg har faktisk kun et billede, som kan vise det jeg ønsker. Må vist til at lede lidt mere, så min grandkusine kan se mine tanker...

Men her er i hvert fald billedet

post-34296-1273095254.jpg

Hvis i ligger inde med noget i denne stil må i endelig sige til.

0

Hej Belinda!

Hvor du bare rykker herinde nu. Havde i en dejlig tur til flådestationen. Vi nåede ikke derned pga jeg er snotforkølet :loveflag:

Meget specielt valg af køretøj, men jeg synes det er sejt!

Mht. medicinflaskerne.. Hvad vil du gerne putte i dem? Hullet er nemlig ikke særlig stort...

Dejlige billeder af "gæstebogen" og tillykke med kok og serveringspersonale - dejligt at have det på plads.

hej..

planen er at alle de blomster der skla være i op pyntningen skal være placeret i sådannogle enten hængende ned fra troldegrene eller stående på bordende. men jeg vil gerne se et billede af dem.. hvis du har..

og jo tak vi havde en super dag, gik hjemme fra kl09:45 og var først hjemme igen 14:50, måtta så lige ud afdøren igen 15:45 for børnene ville få gerne vinke fravel til frk snarre, som er taget på tur.

vores datter var ude og sejle gummibåd og var stolt, selvom hun var blevet godt våd..

det er godt nok nogle flotte indbydelser i har fået lavet... :cheerleader3::loveflag: til jer begge to.

håber du snart bliver rask..

knuzzzz

:iloveyou:

Jeg har ikke noget billede af de forskellige medicinglas, vi har på afdelingen, men de er ca. samme størrelse eller lidt mindre end det, jeg har vist herinde.

Dejligt at i havde en super tur på havnen, og fedt for datteren at hun fik en tur i gummibåd, det skal hun nok huske længe.

Tak for omsorgen, jeg er hjemme igen i dag med forkølelse, men det er på retur, så jeg håber meget det snart er overstået. Jeg synes godt nok, jeg har haft mange sygedage efter jeg er startet....

ja hun husker det helt sikkert... ellers gør dem hun sejlede med for, godt nok lovede de at hoppe i efter hende hvis hun faldt i men de var squ begge to meget omhyggelige med at få hende helt i land da de kom tilbage...

forklaringen kom senere: hun havde sagt at hendes far var officer og kølhalede dem begge to hvis hun faldt i... (det virker ikke længere med min far er stærkere end din...)

mht. medicinglassene så er det var i orden... jeg skal nok få dem brugt...

du er bare super..

:cheerleader3:

He he he he he he he he he :grin2: :grin2: :grin2: :grin2: :grin2:

Jeg tager bare en kasse med hjem en gang imellem, når vi kommer lidt tættere på. Du må bare selv rengøre dem (de har klistermærke på).

det lyder bare lækkert.. de klarer jeg nemt...

tillykke med aftalen med negle og make up

samt indkøb af paraply.. (går også og overvejer at købe en dog noget anderledes..)

har du ikke nogle inspirations billeder af den make up du ønsker dig????

Hmmm, jeg leder lige gemmerne igennem, men har du så inspiration til din paraply?.... :iloveyou:

tillykke med milepælen igår...

inspiration joo det har jeg....

jeg skal have fingerne i DEN HER

inspirations billeder til din makeup:

post-35508-1273135138.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har for en uges tid siden været i IKEA igen - egentlig for at købe ind til fornyelse af vores badeværelse, men der faldt lige lidt i kurven læs: vognen til bryllup også. Det er til vores bordnumre, og så vil vi have en bordplan uden for rummet. Det håber vi kan gøre, så det ikke bliver så kaosagtigt at finde sin plads.

Derudover er mine diamanter kommet hjem. De er godt nok mindre end jeg havde forestillet mig, men det gør egentlig ikke noget til deres formål - nemlig at ligge i bunden af vores små lysestager.

Så nu tror jeg faktisk at dekoration af bordene er på plads - dejligt.

post-34296-1273583786.jpg

post-34296-1273583814.jpg

post-34296-1273583824.jpg

0

Mine sæbebobler til kirken er også kommet hjem, og efter at datteren har hjulpet mig med at binde sløjfer omkring, ser de nu sådan ud 96 stk. Jeg er på ingen måde tilfreds med klistermærket i bunden, men kæresten er ved at lave nogle med vores navn og dato, som vi kan putte udenpå. Klistermærkerne er ikke lige til at tage af uden at ridse plastikken...

post-34296-1273584154.jpg

post-34296-1273584175.jpg

0

Annonce ♥

Håret er der også kommet styr på. Vi havde vores gode dansevenner på besøg i weekenden, og jeg spurgte om hun stadig gerne ville hjælpe mig med at sætte håret. Det ville hun rigtig gerne, og vi var egentlig meget tæt på hinanden om, hvad vi havde i tankerne. Som bonus fik jeg at vide, at hun havde taget grundkursus som frisør i håropsætninger pga. dansen, så det er bare supert, og jeg har set hendes egne frisurer til turneringer, og de er bare mega flotte. Så dejligt at kunne kryds ved denne post også.

0

Der er mange ting der begynder at falde på plads nu :) Dejligt...

Det bliver rigtig fint med "diamanterne" under lysene... og fin idé med bordnumrene... Det ska nok blive rigtig godt...

Kan godt forstå at det klistermærke i bunden af sæbeboblerne genere dig - ville selv have det på samme måde, men det er da en fin løsning at få navn og dato på :)

0

Annonce ♥

Der er mange ting der begynder at falde på plads nu :thumbsupsmileyanim: Dejligt...

Det bliver rigtig fint med "diamanterne" under lysene... og fin idé med bordnumrene... Det ska nok blive rigtig godt...

Kan godt forstå at det klistermærke i bunden af sæbeboblerne genere dig - ville selv have det på samme måde, men det er da en fin løsning at få navn og dato på :blush:

Jeg synes også det går meget fremad i øjeblikket, og det er skønt at kunne sætte en masse krydser på alle mine lister. Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at se ud med sæbeboblerne, når de får deres fine klistermærke, men vi skal lige have købt et klisterark, vi kan printe på.

Ellers går det stærkt i øjeblikket med at købe f.eks. ting på Ebay, og jeg skal nok sætte billeder ind en af dagene :thumbsupsmileyanim:

0

Hej søde.

Hvor har i lavet jeres bryllupshjemmeside? Jeg kan nemlig rigtig godt lide måden den er bygget op på og vi skulle jo også gerne have lavet en på et tidspunkt :cheerleader3:

Hej Søde!

Undskyld det sene svar! Jeg ligger vandret i øjeblikket, men håber snart at få lidt tid til at opdatere herinde.

Vi har brugt www.one.com. Super nemt at bruge :thumbsupsmileyanim::o

0

Annonce ♥

Hovsa nu har jeg misset endnu en milepæl. Puha er godt nok presset i øjeblikket med sygdom, arbejde og al mulig fnidder, som bare opbruger min energi. ØV

Jeg har dog ikke ligget på den lade side med hensyn til planlægning. Jeg har masser af billeder af indkøb, men mangler tiden og energien til at opdatere. Håber det bare er en periode, jeg skal igennem. :(

Men men.....

:thumbsupsmileyanim::o:cheerleader3: MILEPÆL - 4 MDR. TILBAGE :cheerleader3::cheerleader3::)

0

Der er sket rigtig meget i planlægningen og indkøb, men jeg simpelthen ikke haft energi til at opdatere herinde. Jeg har været syg i 3 uger og efterfølgende er energien ikke rigtig kommet igen. Nu har jeg så fået taget en masse blodprøver, men dem som der er svar på nu, er alle inden for normalområdet.... Nu bliver næste skridt så nok et besøg hos en reumatolog, som måske kan give en forklaring på, hvorfor jeg bliver ved med at få ondt i mine led...

Nå men tilbage til det vigtigste..... Bryllup.

Vi får stille og roligt mange positive tilbagemeldinger, men desværre er der også kommet et negativt, som går mig meget på. Min veninde fra sygeplejestudiet, som jeg havde givet erhvervet brudepige, og som også var med ude at købe brudekjole har meldt fra pga arbejde. Hun havde fået et halvt års arbdejde på Grønland og skulle være retur i Danmark d. 30. september, altså 2 dage før bryllupet. Så langt så godt. Men hun har fået et tilbud om at blive deroppe 2 uger længere, og det har hun takket ja til, da hun derved kan tilbagebetale sin SU gæld.

Jeg er så ked af det, for på en måde er penge kommet imellem os, og hun har efterladt mig tilbage til at finde en anden brudepige. Jeg mistede en anden veninde gennem 25 år i efteråret, (hun sagde venskabet op) så jeg har lige nu svært ved at se fremad.... :cheerleader3: Nok også endnu en grund til den manglede energi.

Men sidste weekend var vi i Frederikshavn og bestille vielsesringe. Det var en rigtig hyggelig weekend, og jeg glæder mig til at se resultatet. De bliver i alm. guld med ridset overflade, og i min kommer 3 rubiner formet som et hjerte. Ringene bliver en gave fra min kommende svigermor, og det er bare så dejligt.

Ellers blev der købt bryllupsbolsjer til favouræskerne, så dem skal jeg nu i gang med at pakke i cellofan. Alle tingene er hermed hjemme, så jeg nu kan komme i gang med at samle favoræskerne og putte godter i dem. Nyt projekt - herligt.

Her følger billeder af alle indkøbene gennem foråret til favouræskerne.

post-34296-1275738413.jpg

Edited by luklau
0

Annonce ♥

ej hvor surt....

jeg håber du finder en løsning...

jeg er ikke længere væk end korsør (eller fb) hvis du har brug for at læsse af..

hvis du har brug for hjælp til noget siger du også bare til....

jeg håber du snart bliver helt frisk og genvinder alle dine kræfter...

knuzzz

0

Sender dig et :cheerleader3: hvor er det tarveligt af de såkaldte veninder, jeg forstår ikke at de vil være det bekendt, uanset hvad. Kan godt forstå hvis du er skuffet.

Sender mange positive tanker og kærlige hilsner

0

Hej du,

Jeg kan godt forstå at du er skuffet over veninden, det er da klart at det ikke er sjovt at skulle ud og finde en ny, men det positive i alt dette er dog, at hun allerede nu har meldt ud, så du har tid til at tænke over en anden, som kan tage hendes plads.

Fine bolcher og chokolader... Står der noget særligt inde i bolcherne?

0