Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

ej hvor surt....

jeg håber du finder en løsning...

jeg er ikke længere væk end korsør (eller fb) hvis du har brug for at læsse af..

hvis du har brug for hjælp til noget siger du også bare til....

jeg håber du snart bliver helt frisk og genvinder alle dine kræfter...

knuzzz

Tak for omsorgen søde Belinda. Løsningen er muligvis fundet, men skal lige spørge ad...

Sender dig et :) hvor er det tarveligt af de såkaldte veninder, jeg forstår ikke at de vil være det bekendt, uanset hvad. Kan godt forstå hvis du er skuffet.

Sender mange positive tanker og kærlige hilsner

Mange tak! Jeg har tænkt meget på, om det var mig, som var helt galt på den, og ikke kunne være bekendt at blive skuffet.

Hej du,

Jeg kan godt forstå at du er skuffet over veninden, det er da klart at det ikke er sjovt at skulle ud og finde en ny, men det positive i alt dette er dog, at hun allerede nu har meldt ud, så du har tid til at tænke over en anden, som kan tage hendes plads.

Fine bolcher og chokolader... Står der noget særligt inde i bolcherne?

Jeg er også glad for, at hun har meldt ud nu, men det gør mig ikke mindre ked af det. Jeg kan mærke, at jeg trækker 'følehornene' til mig og ikke har så meget tiltro til venskaber mere. Hmmm.

I bolsjerne står der: Bryllup 2010, synes det var lidt sjovt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ej hvor træls med din veninde :) Håber at du finder en anden løsning....

Det ser rigtig godt ud med alle de ting i har til jeres favorboxes :cheerleader3: De skal nok blive et hit :)

Edited by Nitzen1987
0

ej hvor surt....

jeg er ikke længere væk end korsør (eller fb) hvis du har brug for at læsse af..

knuzzz

Tak for omsorgen søde Belinda. Løsningen er muligvis fundet, men skal lige spørge ad...

det er bare i orden.. men hvis du har brug for hjælp til noget af det kreative så må du jo også godt sige til.. (hvis f.eks. Claus skal på tur)

jeg har valgt at være i god tid med det hele, for R har valgt at få flere vagter, og det på 14dage tager ham flere gange til kbh, århus og til en dobbelt vagt i fr havn såskal det nok blive sjovt at få det hele lavet...

oog man skal jo have tid og overskud til børnene, arbejdet sig selv og alt det andet...

Edited by bobo...
0

Ærgerligt med din veninde... kan godt forstå, du er skuffet, måske er din veninde det samme, men kunne ikke se forbi, at hun kunne komme af med gæld...

:cheerleader3: til dig, håber du finder et godt alternativ!

Godt du er tilbage på bk med nye projekter - det ser godt ud! Håber så også at overskuddet følger trop!

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Ej hvor træls med din veninde :) Håber at du finder en anden løsning....

Det ser rigtig godt ud med alle de ting i har til jeres favorboxes :cheerleader3: De skal nok blive et hit :rolleyes:

Tusind tak. Jeg tænker at begynde at samle dem i weekenden.

Ærgerligt med din veninde... kan godt forstå, du er skuffet, måske er din veninde det samme, men kunne ikke se forbi, at hun kunne komme af med gæld...

:cheerleader3: til dig, håber du finder et godt alternativ!

Godt du er tilbage på bk med nye projekter - det ser godt ud! Håber så også at overskuddet følger trop!

Mange tak. Veninden er meget skuffet, men jeg ville have håbet, hun havde valgt et andet alternativ. Det ville jeg, og derfor overraskede det mig meget.

ØV med veninden!!! Kan godt forstå du er skuffet! Håber din anden løsning holder :rolleyes:

:cheerleader3:

Der er kommet en løsning - heldigvis.

0

ej hvor surt....

knuzzz

det er bare i orden.. men hvis du har brug for hjælp til noget af det kreative så må du jo også godt sige til.. (hvis f.eks. Claus skal på tur)

jeg har valgt at være i god tid med det hele, for R har valgt at få flere vagter, og det på 14dage tager ham flere gange til kbh, århus og til en dobbelt vagt i fr havn såskal det nok blive sjovt at få det hele lavet...

oog man skal jo have tid og overskud til børnene, arbejdet sig selv og alt det andet...

Jeg er selv startet i god tid, da C tager til Frederikshavn fra midt august til midt januar. I den periode er han kun hjemme i weekenderne, så meget bliver overladt til mig. Det er ikke så meget, for vi er godt med.

0

ej hvor surt....

knuzzz

Jeg er selv startet i god tid, da C tager til Frederikshavn fra midt august til midt januar. I den periode er han kun hjemme i weekenderne, så meget bliver overladt til mig. Det er ikke så meget, for vi er godt med.

ved godt hvad du mener...

R har fået afvide at han måske skal en tur ud og rejse i efteråret eller måske 2...

men hvad så ved man da hvor de er henne...

men selvom du mener at i er godt med, så skal du bare sige til, for det kan jo godt være at weekenderne så skla bruges på noget andet end kirkehæfter, og klippe klistre..

De første 3mdr efter vores datters fødsel var R også på sjælland konstant med vagter og var kun hjemme i weekenderne, men så fik han heldigvis flyttet de fleste til SOK i Århus og til Fr havn.. det hjalp gevaldigt...

0

Annonce ♥

Sikke nogel fine ting du har fået købt, og hvor du bare rykker med planlægningen..

Det er virkelig tarveligt af din veninde, det kan hun ikke være bekendt. kæmpe knuzer her fra også. Desværrer kan man ikke altid bestemme hvad der er vigtigst for ens veninder.

0

Hej Betina

Jeg sidder og overvejer at bestille sæbebobler ligesom I har gjort, men kan ikke rigig få manden med på idéen fordi han siger at det giver mærker på tøjet. Ved du om det passer?

Knus

Anita

0

Sikke fine ting du har købt.

Det er naturligvis ærgerligt med din veninde, men jeg synes nu ikke du skal afskrive hende. Venskaber må gå begge veje og dit bryllup er natutligvis en stor dag for dig, som hun helt sikkert gerne ville have delt med dig. På den anden side synes jeg også man skal vise forståelse for at hun ved to ugers arbejde, kan få en masse erfaring og samtidig komme af med sin gæld. Jeg er sikker på det ikke har været et let valg, men jeg synes man må se det store perspektiv og lade være med at afskrive hende som veninde af den grund.

Kh frk R

0

Sikke nogel fine ting du har fået købt, og hvor du bare rykker med planlægningen..

Det er virkelig tarveligt af din veninde, det kan hun ikke være bekendt. kæmpe knuzer her fra også. Desværrer kan man ikke altid bestemme hvad der er vigtigst for ens veninder.

Tak, nej desværre er det ikke alle, som forstår hvor meget sådan en dag betyder i ens liv.

Sikke fine ting du har købt.

Det er naturligvis ærgerligt med din veninde, men jeg synes nu ikke du skal afskrive hende. Venskaber må gå begge veje og dit bryllup er natutligvis en stor dag for dig, som hun helt sikkert gerne ville have delt med dig. På den anden side synes jeg også man skal vise forståelse for at hun ved to ugers arbejde, kan få en masse erfaring og samtidig komme af med sin gæld. Jeg er sikker på det ikke har været et let valg, men jeg synes man må se det store perspektiv og lade være med at afskrive hende som veninde af den grund.

Kh frk R

Jeg afskriver på ingen måde veninden pga hendes beslutning om at blive på Grønland. Det som skuffer mig allermest, og som giver stof til eftertanke er, at hun ikke forstår min skuffelse og er irriteret over, at jeg er skuffet og ked af det... :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hej Betina

Jeg sidder og overvejer at bestille sæbebobler ligesom I har gjort, men kan ikke rigig få manden med på idéen fordi han siger at det giver mærker på tøjet. Ved du om det passer?

Knus

Anita

Altså jeg ved ikke noget helt sikkert, men da jeg fik mine hjem, skulle min datter selvfølgelig prøve dem og endte med at spilde en halv flaske ud over sit tøj. Dette gav ikke mærker, men tørrede bare ind. Jeg tror det kommer an på, hvilke man køber, for jeg ved, at dem man køber herhjemme (legetøjssæbebobler) de pletter....

Her er forresten et billede af de færdige sæbebobler med vores mærkat på. Har lavet alle 96 med hjælp fra datteren :rolleyes:

post-34296-1276604112.jpg

0

Har været hjemme hos min veninde, som jeg mødte til fødselsforberedelse, da vi begge ventede vores døtre for ca. 5 år siden. Vi endte så i mødregruppe sammen og har holdt sammen lige siden. Pigerne er også glade for hinanden, så det er bare rigtig dejligt.

Jeg fortalte om mine manglende brudepiger (se tidligere i min planlægning), og hun ville da rigtig gerne hjælpe mig. Jeg har derfor emailet en liste til hende med navne på de piger, som jeg ville blive glad for at se til en evt. polterabend. Derudover skrev jeg også lidt om, hvad jeg ikke ønskede på sådan dag. Jeg er meget tryg for denne dag nu, da jeg 100% kan stole på, at hun vil lytte til mine ønsker.

Derudover havde hun det lånte til mig!!! Jeg var til hendes bryllup i 2007, og hendes mor havde dengang syet hendes kjole med tilhørende taske. Jeg har altid ønsket en sådan taske til mit eget bryllup, og Tine sagde, at jeg da godt måtte låne den. Så endnu en ting kan krydses af. Lån en ting fra en lykkelig gift veninde :rolleyes::cheerleader3:

Her er et billede af tasken

post-34296-1276608977.jpg

0

Hej Betina

Knus

Anita

Altså jeg ved ikke noget helt sikkert, men da jeg fik mine hjem, skulle min datter selvfølgelig prøve dem og endte med at spilde en halv flaske ud over sit tøj. Dette gav ikke mærker, men tørrede bare ind. Jeg tror det kommer an på, hvilke man køber, for jeg ved, at dem man køber herhjemme (legetøjssæbebobler) de pletter....

Her er forresten et billede af de færdige sæbebobler med vores mærkat på. Har lavet alle 96 med hjælp fra datteren :rolleyes:

Ej hvor er de fine :cheerleader3:

har du selv sat klokke og bånd på?

0

Undertøjet er også endelig på plads. Det har været en lang sej kamp at finde det helt rigtige. Grunden er, at jeg ikke har de største :cheerleader3: . De kunne i hvert fald ikke fylde kjolen ud, så jeg skulle finde en BH med megen fylde.... Det har været helt vildt svært, men endelig er det lykkedes. Jeg har købt to par trusser, da jeg ikke ved hvilke, jeg vil have på, på dagen. Men her er billeder af det hele :rolleyes:

Dejligt at have det på plads.

post-34296-1276609594.jpg

post-34296-1276609578.jpg

0

Annonce ♥

Vi har også været ude at bestille vores ringe. Vi forventede først de ville blive færdige en gang i september, men i går fik kæresten en SMS fra guldsmeden om, at hun bare manglede at sætte stenene i. Uha jeg glæder mig til at se dem. C skal først til Frederikshavn i august, så jeg må vente indtil der.... (mangler en smiley, som er MEGET utålmodig).

0

Hej Betina

Knus

Anita

Ej hvor er de fine :cheerleader3:

har du selv sat klokke og bånd på?

Tusind tak! Ja jeg købte klokkerne ved siden af. De var samlet med bånd, så skulle bare bindes på. Efterfølgende har jeg så bestilt mærkaterne med vores navne og dato, og sat dem på også for at skjule det grimme klistermærke for neden på flaskerne.

0

Annonce ♥

I går aftes tog vi den store beslutning omkring hvilken topfigur, vi gerne vil have. Vi har været mange muligheder igennem, og er rigtig glade for vores endelige valg. I starten talte vi meget om, at vi gerne ville have en soldat i paradeuniform samt en brud, som skulle afspejle, hvordan vi ser ud på den store dag. Den idé gik vi lidt væk fra, da de var ret dyre at importere fra USA,og jeg var generelt ikke helt tilfreds med udseende af dem. Da vi så var på bryllupsmesse i foråret, var der nogen, som kunne lave dem selv, men det ville også blive ret dyrt og igen ville jeg ikke være helt tilfreds.

Nu har vi så bestilt en figur fra England, og det er en, som vi kan have stående bagefter som et minde fra dagen. Jeg er så glad for beslutningen og C er også godt tilfreds.

Nå overvejelserne skal i ikke snydes for, så de kommer her.

post-34296-1276615051.jpg

post-34296-1276615071.jpg

Og her er den fine figur, som jeg venter spændt på skal komme fra England:

Circle of love - Infinite love

post-34296-1276615084.jpg

0

Super fine bobbler ;)

Tak :rolleyes:

Ih, hvor du rykker! God idé med sæbeboblerne... mon ikke mine har samme grimme klistermærke som jeg skal overveje at få dækket... :huh:

Sødt undertøj!

Tusind tak - jeg er rigtig glad for, at jeg har dækket de grimme klistermærker. Jeg kunne ikke få det af, fordi flasken er af plastic, så den blev ridset....

du har da godt med fart på.... (ups i har)

jeg er måløs.. der sker så meget...

He he, tak tak

Sikken en masse du har fået på det seneste. det er nogle rigtige fine topfigurer, som du har fundet. Håber den snart kommer hjem til dig... :cheerleader3:

Og sæbebobler og undertøjet... Wauw. Me like... :cheerleader3:

Tusind tak! Jeg venter også spændt på Postmand Per. :shooter:

0