Posted June 16, 2010 · Report post Der sker noget hos dig. Jeg kan godt forstå i har valgt den topfigur den er meget smuk. Fine fine sæbebobler du har lavet.. og lækker undertøj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2010 · Report post Der sker noget hos dig. Jeg kan godt forstå i har valgt den topfigur den er meget smuk. Fine fine sæbebobler du har lavet.. og lækker undertøj Tusind tak! Er også meget glad for vores endelige valg af topfigur. Den er så meget os, da C både bogstaveligt og symbolsk bærer mig gennem livet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post Hej Betina Jeg har sendt en PM til dig ang. lørdag, men du kan også skrive på min mail: annika.j@os.dk, hvis i stadig kan på lørdag, det kunne være såå dejligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post Hej BetinaJeg har sendt en PM til dig ang. lørdag, men du kan også skrive på min mail: annika.j@os.dk, hvis i stadig kan på lørdag, det kunne være såå dejligt. Har allerede svaret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post Puha - så har jeg haft et bryllupsmareridt - ikke det første, men det er lang tid siden sidst... Jeg drømte, at vi havde fået vores ringe med posten, og de var helt forkerte. Min var meget meget bred og de rubiner, som skulle udgøre et hjerte var blevet bittesmå og sat på et malet hjerte i stedet. Dette hjerte var ikke malet helt færdigt.... Desuden skal vores ringe have en ridset overflade, men disse ringe havde fået et mønstret overflade med firkanter.... hmm, det bliver spændende at se de endelige ringe, når de kommer om ikke så længe. Guldsmeden har lavet dem færdige og vil sende dem med posten, så vi har dem i weekenden. Uha hvor jeg glæder mig. Derudover har C fået taget billeder af vores 'kagekniv'. Jeg skal nok vise billeder senere i dag, når jeg lige har fået oploaded dem. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post Så er der billeder af vores alternative kagekniv Jeg er glad for at C skal hjælpe med at styre den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post ihhh.. hver er den pæn... den ligner til forveksling vores men det er vel også sådan en du skal have et klap af når i kommer ud af kirken?? forresten R spurgte om i skal have espalier (staveplade) når C nu skal være i uniform... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post ihhh.. hver er den pæn... den ligner til forveksling vores men det er vel også sådan en du skal have et klap af når i kommer ud af kirken?? forresten R spurgte om i skal have espalier (staveplade) når C nu skal være i uniform... Klap bagi... nå ja, det havde jeg helt svedt ud, men jeg undgår det nok ikke.... Jep - stort espalier er hvad han håber på. Har talt vidt og bredt om, at de skal møde op, så mon ikke der kommer et par stykker eller ti... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2010 · Report post ihhh.. hver er den pæn... den ligner til forveksling vores men det er vel også sådan en du skal have et klap af når i kommer ud af kirken?? forresten R spurgte om i skal have espalier (staveplade) når C nu skal være i uniform... Klap bagi... nå ja, det havde jeg helt svedt ud, men jeg undgår det nok ikke.... Jep - stort espalier er hvad han håber på. Har talt vidt og bredt om, at de skal møde op, så mon ikke der kommer et par stykker eller ti... jeg vil nu indrømme at jeg ikke ved om jeg skal håbe på at få det eller ej... ved sku aldrig hvad de kan finde på... husk i skal have lov til det... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2010 · Report post Det er en sej kagekniv... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post Det er en sej kagekniv... Tak! Og tak for i dag - det var rigtig hyggeligt og dejligt at vi kunne hjælpe. Glæder mig til at se billeder fra den store dag om 1 uge. Bare slap af og vær dig selv, så skal det hele nok gå 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post Hej Betina 1000 tak for i eftermiddag, undskyld vi kom så hurtigt ud af døren, det var meget sødt af jer, vi viste lige hvad vi havde lært til børnene da vi kom hjem - så sagde den store hvad er det dog i laver.... øhhh vi danser Victor :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post I går da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en seddel i postkassen - der er en pakke fra UK til mig. Det kan kun være vores topfigur, og jeg kan først hente den mandag, da jeg også var på arbejde i dag. Ih altså - glæder mig så meget til at se den LIVE. Ellers har vi overført pengene til vores vielsesringe, så dem venter vi også spændt på. I morgen tager vi til Tyskland og køber øl, vand og div. Det kan jo sagtens stå i vores skur, og vi har faktisk ikke så mange andre weekender, det kunne lade sig gøre at komme afsted. Skal nok sætte billeder ind af indkøbene i morgen. Ellers skal jeg i aften lidt videre med vores favourboxe. Er i gang med at pakke bolscher i cellofan, og det er altså et langsomligt arbejde... Men helt klar det værd. Skal nok lægge billeder ind, når jeg bliver færdig Ellers er eftermiddagen gået med at undervise annikajohansen og hendes kommende mand i brudevalsen, hvilket de var rigtig gode til, og se det svenske kronprinsessebryllup. Hun er altså meget smuk og kjolen var helt fantastisk til hende. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post Hej Betina1000 tak for i eftermiddag, undskyld vi kom så hurtigt ud af døren, det var meget sødt af jer, vi viste lige hvad vi havde lært til børnene da vi kom hjem - så sagde den store hvad er det dog i laver.... øhhh vi danser Victor :carrot: He he altså, de børn er altså bare skønne! Er bare glad for at vi kunne hjælpe, så der er et punkt mere i kan krydse af på tjeklisten. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post I går da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en seddel i postkassen - der er en pakke fra UK til mig. Det kan kun være vores topfigur, og jeg kan først hente den mandag, da jeg også var på arbejde i dag. Ih altså - glæder mig så meget til at se den LIVE.Ellers har vi overført pengene til vores vielsesringe, så dem venter vi også spændt på. I morgen tager vi til Tyskland og køber øl, vand og div. Det kan jo sagtens stå i vores skur, og vi har faktisk ikke så mange andre weekender, det kunne lade sig gøre at komme afsted. Skal nok sætte billeder ind af indkøbene i morgen. Ellers skal jeg i aften lidt videre med vores favourboxe. Er i gang med at pakke bolscher i cellofan, og det er altså et langsomligt arbejde... Men helt klar det værd. Skal nok lægge billeder ind, når jeg bliver færdig Ellers er eftermiddagen gået med at undervise annikajohansen og hendes kommende mand i brudevalsen, hvilket de var rigtig gode til, og se det svenske kronprinsessebryllup. Hun er altså meget smuk og kjolen var helt fantastisk til hende. Nej nej jeg havde held glemt det svenske bryllup.... hvordan kan man glemme det, jeg må lige finde nogle billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2010 · Report post I går da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en seddel i postkassen - der er en pakke fra UK til mig. Det kan kun være vores topfigur, og jeg kan først hente den mandag, da jeg også var på arbejde i dag. Ih altså - glæder mig så meget til at se den LIVE.Ellers har vi overført pengene til vores vielsesringe, så dem venter vi også spændt på. I morgen tager vi til Tyskland og køber øl, vand og div. Det kan jo sagtens stå i vores skur, og vi har faktisk ikke så mange andre weekender, det kunne lade sig gøre at komme afsted. Skal nok sætte billeder ind af indkøbene i morgen. Ellers skal jeg i aften lidt videre med vores favourboxe. Er i gang med at pakke bolscher i cellofan, og det er altså et langsomligt arbejde... Men helt klar det værd. Skal nok lægge billeder ind, når jeg bliver færdig Ellers er eftermiddagen gået med at undervise annikajohansen og hendes kommende mand i brudevalsen, hvilket de var rigtig gode til, og se det svenske kronprinsessebryllup. Hun er altså meget smuk og kjolen var helt fantastisk til hende. Nej nej jeg havde held glemt det svenske bryllup.... hvordan kan man glemme det, jeg må lige finde nogle billeder He he, jeg havde også glemt det, da vi lavede aftalen, men jeg nåede alligevel at se vielsen - og altså den kærlighed er meget smittende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2010 · Report post Så er der billeder af vores alternative kagekniv Jeg er glad for at C skal hjælpe med at styre den Haha, hvor er den fin... Ja den slags ville jeg ikke turde rode mig ud i... Det har min tilkommende vist ikke nok sabelerfaring til at klare! Man vil jo nødig skade nogen af gæsterne... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post Så er der billeder af vores alternative kagekniv Jeg er glad for at C skal hjælpe med at styre den Haha, hvor er den fin... Ja den slags ville jeg ikke turde rode mig ud i... Det har min tilkommende vist ikke nok sabelerfaring til at klare! Man vil jo nødig skade nogen af gæsterne... ;) Nej, det ville ikke være godt, selvom jeg jo er sygeplejerske har jeg altså ikke lyst til at arbejde denne dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post Så er vi kommet hjem fra Tyskland og jeg er glad for at vi havde valgt at køre i Skodaen, for hold da op hvor fyldte det meget. Vi skulle have øl og vand samt slik til buffeten til receptionen, og jeg synes egentlig vi er kommet hjem med mange gode lækkerier. Her følger lige en masse billeder af indkøbene... Drikkevarer til festen og receptionen Service til receptionen - vi valgte engangs, da det vil lette arbejdet for dem, som skal hjælpe os. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post ...Flere... Hyldeblomst til velkomstdrinken på feststedet. Skal blandes med danskvand og evt. et bær. C's valg. Jeg drikker det ikke ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post ... Flere... Chokolader til kaffen - mums 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post ... flere... Slik til receptionen. Holdt nogenlunde i farverne hvid, rød og sort. Jeg regner med at købe nogle glas i IKEA, som jeg kan putte det i. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post .... og til sidst min bryllupsparfume.... Denne parfume var den første gave fra C, da vi havde kendt hinanden i 9 dage. Jeg havde fødselsdag. Jeg synes den dufter mild og dejlig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post sikke nogle dejlige ting i har fået købt der.... og lækker parfume, den er så frisk... jeg har helt glemt at svarer i min beretning vedr. maden hihih så du får lige svaret her... det er mozzarella kugler der er på tomatsalaten....hihihih 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2010 · Report post fine indkøb... nu er i da også næsten klar.... men det er jo også lige om lidt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites