Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

sikke i har købt ind, det fylder så meget! vi har købt lidt mere end jer(ud fra billederne), og hele vores kontor ligner bare en døgnkiosk/isenkræmmer/mini ikea (underlig blanding)

dejlig parfume..

0

Annonce ♥

sikke nogle dejlige ting i har fået købt der.... og lækker parfume, den er så frisk...

jeg har helt glemt at svarer i min beretning vedr. maden hihih så du får lige svaret her... det er mozzarella kugler der er på tomatsalaten....hihihih

Dejligt med billedet, det skal nemlig gemmes for jeg vil også have cocktailtomater, mozzarellakugler og balsamico - mums!!! Tak :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

sikke i har købt ind, det fylder så meget! vi har købt lidt mere end jer(ud fra billederne), og hele vores kontor ligner bare en døgnkiosk/isenkræmmer/mini ikea (underlig blanding)

dejlig parfume..

He he, ja der skal bruges en hel del til sådan en stor fest. Vi har allieret os med mine forældre, så de opbevarer en del for os og det hjælper, når rækkehuset ikke er så stort :thumbsupsmileyanim:

Hold da op hvor har du bare fået shoppet!! :loveboard::loveflag: Super lækkert :thumbsupsmileyanim: Og jeres slik-buffet bliver da bare mums :bearhug:

Jeg har aldrig duftet til den parfume, du har valgt, men jeg kan faktisk huske reklamerne for den i tv :)

Tusind tak :bearhug: Parfumen er meget frisk og kan helt klart anbefales.

0

Annonce ♥

hvor er den smuk....

jeg kan godt forstå at i faldt for den...

:heart::blush::):denmarkflag::denmarkflag:

Ja, rigtig fin topfigur!! :denmarkflag:

Tusind tak søde zillaer :cheerleader3: Jeg er meget forelsket i den.

I dag er der 99 dage tilbage, så endnu en milepæl er nået, og jeg glemte jo så den milepæl jeg havde igår på 100 dage. Men hold da op, hvor tiden den går hurtigt. Om en uge flytter kæresten ind i mit rækkehus, og så kan vi indsende prøvelsesattesten. Ih hvor jeg glæder mig.

Vi har for nogle dage siden modtaget vores ringe, men jeg mangler stadig at få taget billeder af dem. I må lige have tålmodighed :denmarkflag:

Derudover er C's mor kommet til Sjælland, så jeg har fået min brudekjole hjem for en kort bemærkning, for at hun kan se den og vi sammen kan finde ud af, hvor meget den skal lægges op. Jeg skal se om jeg kan få taget et par billeder..... Grunden til hendes besøg er faktisk fordi C idag blev udnævnt til kaptajnløjtnant, og der er derved kommet en halv stribe mere på skulderen. Så nu passer mit strømpebånd til hans striber :cheerleader3: Håber han ligger mærke til detaljen... :denmarkflag:

0

Suuuuperflot topfigur! Lige vores stil! :heart: Må man spørge hvor den er købt, og hvad den kostede? :blush:

Og tillykke med milepælen!! :)

Tusind tak! Den er købt på engelske udgave af Ebay (så jeg undgik told) og kostede ca. 350 kr. inkl. forsendelsen. Sælgeren var inspirationsgiftshop. Der findes mange lig den, hvor temaet er cirkel (heraf navnet - circle of love), så jeg håber i finder lige den rigtige for jer.

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen og mandens udnævnelse :blush:

Den sidste tid op til brylluppet kommer til at gå så stærkt, synes virkelig at dagene flyver afsted :)

Helt enig. Har lige sendt manden afsted idag på kursus. Han kommer først hjem på torsdag, så nu kan jeg med god samvittighed for opdateret min tråd.

tillykke til jer begge med milepælen og til C med forfremmelsen, den har han squ nok gjort sig fortjent til..

Taaaak! Han har knoklet, så det er fuldt fortjent :heart:

0

I fredags var vi til udnævnelse på SOS Søværnets Officerskole. Claus har afsluttet sin VUT1 og kan nu kalde sig Kaptainløjtnant. Det er super dejligt, at han er færdig, men lige pludselig kom det også tæt på, at han skulle være længe væk fra hjemmet på kursus. I dag tog han afsted til starten på dette kursus og han kommer først hjem torsdag aften. Dette gentager sig i næste uge, men så har han ferie i 4 uger, hvorefter han tager ca. 5 måneder til Frederikshavn. I denne periode vil vi være weekendkærester... Men men det giver mig masser af aftener, hvor jeg kan hygge herinde sammen med jer :heart:

Lige et billede af min dejlige forlovede...

post-34296-1277726595.jpg

0

Annonce ♥

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::bearhug::toot:

det var det tætteste jeg kunne komme på et pift....

tillykke endnu engang, vi har endnu ikke fået afvide hvornår det er R's tur...

så har du også rigtig mulighed for at være kreativ...

:heart::blush::):denmarkflag:

0

I går var det præcis 1 år siden C tog mig med i Dyrehaven med eremitageslottet i baggrunden og udsigt over Øresund og sagde de berømte ord: Vil du gifte dig med mig? :marryme: Frem tog han den smukkeste ring, som han havde båret sammen med sit ID-skilt hele dagen, og jeg havde intet opsnuset, selvom jeg er meget nysgerrig. Selvom han har græspollenallergi og øjnene løb, synes han dette var det rigtige sted at fri, og jeg kunne ikke være mere enig! Det var en dejlig dag, og jeg glæder mig så meget til vi skal giftes om lidt over 3 måneder.

Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville bruge forlovelsesringen som vielsesring, men min storebror mente bestemt, at jeg skulle have en 'rigtig' vielsesring, så de blev bestilt sidst i maj hos C's veninde i Frederikshavn. Vi har modtaget dem med posten, så her kommer lige lidt billeder.... :heart:

post-34296-1277728254.jpg

post-34296-1277728262.jpg

post-34296-1277728270.jpg

Ringene er i 14 karat alm. guld, som er ridset på overfladen. I min er sat 3 rubiner, så de danner et hjerte.

0

Annonce ♥

Min kommende svigermor skal sy brudepigekjolen til min datter. Hun kommer hjem til os i uge 28/29, og så skal vi ud og købe stof så hun kan sy den og et matchende slips til min søn.

Her er et par billeder af inspirationen. Kjolen skal være bordeauxrød med lidt detaljer.

post-34296-1277819763.jpg

post-34296-1277819751.jpg

post-34296-1277819776.jpg

0