Posted June 29, 2010 · Report post wow... glæder mig til at se resultaterne... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2010 · Report post wow... glæder mig til at se resultaterne... Det gør jeg også, men jeg er helt tryg ved at overlade det til hende. Hun er tidligere dameskrædder og har været i Lilly, så mon ikke resultatet bliver rigtig godt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2010 · Report post Smukke vielsesringe! Kan godt lide at de er lidt unikke og specielle med rubinerne, men uden at man er i tvivl om at det er vielsesringe! Og hvor får I bare nogle yndige brudepiger! Glæder mig til at se resultatet! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 29, 2010 · Report post Smukke vielsesringe! Kan godt lide at de er lidt unikke og specielle med rubinerne, men uden at man er i tvivl om at det er vielsesringe! Og hvor får I bare nogle yndige brudepiger! Glæder mig til at se resultatet! Tusind tak! Jeg elsker vores ringe, og er rigtig glad for at vi begge har været med til at designe dem. Jeg glæder mig til at se min datter i sin brudekjole. Hun elsker prinsessekjoler, så synes hun skal have lov til at få det helt store skrud på denne dag. Samtidig kan hun bruge den til næste afdansningsbal. Det har hun sikkert ikke noget imod 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post I weekenden var vi sammen med det vennepar som skal servere til vores bryllup. Det er så også dem, som skal hjælpe os med brudedansen og Pernille skal sætte mit hår og hjælpe mig i kjolen på dagen. De har begge gjort sig uundværlige, og jeg er så glad for at de vil hjælpe os. Vi skal helt sikkert finde en fantastisk gave til dem som tak for hjælpen. I denne weekend prøvede vi lige at sætte en frisure for at spore os ind på det rigtige, og i den forbindelse fandt jeg så ud af, hvilket slør jeg ender med samt at den rose, jeg regnede med at skulle have på slet ikke passer til mit lille hovede.. Men her er selvfølgelig billeder af den smukke frisure hun lavede på 10 min!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 (edited) · Report post Flere billeder nu med sløret... Edited June 30, 2010 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post Og med lidt pynt, som Pernille fandt i hendes gemmer fra dansen... Frisuren sad lige i skabet. Jeg vil dog gerne have at sløret sidder mere glat over frisuren, så man bedre ser detaljerne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post hvor er hun dygtig.... og hvor er det en flot frisure du får på dagen..... men det er jo også lige om snart at i har en milepæl der hedder 3mdr.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post Holde da op det var da nogen fantastiske venner I har der. KH frk R 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post Rigtig flot frisure imponerende at hun kunne gøre det på 10 minutter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 (edited) · Report post Virkelig flot frisure! Skønt med sådanne "bryllups-talentfulde" venner! Edited June 30, 2010 by pilgrim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2010 · Report post hvor er hun dygtig....og hvor er det en flot frisure du får på dagen..... men det er jo også lige om snart at i har en milepæl der hedder 3mdr.... Ja, hun er fantastisk til at lave frisurer. Jeg skal helt sikkert have et kursus... Nå ja 3 mdr er jo på fredag... Holde da op det var da nogen fantastiske venner I har der.KH frk R Lige præcis. Dejlige venner Rigtig flot frisure imponerende at hun kunne gøre det på 10 minutter Jeg var meget imponeret, men som hun sagde... Det er nemmere på andre end på sig selv... og så tabte jeg underkæben Virkelig flot frisure! Skønt med sådanne "bryllups-talentfulde" venner! He he, ja jeg er glad for, at vi kan trække på deres talenter. Vi har fundet musikken til vores brudedans, så nu skal min søster sætte det sammen, og så skal der øves... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2010 · Report post Du kan fjerne kammen fra dit slør... Det er ikke så svært når du ved at kammen er påviklet noget tyl. På det tyl er sløret riet på med lys sytråd. Find den sytråd og klip forsigtigt et par steder - og VUPTI! Super fin frisure i øvrigt. Og rigtig sødt med en nedtonet hårpynt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2010 · Report post Du kan fjerne kammen fra dit slør... Det er ikke så svært når du ved at kammen er påviklet noget tyl. På det tyl er sløret riet på med lys sytråd. Find den sytråd og klip forsigtigt et par steder - og VUPTI! Super fin frisure i øvrigt. Og rigtig sødt med en nedtonet hårpynt Det skal helt klart prøves, for når jeg ser billeder af dit hår gennem sløret ser det bare så godt ud! Jeg har gemt et billede af det, så hun kan se, hvad jeg mener. Tak for komplimenten. Når man er vant til at have meget pynt i håret til dans, har jeg bare lyst til at nedtone det til brylluppet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2010 · Report post Meget flot frisure - enkelt og elegant 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 · Report post Meget flot frisure - enkelt og elegant Tusind tak - enkelt og elegant er det jeg går efter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 · Report post Jubiiii idag har vi endnu en milepæl 3 mdr. tilbage Tiden går super hurtigt nu, og det er da vist tid til efterhånden at få dannet sig et overblik over, hvad vi mangler. I går flyttede kæresten ind, og det fejrede vi med at udfylde prøvelsesattesten, og i dag afleverer vi den sammen på kommunen. Ellers bruges tiden i øjeblikket på favouræsker. Jeg er ved at pakke bolsjer i cellofan enkeltvis... Og vi knokler for at finde en kok, som vil lave mad til os, da der desværre allerede er 3, som er hoppet fra pga sejlende tjeneste.. hmm. Nå der er da lidt tid endnu, så mon ikke vi finder en. Vi har også haft kontakt med organisten i kirken for at høre om merpriser på præ-og postludium, for at vi undgår de amerikanske, men det er åbenbart også meget svært. Der er i hvert fald ingen afklaring endnu. Præsten, vi ønsker, er også spurgt, men han kan først sige noget engang i september, da han heller ikke ved om han skal ud at sejle.... Altså de sømænd. Godt at den kommende mand har landtjeneste det næste halve år, så er jeg da sikker på, at han kommer i kirken.... Når jeg lige for opdateret vores tjekliste, skal jeg nok opdatere mere herinde. Indtil da - hav en fantastisk fredag med dejligt solskin 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 · Report post Jubiiii idag har vi endnu en milepæl 3 mdr. tilbage Tiden går super hurtigt nu, og det er da vist tid til efterhånden at få dannet sig et overblik over, hvad vi mangler. I går flyttede kæresten ind, og det fejrede vi med at udfylde prøvelsesattesten, og i dag afleverer vi den sammen på kommunen. Ellers bruges tiden i øjeblikket på favouræsker. Jeg er ved at pakke bolsjer i cellofan enkeltvis... Og vi knokler for at finde en kok, som vil lave mad til os, da der desværre allerede er 3, som er hoppet fra pga sejlende tjeneste.. hmm. Nå der er da lidt tid endnu, så mon ikke vi finder en. Vi har også haft kontakt med organisten i kirken for at høre om merpriser på præ-og postludium, for at vi undgår de amerikanske, men det er åbenbart også meget svært. Der er i hvert fald ingen afklaring endnu. Præsten, vi ønsker, er også spurgt, men han kan først sige noget engang i september, da han heller ikke ved om han skal ud at sejle.... Altså de sømænd. Godt at den kommende mand har landtjeneste det næste halve år, så er jeg da sikker på, at han kommer i kirken.... Når jeg lige for opdateret vores tjekliste, skal jeg nok opdatere mere herinde. Indtil da - hav en fantastisk fredag med dejligt solskin hej.. jeg kender en god en, nu er lige nu inde og lege husar, men er færdig til august, vi har haft lavet en aftale med hende om vores bryllup.. du kan finde hende på FB på min venneliste.. send en pm hvis det er noget... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 · Report post Hvor er din frisure bare flot! Du bliver simpelthen bare så smuk en brud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 (edited) · Report post Tillykke med milepælen Betina inden I får set jer om er det den 2. oktober 2010!!! Edited July 2, 2010 by Nitzen1987 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2010 · Report post Det er en meget smuk frisure, jeg kan godt lide den flotte knol den er spændende:0) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2010 · Report post Jubiiii idag har vi endnu en milepæl 3 mdr. tilbage Tiden går super hurtigt nu, og det er da vist tid til efterhånden at få dannet sig et overblik over, hvad vi mangler. I går flyttede kæresten ind, og det fejrede vi med at udfylde prøvelsesattesten, og i dag afleverer vi den sammen på kommunen. Ellers bruges tiden i øjeblikket på favouræsker. Jeg er ved at pakke bolsjer i cellofan enkeltvis... Og vi knokler for at finde en kok, som vil lave mad til os, da der desværre allerede er 3, som er hoppet fra pga sejlende tjeneste.. hmm. Nå der er da lidt tid endnu, så mon ikke vi finder en. Vi har også haft kontakt med organisten i kirken for at høre om merpriser på præ-og postludium, for at vi undgår de amerikanske, men det er åbenbart også meget svært. Der er i hvert fald ingen afklaring endnu. Præsten, vi ønsker, er også spurgt, men han kan først sige noget engang i september, da han heller ikke ved om han skal ud at sejle.... Altså de sømænd. Godt at den kommende mand har landtjeneste det næste halve år, så er jeg da sikker på, at han kommer i kirken.... Når jeg lige for opdateret vores tjekliste, skal jeg nok opdatere mere herinde. Indtil da - hav en fantastisk fredag med dejligt solskin hej.. jeg kender en god en, nu er lige nu inde og lege husar, men er færdig til august, vi har haft lavet en aftale med hende om vores bryllup.. du kan finde hende på FB på min venneliste.. send en pm hvis det er noget... Tak. Jeg vil have dig i tankerne, men C vil lige prøve endnu en. Han vil så gerne have en 'sø'kok. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2010 · Report post Jubiiii idag har vi endnu en milepæl 3 mdr. tilbage Tiden går super hurtigt nu, og det er da vist tid til efterhånden at få dannet sig et overblik over, hvad vi mangler. I går flyttede kæresten ind, og det fejrede vi med at udfylde prøvelsesattesten, og i dag afleverer vi den sammen på kommunen. Ellers bruges tiden i øjeblikket på favouræsker. Jeg er ved at pakke bolsjer i cellofan enkeltvis... Og vi knokler for at finde en kok, som vil lave mad til os, da der desværre allerede er 3, som er hoppet fra pga sejlende tjeneste.. hmm. Nå der er da lidt tid endnu, så mon ikke vi finder en. Vi har også haft kontakt med organisten i kirken for at høre om merpriser på præ-og postludium, for at vi undgår de amerikanske, men det er åbenbart også meget svært. Der er i hvert fald ingen afklaring endnu. Præsten, vi ønsker, er også spurgt, men han kan først sige noget engang i september, da han heller ikke ved om han skal ud at sejle.... Altså de sømænd. Godt at den kommende mand har landtjeneste det næste halve år, så er jeg da sikker på, at han kommer i kirken.... Når jeg lige for opdateret vores tjekliste, skal jeg nok opdatere mere herinde. Indtil da - hav en fantastisk fredag med dejligt solskin hej.. jeg kender en god en, nu er lige nu inde og lege husar, men er færdig til august, vi har haft lavet en aftale med hende om vores bryllup.. du kan finde hende på FB på min venneliste.. send en pm hvis det er noget... Tak. Jeg vil have dig i tankerne, men C vil lige prøve endnu en. Han vil så gerne have en 'sø'kok. hende her er chefens specielle person, for der er ingen af de andre der ved at hun er kok.. huner udlært på pinenhus i salling... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 3, 2010 · Report post Hvor er din frisure bare flot! Du bliver simpelthen bare så smuk en brud Tusind tak søde. Jeg glæder mig også rigtig meget til når jeg skal sammensætte alle delene, altså kjole, slør, sko, frisure osv. Tillykke med milepælen Betina inden I får set jer om er det den 2. oktober 2010!!! Taaak! Jeg synes det går ufattelig hurtigt, og alle vores lister er også ved at blive grønne (klaret). Det er så vildt. Det er en meget smuk frisure, jeg kan godt lide den flotte knol den er spændende:0) Tak skal du have. Jeg synes også hun har gjort det godt. Jeg ville aldrig selv kunne sætte noget lignende, men hun tryller på samme måde med sit eget hår. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 4, 2010 · Report post Tillykke med milepælen. Kun 90 dage tilbage,... nu begynder det at gå stærkt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites