Posted July 5, 2010 · Report post Tillykke med milepælen. Kun 90 dage tilbage,... nu begynder det at gå stærkt Tak og i lige måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2010 · Report post I lang tid har jeg været i gang med at samle ind til vores toiletkurve, og indtil videre har jeg miniparfumer, pinex, ørekugler, vådservietter, kamme, sikkerhedsnåle, plaster, læbepomade og lommeletter. Så mangler jeg bare... • Bind (er der nogen, som ved hvor man kan få en prøvepakke?) • Klar neglelak • Tyggegummi (kan de fåes enkeltvis eller i par?) • Hårlak • Hårnåle • Tandtråd • Neglefil 3 i en • Tandstikker • Fnugrulle • KIG IND • Brillerens • Synål, tråd, lille saks • Engangsskraber • Bil blade • Voks • Alkohol-testere • Tommestok Her er lige et par billeder... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2010 (edited) · Report post Dagen i dag har stået i skoens tegn Det var efterhånden på tide, at min datter skulle finde de sko, hun ville have på til brylluppet. Det var nemmere sagt end gjort. Vi startede kl. 9 i morges med at køre til KBH nærmere bestemt Fields, og der travede vi så gangene tyndt, var inde i samtlige skobutikker, som havde børnesko, hvilke faktisk ikke var ret mange... hmmm, og de sko, de havde, var absolut ikke brugbare til et bryllup. Kondisandaler passer altså ikke ret godt sammen med en festkjole og ballerinaer kan hun ikke holde på fødderne. Jeg kan lige se hende på vej op af kirkegulvet - klak klak - klak klak - Lukas stoooop... den ene faldt af (skal lige siges, at hun hele dagen har været i klipklapper, og her faldt den ene også af flere gange) Nå hele seancen gentog sig så på Fisketorvet også uden held, så jeg havde egentlig opgivet for i dag. men fordi morfar ikke var hjemme, da vi tog et smut forbi, tog vi lige et pitstop i Bilka og selvfølgelig var det her, vi skulle finde prinsessens sko og så til en dejlig pris Her er selvfølgelig et billede af skoene Edited July 6, 2010 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2010 · Report post Hvor er de fine! Hun skal nok blive lille-prinsesse for en dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2010 · Report post Hvor er de fine! Hun skal nok blive lille-prinsesse for en dag Ja, jeg synes det er fine sko til en 5 årig. Hun kan i hvert fald bruge dem bagefter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2010 · Report post der er ingen der har sagt at det skulle være nemt at finde alt det man skak bruge til sådan en dag. men jeg synes nu skoene er søde og praktiske. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2010 · Report post der er ingen der har sagt at det skulle være nemt at finde alt det man skak bruge til sådan en dag.men jeg synes nu skoene er søde og praktiske. Tak. Jeg er godt tilfreds med hendes fine guldsko I morgen har vi SU.... Altså på indbydelsen står, at de skal give svar inden 12. juli.... Vi mangler så stadig svar fra 13! Hvor er det altså irriterende at skulle sms, skrive og ringe for at få det på plads i morgen, så vi kan kontakte feststedet for reservering af værelser. Men så ved vi da, hvad vi skal lave i morgen, inden jeg skal på arbdejde i morgen aften. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2010 · Report post der er ingen der har sagt at det skulle være nemt at finde alt det man skak bruge til sådan en dag.men jeg synes nu skoene er søde og praktiske. Tak. Jeg er godt tilfreds med hendes fine guldsko I morgen har vi SU.... Altså på indbydelsen står, at de skal give svar inden 12. juli.... Vi mangler så stadig svar fra 13! Hvor er det altså irriterende at skulle sms, skrive og ringe for at få det på plads i morgen, så vi kan kontakte feststedet for reservering af værelser. Men så ved vi da, hvad vi skal lave i morgen, inden jeg skal på arbdejde i morgen aften. Ej, hvor irriterende! Håber at folk tager sig sammen lige på falderebet imorgen tidlig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2010 · Report post Det er bare så irriterende at folk ikke kan få givet besked tilbage i ordentlig tid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2010 · Report post Ja jeg synes altså også det er lidt for dårligt at folk ikke kan svare! Synes simpelhen det er så tarveligt når man inviterer til så stor en fest og ligger så mange penge og arbejde i det og folk ikke engang gider at svare om de kommer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2010 · Report post jeg håber at de nåede at ringe til jer inden i måtte igang... ikke just det man ønsker at bruge weekenden på... specielt ikke når de har haft så lang tid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2010 · Report post der er ingen der har sagt at det skulle være nemt at finde alt det man skak bruge til sådan en dag.men jeg synes nu skoene er søde og praktiske. Tak. Jeg er godt tilfreds med hendes fine guldsko I morgen har vi SU.... Altså på indbydelsen står, at de skal give svar inden 12. juli.... Vi mangler så stadig svar fra 13! Hvor er det altså irriterende at skulle sms, skrive og ringe for at få det på plads i morgen, så vi kan kontakte feststedet for reservering af værelser. Men så ved vi da, hvad vi skal lave i morgen, inden jeg skal på arbdejde i morgen aften. Håber I fik tilbagemeldinger i går! Vores gæster var overraskende gode til at melde tilbage. Der var kun en der manglede, og det var fordi hun åbenbart ikke havde fået invitationen... Og hvor er det fine sko! Cacilies fra Terrier Playnet kom i går, og de klæder hende rigtig godt Vi mangler dog stadig til Ulrick... Det må være et projekt i løbet af ugen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2010 · Report post Træls når folk ikke kan finde ud af at svare i tide. Det er noget rigtig bøvl at skulle bruge tid på at ringe rundt til folk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2010 · Report post Dejligt at høre, at det ikke kun er mig, som synes det er mega irriterende at skulle skrive og ringe rundt for at høre om de 'gider' deltage på vores store dag. Nå men i dag er det endelig lykkedes at få svar fra de resterende og det endte med 51 som kommer og 7, som desværre meldte afbud. Af de 7 afbud er 2 ekskærester, 1 par, hvor manden har fået konstateret stress, min gamle demente farmor og C´s gamle onkel (disse to var vi klar over ville blive afbud, men de skulle ikke snydes for en invitation.) Så det eneste rigtig ærgelige afbud er min veninde og brudepige, som valgte at blive på Grønland for at arbejde. Egentlig helt okay, synes jeg selv, at der ikke er kommet andre afbud. Ellers får vi lavet rigtig mange bryllupsting, men jeg når slet ikke at få sat billeder ind herinde. Vi har ferie i øjeblikket, så vi nyder det dejlige vejr og tager på endagsture med børnene. I morgen står den på LEGOLAND, og børnene ved ingenting. Jeg er meget spændt på, hvad reaktionen bliver, når de ser det store legeland 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. Hmm, så må jeg holde øje næste gang, vi skal ud at spise. Jeg skal ikke bruge så mange som dig, så det burde kunne lade sig gøre... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. Hmm, så må jeg holde øje næste gang, vi skal ud at spise. Jeg skal ikke bruge så mange som dig, så det burde kunne lade sig gøre... Jamen jeg skulle skam også kun have haft 60, men det så ikke ud af så meget og jeg talte dem jo ikke.... P.S. Jensens Bøfhus har dem vist ;) og tror også at Bones har dem.... Så god jagt (kunne heller ikke selv finde nogen som man kunne købe) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. Hmm, så må jeg holde øje næste gang, vi skal ud at spise. Jeg skal ikke bruge så mange som dig, så det burde kunne lade sig gøre... Jamen jeg skulle skam også kun have haft 60, men det så ikke ud af så meget og jeg talte dem jo ikke.... P.S. Jensens Bøfhus har dem vist ;) og tror også at Bones har dem.... Så god jagt (kunne heller ikke selv finde nogen som man kunne købe) Hmmm, det er ved at være et stykke tid siden, jeg var på Jensens og Bones har jeg endnu ikke set på Sjælland - desværre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2010 · Report post I morgen skal vi i kirke og se bryllup. En af C´s kolleger skal giftes i 'vores' kirke og skal vies af 'vores' præst, så det må vi jo ind og opleve. C skal desuden holde styr på espalieret, og det er jeg meget spændt på, altså at se hvor godt det ser ud Jeg skal se, om jeg ikke kan tage lidt billeder af det. Derudover er det en dejlig anledning til at vise børnene kirken, så de ved hvor stor den er, når de skal gå op ad midtergangen sammen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2010 · Report post Det bliver spændende at se kirken "in action", mon ikke det giver en klump i halsen...? Jeg synes i hvert fald ikke, der skal noget til, før jeg triller en tåre Ha´ en god dag. Ps. skal nok holde øje, hvis vi falder over indpakkede tandstikkere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. Hmm, så må jeg holde øje næste gang, vi skal ud at spise. Jeg skal ikke bruge så mange som dig, så det burde kunne lade sig gøre... Jamen jeg skulle skam også kun have haft 60, men det så ikke ud af så meget og jeg talte dem jo ikke.... P.S. Jensens Bøfhus har dem vist ;) og tror også at Bones har dem.... Så god jagt (kunne heller ikke selv finde nogen som man kunne købe) Hmmm, det er ved at være et stykke tid siden, jeg var på Jensens og Bones har jeg endnu ikke set på Sjælland - desværre Der er faktisk lige åbnet en i Roskilde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2010 · Report post Hej Betina Hvor har dig og C fået lavet klistermærker til sæbebobler henne? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2010 · Report post Det bliver spændende at se kirken "in action", mon ikke det giver en klump i halsen...? Jeg synes i hvert fald ikke, der skal noget til, før jeg triller en tåre Ha´ en god dag. Ps. skal nok holde øje, hvis vi falder over indpakkede tandstikkere Jeg var meget rørt, og hvis jeg havde kendt brudeparret, er jeg helt sikker på at tårerne havde trillet... Børnene var meget overrasket over størrelsen af kirken, og Laura var ikke helt sikker på om hun kunne huske, hvor hun skulle gå hen - he he (op til Claus). Det er godt hun på dagen har Lukas til at hjælpe sig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2010 · Report post Først stor . Hvor er det synd for dig med styrtet. Håber du heler hurtigt. Det gule behøver ikke være betændelse, det kan være fibrin, som kommer i forbindelse med sårheling. Skyl såret godt med rent vand, så skal det nok blive godt.Skønne ting til jeres favourboxe. Må lige høre hvor i har fået fat i enkelt indpakkede tandstikker. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder... Hihi... jah... dem er jeg vist kommet til at tyvstjæle i samarbejde med mine klassekammerater fra seminariet, da jeg var på en græsk restaurant at spise for en måned siden men det var ikke meningen at jeg skulle have haft så mange.... men nu er der 2 til hver gæst Jeg hælder mest til nr. 2 armbånd. Det ser så elegant ud, og så synes jeg godt om tanken, at du har fået det af din tilkommende. Hmm, så må jeg holde øje næste gang, vi skal ud at spise. Jeg skal ikke bruge så mange som dig, så det burde kunne lade sig gøre... Jamen jeg skulle skam også kun have haft 60, men det så ikke ud af så meget og jeg talte dem jo ikke.... P.S. Jensens Bøfhus har dem vist ;) og tror også at Bones har dem.... Så god jagt (kunne heller ikke selv finde nogen som man kunne købe) Hmmm, det er ved at være et stykke tid siden, jeg var på Jensens og Bones har jeg endnu ikke set på Sjælland - desværre Der er faktisk lige åbnet en i Roskilde Uh uh uh, det var jeg slet ikke klar over. Fortalte det lige til den kommende gemal, og han spurgte om hvornår vi skulle afsted 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2010 (edited) · Report post Hej BetinaHvor har dig og C fået lavet klistermærker til sæbebobler henne? Hos Vistaprint. Vi havde selv fundet baggrunden på nettet og oploaded det som et billede hos dem. Er godt tilfreds med resultatet. - og stort tillykke med milepælen Hvad måtte I give for dem? og hvilken model og størrelse bestilte I i? Synes at det var lidt forvirrende da jeg kiggede derinde i går.... Vi elsker Bones og hvis I er færdige med at spise inden kl 19. så får i -20% Børnene plejer også at elske Bones Men du kan jo gå på deres hjemmeside og kigge det er nok en god idé at bestille bord når den lige er åbnet og er den eneste på HELE Sjælland Edited July 18, 2010 by Nitzen1987 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites