Posted July 27, 2010 · Report post Åh nej, jeg har først set dit indlæg nu - desværre, for nu er det vel for sent at bestille.... Men vi valgte at finde et billede selv, som vi uploadede. Størrelsen blev 21mm x 70mm, hvor vi så klippede et lille stykke af. Vi gav vist nok 100 kr, men det var med lang forsendelsestid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2010 · Report post Åh nej, jeg har først set dit indlæg nu - desværre, for nu er det vel for sent at bestille.... Men vi valgte at finde et billede selv, som vi uploadede. Størrelsen blev 21mm x 70mm, hvor vi så klippede et lille stykke af. Vi gav vist nok 100 kr, men det var med lang forsendelsestid. Det er helt ok Min mor har vist funet en løsning Havde I en god tur på Bones? Fandt du nogle tandstikker? ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Åh nej, jeg har først set dit indlæg nu - desværre, for nu er det vel for sent at bestille.... Men vi valgte at finde et billede selv, som vi uploadede. Størrelsen blev 21mm x 70mm, hvor vi så klippede et lille stykke af. Vi gav vist nok 100 kr, men det var med lang forsendelsestid. Det er helt ok Min mor har vist funet en løsning Havde I en god tur på Bones? Fandt du nogle tandstikker? ;) Godt hun har fundet en løsning! Vi var på Bones, og jeg fik så ondt i maven, fordi jeg spiste alt for meget.... Men tandstikker fik jeg med hjem, dejligt at kunne sætte hak med det også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hurrraaaaaaa vi har fundet en kok!!!!!!!! Det har også bare taget ca. 5 mdr. og 8 afbud. Men nu skulle den være på plads. Det er så dejligt,og nu skal vi kun sammensætte menuen sammen med ham. Vi har allerede et udkast, men nu må vi se, hvad han kan diske op med. Ih jeg er bare så glad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hvor dejligt at kokken er på plads nu, det har da været sin tid undervejs! Glæder mig på dine/jeres vegne! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hvor dejligt at kokken er på plads nu, det har da været sin tid undervejs! Glæder mig på dine/jeres vegne! Tak! Jeg var nået til at løsningen blev catering, men det ville C overhovedet ikke høre om, og nu ser det også ud til at vi får en kok alligevel - hurra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Kok er ikke det eneste, som er kommet på plads. Vi har holdt ferie de sidste uger, og der er sket rigtig meget på bryllupsfronten. Allerførst er det gamle kommet på plads. To ringe: den ene fra C´s mor (det har været C´s mormor´s) og en fra min mor (det har været min mormors ring og guldkuglen øverst er min oldemors ring, som er smeltet om) Ringe som betyder meget for os begge. Derudover har sønnen sagt, at han ikke vil gå til dans næste sæson, så derfor kan han bruge sine sko til bryllupet. Dejligt billigt, og han er bare glad for at skulle have laksko på. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Skiltene til vores reception er også på plads. Lige nu mangler vi kun bryllupskagen og frugt til denne del af dagen, men det må vist hellere vente lidt endnu. Alle skiltene samlet Skilte til affaldet, håber gæsterne vil hjælpe til med at sortere det. Bryllupskagen med mouserende rosévin. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Jeg lovede jer vist også et par billeder af det espalier, som C skulle styre til det globryllup, vi var til midt i juli. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Endnu et, hvor espalieret er gjort klar til billede med brudeparret. 'Vores' præst ses ude til venstre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post - og her med brudeparret i midten. Jeg håber meget på sådanne billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hej Betina, Sikke du rykker!! Jeg er helt vild med prøveopsætningen! Den er virkelig virkelig flot! Skønne sko til den lille prinsesse - de er rigtig fine Og fantastisk, at kokken er på plads! Det må virkelig være rart, at kunne strege lige præcis DET punkt på listen ;) Nu er der jo snart kun 2 mdr. til DIN store dag. Sikke tiden dog flyver! Du er helt sikkert på rette spor - glæder mig til at følge med på sidelinien det sidste stykke tid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Fine skilte til receptionen I har virkelig fået styr på mange ting - inkl. tandstikkerne til gæsterne, ellers ville jeg fortælle, at de nu sælge dem i Tiger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hej Betina,Sikke du rykker!! Jeg er helt vild med prøveopsætningen! Den er virkelig virkelig flot! Skønne sko til den lille prinsesse - de er rigtig fine Og fantastisk, at kokken er på plads! Det må virkelig være rart, at kunne strege lige præcis DET punkt på listen ;) Nu er der jo snart kun 2 mdr. til DIN store dag. Sikke tiden dog flyver! Du er helt sikkert på rette spor - glæder mig til at følge med på sidelinien det sidste stykke tid Tusind tak skal du have! Dejligt at du stadig holde øje med mig. Det er så hyggeligt at i gifte fruer stadig kigger forbi. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Fine skilte til receptionen I har virkelig fået styr på mange ting - inkl. tandstikkerne til gæsterne, ellers ville jeg fortælle, at de nu sælge dem i Tiger Tak skal du have. Selvfølgelig kan man få dem nu, når jeg nu har spist mig til dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Hej Betina,Sikke du rykker!! Jeg er helt vild med prøveopsætningen! Den er virkelig virkelig flot! Skønne sko til den lille prinsesse - de er rigtig fine Og fantastisk, at kokken er på plads! Det må virkelig være rart, at kunne strege lige præcis DET punkt på listen ;) Nu er der jo snart kun 2 mdr. til DIN store dag. Sikke tiden dog flyver! Du er helt sikkert på rette spor - glæder mig til at følge med på sidelinien det sidste stykke tid Tusind tak skal du have! Dejligt at du stadig holde øje med mig. Det er så hyggeligt at i gifte fruer stadig kigger forbi. Jeg skriver vist ikke så meget rundt omkring som jeg gjorde før jeg blev frue, men jeg er her stadig og følger med på sidelinien - der er lige et par piger endnu, jeg vil følge helt til dørs. Og dem er du helt sikkert en af 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Har da også glemt at fortælle at min kommende svigermor har været på besøg hele uge 29, så der stod den på sytøj hele ugen. Vi fik lagt min kjole op, syet strømpebåndet ind og syet Lauras brudepigekjole. Hun mangler kun skørtet og Lukas slips, som skal være i samme stof, som Lauras kjole. Jeg skal nu 'pynte' kjolen med et par sløjfer. Og jeg har fået indleveret mine sko til farvning sammen med en stofprøve fra datterens kjole. Damen i butikken ville prøve at ramme den sammen nuance, men det er svært, fordi mine sko er født helt hvide. Men nu vi se, jeg er i hvert fals meget spændt. Det var vist alle opdateringerne for nu, hvis jeg kommer i tanke om flere kommer de i morgen sammen med billeder af datterens kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2010 · Report post Har da også glemt at fortælle at min kommende svigermor har været på besøg hele uge 29, så der stod den på sytøj hele ugen. Vi fik lagt min kjole op, syet strømpebåndet ind og syet Lauras brudepigekjole. Hun mangler kun skørtet og Lukas slips, som skal være i samme stof, som Lauras kjole.Jeg skal nu 'pynte' kjolen med et par sløjfer. Og jeg har fået indleveret mine sko til farvning sammen med en stofprøve fra datterens kjole. Damen i butikken ville prøve at ramme den sammen nuance, men det er svært, fordi mine sko er født helt hvide. Men nu vi se, jeg er i hvert fals meget spændt. Det var vist alle opdateringerne for nu, hvis jeg kommer i tanke om flere kommer de i morgen sammen med billeder af datterens kjole. Uhhh... spændende med skofarvning!!! Skal de være bordeaux? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post Hvor er det dejligt for jer at der endelig er kommet styr på det med kokken! Det er ikke en sjov ting at mangle. Jeg er helt vild med jeres ringe og historien i dem! Så bliver de da ikke mere personlige Super flotte skilte du har lavet til receptionen - hvis du har brug for at prøve at sætte det op med kage og frugt inden kommer jeg glædeligt forbi og prøvesmager SUPER lækre billeder fra det glo bryllup i var til - der er bare noget helt specielt og stilet over alle de uniformer. Jeg kan godt forstå at du også gerne vil have sådan et billede... og det skal I også nok få er jeg sikker på. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post - og her med brudeparret i midten. Jeg håber meget på sådanne billeder Woooop wop kanont billede!!! Jeg håber også der står nogle til espalie når vi kommer ud - men hvem pokke slulle det være? Brian er ikke i mili eller lignende, så det får vi nok ikke øv bøv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2010 · Report post - og her med brudeparret i midten. Jeg håber meget på sådanne billeder Woooop wop kanont billede!!! Jeg håber også der står nogle til espalie når vi kommer ud - men hvem pokke slulle det være? Brian er ikke i mili eller lignende, så det får vi nok ikke øv bøv Ja det ser super godt ud!! Kan godt forstå du ønsker det..... Jeg er lærer og tvivler på, at der er noget espalie... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2010 · Report post Har da også glemt at fortælle at min kommende svigermor har været på besøg hele uge 29, så der stod den på sytøj hele ugen. Vi fik lagt min kjole op, syet strømpebåndet ind og syet Lauras brudepigekjole. Hun mangler kun skørtet og Lukas slips, som skal være i samme stof, som Lauras kjole.Jeg skal nu 'pynte' kjolen med et par sløjfer. Og jeg har fået indleveret mine sko til farvning sammen med en stofprøve fra datterens kjole. Damen i butikken ville prøve at ramme den sammen nuance, men det er svært, fordi mine sko er født helt hvide. Men nu vi se, jeg er i hvert fals meget spændt. Det var vist alle opdateringerne for nu, hvis jeg kommer i tanke om flere kommer de i morgen sammen med billeder af datterens kjole. Uhhh... spændende med skofarvning!!! Skal de være bordeaux? De bliver vist det man kalder vin-rød. I hvert fald meget mørkerød. Det kan være, du får en idé om farven, når jeg får lagt billeder ind af datterens kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2010 · Report post Hvor er det dejligt for jer at der endelig er kommet styr på det med kokken! Det er ikke en sjov ting at mangle. Jeg er helt vild med jeres ringe og historien i dem! Så bliver de da ikke mere personlige Jeg vil rigtig gerne have ringene syet ind i buketten, så det har min kommende svigerinde lovet. Det er nemlig hende, som skal lave den. Super flotte skilte du har lavet til receptionen - hvis du har brug for at prøve at sætte det op med kage og frugt inden kommer jeg glædeligt forbi og prøvesmager SUPER lækre billeder fra det glo bryllup i var til - der er bare noget helt specielt og stilet over alle de uniformer. Jeg kan godt forstå at du også gerne vil have sådan et billede... og det skal I også nok få er jeg sikker på. Vi er også meget glade for at det er kommet på plads. Han har lovet os den endelige menu senest på onsdag, hvor han skal på ferie, så det bliver meget spændende. - og her med brudeparret i midten. Jeg håber meget på sådanne billeder Woooop wop kanont billede!!! Jeg håber også der står nogle til espalie når vi kommer ud - men hvem pokke slulle det være? Brian er ikke i mili eller lignende, så det får vi nok ikke øv bøv Ja det ser super godt ud!! Kan godt forstå du ønsker det..... Jeg er lærer og tvivler på, at der er noget espalie... Tusind tak. Vi ved at til vores bryllup kommer der indbudt 2 fra søværnet foruden gommen og 2 fra hæren, hvoraf den ene er i livgarden, men mon ikke der kommer et par stykker mere, som vil give os en oplevelse. Det er sådan en slags aftale de har i mellem sig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2010 · Report post Vi er herhjemme også begyndt at tale om polterabend. For hvornår mon det bliver? Kæresten har sagt til sin forlover, at han helst ikke vil 'tages' i de weekender, hvor vi har børnene. Han er væk fra mandag til fredag og ser dem altså kun i weekenden, så han ville blive ked af at undvære dem der. Hans forlover har så sendt ham en sms om han ville hjælpe med en flytning midt i august i Jylland.... Vi bor jo altså på sjælland, så det lugter lidt af en polterabend... Jeg selv har fået en vagtplan for august måned, hvor min chef har byttet rundt på to weekendvagter. Jeg spurgte, om det var fremadrettet, at jeg skulle skifte weekend, men nej nej kun lige denne weekend. Hmmmmm underligt nok skal en anden skifte fra hendes weekend for at tage min gamle weekend. Det er lidt underligt, men nu må vi se. Jeg tænker i hvert fald godt, at jeg kunne blive poltet den sidste weekend i august. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2010 · Report post Vi er også igang med at overveje hvornår vores polterarbender bliver. Det er ret spændende især når man ikke har noget at skulle have sagt. Håber vores ligger i august og der har vi kun to weekender fri. Hele september har kæresten meget travlt så det ville bare være så ærgeligt hvis det er der og han bare er mega træt. Glæder mig til at høre om din. Det er jo lidt sjovt at følges af 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites