Posted September 10, 2009 · Report post Her er billeder af feststedet, som vi har valgt.Vores kriterier var: - Lyst og venligt - Romantik og natur - Må have egen mad og vin med - Overnatningsmuligheder - Og selvfølgelig pris Det er længen til venstre, vi skal være i, og som består af to sale med foyer imellem og værelser på 1. salen. Dette er den ene sal - det er her vi skal spise. Køkkenet ligger yderst i længen. I like your choice ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2009 · Report post Hvor er det da bare en fantastisk kirke!!! Det kan ikke andet end blive helt fantastisk - Og dejligt I bare har fundet stedet, der kan leve op jeres ønsker, det er bare skønt at have det på plads 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2009 · Report post Hvor er det da bare en fantastisk kirke!!! Det kan ikke andet end blive helt fantastisk - Og dejligt I bare har fundet stedet, der kan leve op jeres ønsker, det er bare skønt at have det på plads Vi er også rigtig glade for vores valg, selvom der bliver lidt kørsel imellem stederne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2009 (edited) · Report post Sidder lige i sofaen og ser fjernsyn, og så kommer jeg i tanke om noget..... Jeg har jo slet ikke vist jer den ring, jeg fik af min kæreste, da han friede. Han har fået sin veninde til at lave den, og selvom han ikke kendte min størrelse, passede den perfekt. Først et af ringen, hvor den ligger på bordet - er helt vild med dråbeformen på ringen, den sidder perfekt og ruller ikke rundt. Og så et af ringen på fingeren, hvor man rigtig kan se at diamanten svæver. Edited September 10, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post Her er billeder af feststedet, som vi har valgt.Vores kriterier var: - Lyst og venligt - Romantik og natur - Må have egen mad og vin med - Overnatningsmuligheder - Og selvfølgelig pris Det er længen til venstre, vi skal være i, og som består af to sale med foyer imellem og værelser på 1. salen. Dette er den ene sal - det er her vi skal spise. Køkkenet ligger yderst i længen. I like your choice ;) He he, ja det er et fantastisk sted, vi begge har valgt, og jeg synes kun det var et plus, at der er runde borde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post SUPER smuk ring!!!! - og det ser bare ud til at være et skønt sted I har valgt til festen.... Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post Hvor er det bare en smuk kirke i skal giftes i... og super lækkert sted festen skal holdes... Din ring er meget smuk... og helt fantastisk at den bare passede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 (edited) · Report post SUPER smuk ring!!!!- og det ser bare ud til at være et skønt sted I har valgt til festen.... Knus Hvor er det bare en smuk kirke i skal giftes i... og super lækkert sted festen skal holdes...Din ring er meget smuk... og helt fantastisk at den bare passede Ih tak i dejlige tøser. Jeg er også helt vild med det hele - især ringen, som der jo kun findes en af - da det er en smykkekunstner, som har lavet den udfra ønskerne, min kæreste gav hende. Det bliver også hende, som skal lave vores vielsesringe. Edited September 12, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Her er så det foreløbige resultat af indersiden af invitationen, og nu mangler jeg lidt feedback fra alle jer dejlige tøser. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om der mangler noget på venstre side. Jeg synes, pga teksten, at den 'hælder' lidt til højre. Har i nogen ideer til hvad jeg kunne indsætte eller skal jeg lade den være, som den er?????? Her er en evt. mulighed.... Indsætte i nederste venstre hjørne noget clipart i guldsnørklinger. Håber meget i kan komme med en masse ideer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jeg syntes altså at den er rigtig fin som den er . Efter min smag så tror jeg at det bliver for meget hvis du kommer mere på den. Men jeg er også til det enkle.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jeg syntes altså at den er rigtig fin som den er . Efter min smag så tror jeg at det bliver for meget hvis du kommer mere på den. Men jeg er også til det enkle.. Enig. Jeg synes heller ikke at der mangler noget. Den er rigtig smuk og enkel. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jeg forstår godt, hvad du mener, men kan også godt lide enkeltheden... Jeg overvejede dog, om det ville hjælpe, hvis man rykkede monogramet (og evt. gjorde det lidt mindre) en smule ned mod venstre hjørne, da det er et "tungere" sted. Hvis det gjorde det øverste lidt for tomt, kunne man klistre et enkelt guldhjerte lidt ind over båndet på linie mellem Kære x og teksten, men altså på venstre side. Det blev vist lidt indviklet; sig til, hvis det slet ikke gav mening... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Det ser super godt ud. Det du evt. kan gøre er at rykke praktiske informationer linen hen under monogramet helt nederest på venstre side. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Synes den er helt fin som den er... meget enkelt... synes ikke du/i berhøver lave noget om... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Tak alle i dejlige tøser for jeres input. Det er super Jeg nørkler lidt videre, så skal jeg nok lægge det endelige resultat ind senere. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Så gjorde jeg det!!!! Jeg har bestilt til at prøve kjoler d. 28. oktober i House of Brides i Taastrup. Er bare vildt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Har inviteret to veninder med, mine brudepiger (terner), og de kunne heldigvis godt, selvom vi på dette tidspunkt alle 3 knokler med vores Bachelor. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 (edited) · Report post Vi får et dansepar, som også er bagere til at lave vores bryllupskage. Det er super dejligt, da jeg godt kan lide, at det bliver lidt personligt. Jeg har tidligere flashet lidt kageinspiration, og planen er at vi gerne vil have en firkantet kage i et lag med roser og topfigur i det ene hjørne eller en rund kage, hvor roserne og topfiguren skal sættes i den ene side. Fyldet kunne sagtens blive hvid chokoladecreme med hyldeblomst og hele brombær og hindbær. Bundene kunne så blive mandelbunde. Jeg synes det ser vildt godt ud, når man kan se de hele bær. Topfiguren er en hemmelighed men bliver meget personlig for os. :yeah: Edited September 15, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Vil da lige komme med en opdatering på min fars undersøgelse. Han har idag været inde og få fjernet endnu 2 polypper, men så skulle der heller ikke være flere - heldigvis! Der var celleforandringer i de, som allerede er fjernet, men på skalaen lå de i den nedeste ende - det vil sige ikke særlig farlige. Så nu kan vi slappe af igen og trække vejret. Min far skal så bare til kontrol igen om 2 år. Hvor er livet dog bare dejligt :thumbsupsmileyanim: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post puhaa det var en rigtig dejlig nyhed. Det er jeg super glad for at hører. Kæmpe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post puhaa det var en rigtig dejlig nyhed. Det er jeg super glad for at hører. Kæmpe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Hvor er det bare rigtig dejligt at hører. Så skinner solen lidt igen ... Tillykke med det gode resultat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Dejligt at høre det går den rigtige vej igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Vil da lige komme med en opdatering på min fars undersøgelse.Han har idag været inde og få fjernet endnu 2 polypper, men så skulle der heller ikke være flere - heldigvis! Der var celleforandringer i de, som allerede er fjernet, men på skalaen lå de i den nedeste ende - det vil sige ikke særlig farlige. Så nu kan vi slappe af igen og trække vejret. Min far skal så bare til kontrol igen om 2 år. Hvor er livet dog bare dejligt :cheerleader3: Hvor er jeg glad og lettet på dine / jeres vegne Hvor er det dejlige nyheder Nu er der kun et lille år til... ;) Nice med uniform... Tror da liiiiiiiiiiiiiige jeg skal med på en kigger........... Sidder nu med et lidt smørret grin... ;) He he... *ahem* Jeg mener, min mand skal bare være i jakkesæt og det er da heller ikke værst... ;) Dejligt at han er hjemme hele næste år ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Hej Betina, Tak for dine beskeder i min planlægningstråd Ja, det er noget værre noget med de der frustrationer der kan være omkring valget af feststeder - det havde jeg aldrig drømt om! Det er rigtig hyggeligt med en mere efterårsbrud, det bliver superspændende at følges ad!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Så gjorde jeg det!!!!Jeg har bestilt til at prøve kjoler d. 28. oktober i House of Brides i Taastrup. Er bare vildt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Har inviteret to veninder med, mine brudepiger (terner), og de kunne heldigvis godt, selvom vi på dette tidspunkt alle 3 knokler med vores Bachelor. UHA - det bliver spændende..... Har selv købt kjole i HOB i Taastrup - fantastisk god betjening - de kan virkelig deres kram..... Håber du får en lige så god oplevelse som jeg. Hvor er det dejligt at høre med din far!!!! Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites