Posted September 23, 2010 · Report post Her er billeder af de færdige toiletkurve. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post Og endnu et 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post Og billeder af Lauras færdige kjole, nu med taske... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post 2 flere.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post Hvor ser Laura da sød ud, rigtig fin kjole Hvad er det der står på sedlerne til toiletkurvene? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post Det er digte.... (til mændene) Til dårlig ånde, og andre gener. Et blad til ”hygge” og pille til smerter, tygge, gummi og dufte her ligger, kig i kurven – og hjælpen er sikker. (til kvinderne) Er duften væk? Er neglen flæk? en neglefil og skraber, du finder. Er strømpen løbet? Hovedpine? oven i købet… Og ”det” til kvinder, kig i kurven, og hjælpen du finder. Fundet herinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2010 · Report post Kære Betina, Så er det snart - endelig er det DIN dag der er lige om hjørnet!! Det er godt nok længe siden jeg har været forbi her... Alting ser bare fantastisk ud. Ikke mindst dig på dine budoir-billeder! De er sindssygt gode og jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge! ;) Det lyder lækkert med menu, vin og bryllupskage. MUMS! Og sikke fin Laura er Graviditeten vil jeg da også gerne lige sige tillykke med igen :fløjt: Det var kortvarigt vi kunne følges på søster-BK og jeg er (slet) ikke misundelig! Det bliver spændende om 9 dage! Jeg håber stadig jeg kan nå at være der når I kommer ud af kirken, men jeg kan desværre ikke love noget. Det må være en surprise hvis det lykkes mig at nå det ;) Kram Susanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2010 · Report post Hvor er Laura bare sød i den kjole! Nu er det ikke lang tid tilbage - jeg glæder mig SÅ meget til at se billeder fra jeres store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2010 · Report post Tusind tak i dejlige piger Glæder mig vanvittig meget til om 5 dage. Har haft sidste dag på arbejdet idag. Har nu ferie indtil onsdag i næste uge. Rigtig dejligt C kommer hjem tirsdag eller onsdag aften, så kontrollisterne ligger lidt hos mig i øjeblikket. På torsdag skal vi alle 4 til frisør. Jeg glæder mig til at blive klippet og få lyse striber, og om aftenen kommer htb mor og hjælper med at stryge brudekjolen og lave de sidste småting rent symæssigt. Fredag bliver en travl dag, som starter kl. 5 om morgenen for C´s vedkommende. Han skal på grøntorvet og hente blomster. Ellers skal vi pynte op til reception hos mine forældre og pynte op på feststedet. Jeg skal også have lavet negle om aftenen. Lidt om de dage, som venter. Jeg mangler stadig at lave de sidste festhæfter og folde 30 servietter, og så skal jeg have skrevet min tale..... Den er jeg slet ikke begyndt på endnu. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2010 · Report post Ih Betina.... Nu er det SNART Det ser ud som om, at I har styr på det Hvor er det bare en super flot brudepigekjole din datter skal have på (den er lidt julet og dansk i farven ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2010 · Report post He he det er helt godt at høre det ikke kun er mig der mangler talen. Jeg har lige dagen i dag og så har jeg fri. Men det er sq en svær process at skrive sådan en tale Nu er der ikke længe til hva, kan slet ikke følge med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2010 · Report post Nu er det om 3 dage Hvor vildt!!! Jeg glæder mig meget til at se og høre om jeres fantastiske dag, nu har jeg jo fulgt med her på sidelinien i lang tid efterhånden. Ha' nogle gode sidste forberedelsesdage og nyd den store dag i fulde drag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2010 · Report post Så nærmer vi os jeres store dag Har sommerfuglene fundet vejen frem endnu? Jeg er blevet kaldt ind til en 12 timers vagt på jeres bryllupsdag så nu kan jeg ikke komme og se dig Du må love at poste en masse billeder. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2010 · Report post Uuhhh.... Betina! Så er det I MORGEN!!! Gad vide hvad du mon laver lige nu? Om du er helt klar og rolig... Om du har svedige håndflader og ryster lidt på hånden... Eller om det måske slet ikke er gået op for dig, at det er så tæt på som det næsten kan komme uden rigtigt at være ;) Jeg vil tænke på dig i morgen! Og hvis jeg på nogen måde kan få det presset ind, så cykler jeg over broen og ser Jer når I kommer ud af kirken som ægtefolk. Jeg håber du har en dejlig sidste aften som frøken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2010 · Report post STORT TILLYKKE MED DAGEN I MORGEN HÅBER I FÅR EN FANTALASTISK DAG GLÆDER MIG TIL AT HØRE OG SE BILLEDER 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2010 · Report post Stort tillykke med imorgen.. Hvor er det vildt at tiden allerede er kommet til at du skal stå hvid brud imorgen. Jeg ønsker jer et vidunderligt bryllup imorgen.. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2010 · Report post Held og lykke i morgen!! Og tillykke! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Kære Betina. Kæmpe stort tillykke med jeres store dag! Jeg håber dagen bliver præcis som i har drømt om og mere til Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i din smukke kjole samt høre om jeres bryllup. NYD JERES DAG - tillykke tillykke! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Hjertelig tillykke med jeres bryllup i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post STORT TILLYKKE MED DAGEN. JEG HÅBER I FÅR EN RIGTIG GOD OG MINDEVÆRDIGFULD DAG 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Stort tillykke med bryllupet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Tillykke med brylluppet i dag. Håber i får en skøn dag, og at vi får en beretning. Her er ingen stress på, så tænkte jeg lige kunne tjekke herinde hi hi. Dejligt at være så upåvirket, men det kommer nok om et par timer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post tillykke med dagen håber den bliver intet mindre end fantastisk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Tillykke med bryllupsdagen!! Håber I får en fantastisk dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Stort tillykke med dagen. Jeg håber at den er gået/går lige som I har ønsket det. Jeg ønsker jer et rigtig lykkeligt ægteskab 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites