Posted October 2, 2010 · Report post Et kæmpe stort tillykke med dagen KH fru R 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Kæmpe tillykke med dagen, håber i har en fantastisk dag med familie og venner... Jeg glæder mig til at høre mere om dagen og naturligvis se billeder. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 (edited) · Report post Hej sødeste Betina Jeg var nær ved at misse at lykønske dig på den store dag Nå men klokken er jo ikke 24.00 endnu, så.... Stort tillykke med bryllupet til dig og Claus håber at jeres dag har været og er intet mindre end hvad du har drømt om... De kærligste hilsner Anita Edited October 2, 2010 by Nitzen1987 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Et kæmpe tillykke med din store dag i dag! Håber den bliver alt hvad du har drømt om! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2010 · Report post Kære Betina, Hjertelig tillykke med bryllupsdagen!! endelig.... Hvor var du bare fantastisk smuk - og hvilken gentleman du har giftet dig med. (og vildt kære børn!) Håber i har en helt fantastisk fest lige nu og dagen bare har været helt igennem perfekt. Kram Maria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2010 · Report post Kære Bettina! Et forsinket, men ikke mindre inderligt TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!! Jeg håber, at I havde den mest fantastiske dag og glæder mig allerede til skønne billeder i beretningen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2010 · Report post Kære alle dejlige zillaer! Tusind mange tak for alle jeres dejlige beskeder, i kan tro de varmer Vi havde en fantastisk dag og aften, alt hvad vi drømte om og mere til. Glæder mig til at modtage en masse billeder, som jeg kan dele med jer, og jeg skal nok lave en meget detaljeret beretning Endnu en gang tusind tak for alle lykønskningerne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2010 · Report post Kære alle dejlige zillaer!Tusind mange tak for alle jeres dejlige beskeder, i kan tro de varmer Vi havde en fantastisk dag og aften, alt hvad vi drømte om og mere til. Glæder mig til at modtage en masse billeder, som jeg kan dele med jer, og jeg skal nok lave en meget detaljeret beretning Endnu en gang tusind tak for alle lykønskningerne. Stort tillykke Dejliggt at I havde en fantastisk dag og aften;.) :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2010 · Report post Dejligt at høre at I havde en god dag Glæder mig allerede til billeder og beretning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2010 · Report post Ih har stadig ingen billeder set..... Kan godt mærke jeg er utålmodig.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2010 · Report post Det er da til at forstå! Jeg ville også være utålmodig, hvis jeg var i dine sko! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2010 · Report post Ih Betina, jeg er helt skamfuld over, jeg ikke har fået ønsket tillykke med jeres store dag - har bare ikke rigtig været i dette delforum så meget på det sidste... Men her ET FORSINKET MEN HJERTELIGT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP! Det er dejligt at læse, dagen blev som I havde drømt om - glæder mig til at se og høre mere om den! Kram B 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2010 · Report post Stort tillykke herfra GLÆDER mig til at se billeder fra jeres store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2010 · Report post Ih har stadig ingen billeder set..... Kan godt mærke jeg er utålmodig.... Jamen vi glæder os også heeelt vildt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2010 · Report post Ih Betina har du ikke et enkelt billede som vi kan få som sneak-peak? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2010 · Report post IIIIH vil da lige ønske dig et forsinket men STORT tillykke med dagen og titlen FRU Glæder mig til at se billeder og hør mere om den store dag :) :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2011 · Report post Hej Betina.... Har du ikke et par bryllupsbilleder som vi må se????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2011 · Report post Hvor er du sød Anita, sådan at huske mig herinde. Jeg tænker stadig om jeg skal lave en beretning, og jeg tror faktisk, jeg begynder på en i weekenden. Overskuddet har bare ikke været til det, men nu må det være Så jo, jeg skal nok snart komme med en masse billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2011 · Report post Jubii Glæder mig meget til at læse om jeres dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2011 · Report post Hvor er du sød Anita, sådan at huske mig herinde. Jeg tænker stadig om jeg skal lave en beretning, og jeg tror faktisk, jeg begynder på en i weekenden. Overskuddet har bare ikke været til det, men nu må det være Så jo, jeg skal nok snart komme med en masse billeder juhuuu Selvfølgelig husker jeg dig... Kan godt forstå dit manglende overskud... Kommer du ikke ind på babyklar til os andre her fra BK? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 14, 2011 · Report post Har faktisk været inde på jeres hjemmeside og lure de smukke billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites