Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

Annonce ♥

Hej sødeste Betina

Jeg var nær ved at misse at lykønske dig på den store dag :shopping:

Nå men klokken er jo ikke 24.00 endnu, så....

:huh: Stort tillykke med bryllupet til dig og Claus :)

håber at jeres dag har været og er intet mindre end hvad du har drømt om...

De kærligste hilsner

Anita

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Kære Betina,

Hjertelig tillykke med bryllupsdagen!! endelig....

Hvor var du bare fantastisk smuk - og hvilken gentleman du har giftet dig med. (og vildt kære børn!)

Håber i har en helt fantastisk fest lige nu og dagen bare har været helt igennem perfekt.

Kram Maria

0

Kære alle dejlige zillaer!

Tusind mange tak for alle jeres dejlige beskeder, i kan tro de varmer :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en fantastisk dag og aften, alt hvad vi drømte om og mere til. Glæder mig til at modtage en masse billeder, som jeg kan dele med jer, og jeg skal nok lave en meget detaljeret beretning :cheerleader3:

Endnu en gang tusind tak for alle lykønskningerne.

0

Kære alle dejlige zillaer!

Tusind mange tak for alle jeres dejlige beskeder, i kan tro de varmer :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en fantastisk dag og aften, alt hvad vi drømte om og mere til. Glæder mig til at modtage en masse billeder, som jeg kan dele med jer, og jeg skal nok lave en meget detaljeret beretning :cheerleader3:

Endnu en gang tusind tak for alle lykønskningerne.

Stort tillykke :balloons: Dejliggt at I havde en fantastisk dag og aften;.) :respekt::thanks::) :) :)

0

Annonce ♥

Ih Betina, jeg er helt skamfuld over, jeg ikke har fået ønsket tillykke med jeres store dag - har bare ikke rigtig været i dette delforum så meget på det sidste... Men her

ET FORSINKET MEN HJERTELIGT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP! :)

Det er dejligt at læse, dagen blev som I havde drømt om - glæder mig til at se og høre mere om den!

Kram B

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du sød Anita, sådan at huske mig herinde. Jeg tænker stadig om jeg skal lave en beretning, og jeg tror faktisk, jeg begynder på en i weekenden. Overskuddet har bare ikke været til det, men nu må det være :)

Så jo, jeg skal nok snart komme med en masse billeder :)

0

Hvor er du sød Anita, sådan at huske mig herinde. Jeg tænker stadig om jeg skal lave en beretning, og jeg tror faktisk, jeg begynder på en i weekenden. Overskuddet har bare ikke været til det, men nu må det være :wink:

Så jo, jeg skal nok snart komme med en masse billeder :)

juhuuu :)

Selvfølgelig husker jeg dig... Kan godt forstå dit manglende overskud... Kommer du ikke ind på babyklar til os andre her fra BK?

0

Annonce ♥