mille1981

Mille Og Daniel 21. August 2010

220 posts in this topic

Så er vi hjemme igen efter en uges ferie. Jeg synes godt nok alt kom meget tæt på i den uge!! Ungerne og Daniel fik prøvet deres tøj i går. Alt passer, bortset fra Ulricks busker, der lige skal ligges et par cm. op. De er dog ikke så lange som på billedet side 1 ;) Cecilie bliver SÅ fin i hendes lyselilla kjole, og sølvsko fra Terrier...

Og Daniel prøvede også alt hans tøj sammen. For første gang! Damn, jeg glæder mig til at gå op til ham i kirken... :cheerleader3::unsure:

Præsten kommer i morgen - gode ideer til hvad vi skal huske at spørge hende om?

0

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen efter en uges ferie. Jeg synes godt nok alt kom meget tæt på i den uge!! Ungerne og Daniel fik prøvet deres tøj i går. Alt passer, bortset fra Ulricks busker, der lige skal ligges et par cm. op. De er dog ikke så lange som på billedet side 1 ;) Cecilie bliver SÅ fin i hendes lyselilla kjole, og sølvsko fra Terrier...

Og Daniel prøvede også alt hans tøj sammen. For første gang! Damn, jeg glæder mig til at gå op til ham i kirken... :cheerleader3::unsure:

Et vigtigt spørgsmål er at vide om fotografering er tilladt under vielsen!!!

0

Et vigtigt spørgsmål er at vide om fotografering er tilladt under vielsen!!!

Vores fotograf må tage et par billeder under vielsen, ellers ikke... Og præsten var super-sød. Samtalen tog over to timer, men tiden fløj afsted. Glæder mig såååå megegt til min store dag :pokey:

0

Så er det vores sidste store milepæl....

10 dage!

Sommerfuglene flyver allerede rundt i maven, men puha, jeg synes jeg mangler meget!

Er i gang med at printe kirkehæfter, og min mor kommer med en dag og hjælper med risposer. Mangler stadig at samle de sidste sløjfter til favourboxe samt klistre navne på... Og en masse andet krativt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen! I morgen er du et-cifret :cheerleader3:

2 timers samtale med præsten!? Hold da op, tror vi talte med vores i max 30 min... Talen var så heller ikke personlig overhovedet, men det var nu ok.

Spændende at følge dig de sidste få dage :)

0

Det er vist ved at være længe siden jeg har været herinde - det er godt sket meget, meeeen nu er dér jo heller ikke længe til - 10 dage. Mon ikke de bare flyver afsted...

Og naturligvis tillykke med milepælen :)

Lækker menu, forresten :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Dejligt at i havde en god samtale med præsten :cheerleader3:

Og nu må du altså ikke stresse alt for meget. Det lyder til at du har mange projekter endnu... Glæder mig til at følge dig den sidste vej - 10 dage

Kirkehæfterne er blevet færdige i dag, og min mor hjælper mig med risposer søndag. I går fik vi lavet den endelige bordplan, så synes det går fremad! :) Vi har begge ferie, så vi skal nok nå det uden for meget stress...

Tillykke med milepælen! I morgen er du et-cifret :c166:

2 timers samtale med præsten!? Hold da op, tror vi talte med vores i max 30 min... Talen var så heller ikke personlig overhovedet, men det var nu ok.

Spændende at følge dig de sidste få dage :balloon:

Jeg havde i mit hoved sat en time af til møde med præsten, så tænkte også flere gange "nu må det da være ved at være slut". Ikke fordi jeg ville have hun skulle gå, da det var rigtig hggeligt at sidde og tale om os, men mere fordi jeg godt kunne føle der var gået lidt lang tid...

Det er vist ved at være længe siden jeg har været herinde - det er godt sket meget, meeeen nu er dér jo heller ikke længe til - 10 dage. Mon ikke de bare flyver afsted...

Og naturligvis tillykke med milepælen :lol:

Lækker menu, forresten :griner:-

Tak, vi glæder os også helt vildt til at spise den :thumbsupsmileyanim:

Uha hvor jeg ved hvordan du har det lige nu! Jeg mangler også sindssygt meget kreativt, men mon ikke vi når det? :)

Det er jeg sikker på! Men rart at vide at jeg ikke er den eneste der er lidt bagud med det krative ;)

0

Annonce ♥

Efter mødet med præsten kunne vi færdiggøre kirkehæfterne. De er temmelig simple, blot at A4 ark der er foldet:

For og bagside:

post-39816-1281641427.jpg

Midterside:

post-39816-1281641433.jpg

Meget flotte kirkehæfter og dejlig dejlig simpelt... Men..... Hvordan går man? Har du bare lavet det i word og lavet tre tekstbokse?

0

Smart måde at lave kirkehæfterne på. Det skal jeg lige vise kæresten, når han kommer hjem i weekenden.

Dejligt at det hele er ved at være på plads. Glæder mig til at se billeder MEGET SNART... :lol:

Jeg glæder mig også heeelt vildt til der er billeder ;)

Meget flotte kirkehæfter og dejlig dejlig simpelt... Men..... Hvordan går man? Har du bare lavet det i word og lavet tre tekstbokse?

Ja, de er netop dejlig simple ;) De er lavet i word, så har jeg "lagt" siden ned og lavet 3 spalter, og derefter printet på begge sider.

0

Hvor er dit fint - jeg ville også have lavet vores 3 foldet, men da højden var lidt mindre og vi skal have 5 salmer, kunne jeg ikke få teksten stor nok - så nu blev de i A5 format.. Resten er ellers i M65 format som dine.

Hvor mange ekstra kirkehæfter har I lavet?

0

Hvor er dit fint - jeg ville også have lavet vores 3 foldet, men da højden var lidt mindre og vi skal have 5 salmer, kunne jeg ikke få teksten stor nok - så nu blev de i A5 format.. Resten er ellers i M65 format som dine.

Hvor mange ekstra kirkehæfter har I lavet?

Jeg har også bøvlet lidt med at få plads til alt... Men det gik op til sidst :lol:

Vi har lavet 100 kirkehæfter. Flere er der ikke plads til i kirken ;) Regner med der kommer mellem 70 og 80 i kirken.

0

Annonce ♥

Fine kirkehæfter - nok enkle, men meget fine med den lille krummelure i.

Nu er det ved at være lige om snart - er du klar? Spændt?

Krummeluren kan jeg takke coach lajla for :lol:

Jeg er suuuuperspændt! Men bestemt ikke klar... Er ved at skære digte og børnecitater ud... kan bare ikke liiige tage mig sammen ;)

0

Nu er det altså lige om lidt.... 2 dage til det går løs. Vejrudsigten har givet mig lidt panderynker, men lige pt. ser der fint ud. Et par byger hist og pist, men langt fra den heldagsregn de viste i går. Tør dog ikke håbe alt for meget, sådan som vejret har været de sidste par uger...

Alt det kreative er afsluttet. Fik ikke lavet CD-rommer, men det går nok. Folk må sende billeder til os på mail i stedet. Vi har i dag været ude og aflevere bordpynt og vin på kroen. De havde allerede dækket det meste op, og det ser super fint ud :thumbsupsmileyanim:

Min mor har givet os en opmuring af vores trappe i gave. Og han blev færdig i dag, så gæsterne kan gå ind af hoveddøren i stedet for kælderdøren.

Alt i alt ser det ud til de sidste ting flasker sig. Mangler lige lidt rengøring samt at sy Ulricks bukser lidt op, og den sidste mad til receptionen. Vi kommer ikke til at kede os i morgen, men skal nok nå det hele :cheerleader3: Nu glæder jeg mig bare til det går løs!

0

Annonce ♥

Hej Mille!

Da du nok ikke har tid til at gå på nettet i morgen, ville jeg i dag ønske dig og din kommende mand et stort tillykke med i morgen ;)

Jeg håber dagen i morgen bliver en fantastisk dag. Selvom vejret ikke skulle holde (man ved jo aldrig med det danske vejr) er jeg sikker på I får en mindeværdig dag sammen med jeres gæster.

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Tak for alle tillykkerne :cheerleader3: Det varmer at der er nogen der husker en ;)

Vi er næsten klar - har lige pakket tøjet jeg skal have op til min mor, og to do listerne er blevet kortere og kortere. Talen til Daniel er næsten færdig, og lige nu er han på ve til stationen for at hente børnene.

Er det nødvendigt at sige at jeg glæder mig til i morgen? Det bliver en fantastisk dag! :thumbsupsmileyanim:

0