Sign in to follow this  
Followers 0
Felixia

hyggeligt feststed søges!

24 posts in this topic

som overskriften jo siger leder vi efter et godt sted at holde vores bryllup!

Det skal være et sted med overnatningsmuligheder for 46 personer og helst ikke for dyrt.

Helst på sjælland eller falster.

Håber i dejlige kvinder (og mænd) kan hjælpe :bearhug:

0

Annonce ♥

som overskriften jo siger leder vi efter et godt sted at holde vores bryllup!

Det skal være et sted med overnatningsmuligheder for 46 personer og helst ikke for dyrt.

Helst på sjælland eller falster.

Håber i dejlige kvinder (og mænd) kan hjælpe :bearhug:

Sjælland eller Falster er jo et vidt begreb - Kan du indkredse det mere ?

0

www.lindenborgkro.dk ser hyggeligt ud - har aldrig været der, mne kan vende tilbage med en update i weekenden, vi skal ud og kigge lørdag.

De har menuer fra 700 kr incl. bryllupskage, velkomstdrink, fri bar, natmad og 3 retters menu. Det er noget af det billigste jeg har set af "pakkeløsninger". Og så ligger det dejlig tæt på hvor vi bor :-) (vest for Roskilde)

Edited by mille1981
0

Annonce ♥

www.lindenborgkro.dk ser hyggeligt ud - har aldrig været der, mne kan vende tilbage med en update i weekenden, vi skal ud og kigge lørdag.

De har menuer fra 700 kr incl. bryllupskage, velkomstdrink, fri bar, natmad og 3 retters menu. Det er noget af det billigste jeg har set af "pakkeløsninger". Og så ligger det dejlig tæt på hvor vi bor :-) (vest for Roskilde)

Du må meget gerne vende tilbage med en update omkring stedet :thumbsupsmileyanim:

0

Du må meget gerne vende tilbage med en update omkring stedet :thumbsupsmileyanim:

Der er også sonnerupgård, som skulle være rigtig hyggelig

http://www.sonnerupgaard.dk/

Eller svogerslev kro

0

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg kan lige pludselig ikke huske hvad det hedder.... men der ligger det mest romantiske bindingsværk i Slagelse lystskov lige ned til studentersøen....

Til billige kuvertpriser.....

Forestil dig at få taget billeder nede ved søen imens dine gæster nyder synet af jer og et glas champagne.....

0

Annonce ♥

Vi syntes også der er rigtig hyggeligt..

Ja vi har talt med dem og bestilt dagen, det gjorde vi allerede sidste efterår. Vi glæder os rigtig meget til at holde reception og festen der..

Vi skal holde det på Hotel Kirstine i Næstved og det syntes jeg er super romantisk. Du kan evt. google det.

Hvor ser det bare hyggeligt ud! :thumbsupsmileyanim:

Har i været henne og snakke med dem endnu?

0

Hov havde ikke lige set det med overnatning .. Så bare glem mit forrige indlæg :thumbsupsmileyanim:

Vi skal selv holde på Sonnerupgaard som også er nævnt her i tråden, men lokale leje er ikke billigt. Det koster os ca. 13000 for at leje lokaler, men når man vil det hele selv og stadigvæk have mulighed for overnattende gæster, så var det eneste bud i nærheden :fløjt:

0

Vi havde selv Hotel Nørrevang i tankerne. Det ligger i Marielyst på Falster og er både billigt og super fint. Derudover tænkte vi på Vallø Slotskro i Køge, der er rigtig hyggeligt og igen billigt - ekstra bonus i at det ligger lige ved siden af Vallø Slot og slotspark, der begge er noget så smukke.

Links:

Hotel Nørrevang

Vallø Slotskro

Håber I finder et godt sted!

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har spillet på Vilcon i Slagelse, Vallø Slotskro, Kongshvile Friluftsgård, Hotel Kirstine, og Lindenborg Kro som bliver nævnt her i tråden og skulle jeg pege på nogle af dem vil jeg umiddelbart sige Vilcon, Kongshvile eller Hotel Kirstine. Vallø Slotskro er nok meget i den stil I søger men det er også meget småt med plads og jeg er heller ikke sikker på at der er overnatningsmuligheder.

Et andet bud kunne være Sørup Herregaard i Ringsted. Der får I utroligt meget for pengene.

Comwell Klarskovgaard, Grandpark Hotel, Skælskør Lystskov, Kragerup Gods eller Rammen i Slagelse kunne måske også være en mulighed men jeg ved ikke om der er overnatningsmuligheder de to sidste steder, og de øvrige er mere nymoderne ejendomme men superperfekte

0

Så har vi været ude og kigge, og jeg er meget positiv overfor stedet :-) Vi regner med det bliver der, skal lige ud og "prøvespise" først. Vi har kig på gul restaurent hvor middagen serveres, og derefter hunterbaren (der ser meget mørk ud på hjemmesiden, men den er ikke så dunkel i virkeligheden) til kaffe/bryllupskage og dans.

Skal man have et band vil man dog skulle i selskabssal 1, som slet ikke er ligeså hyggelig som gul restaurent. I gul er der plads til en hyggepanist under middagen.

Der er også udsigt over Roskilde fjord fra lokalet, pænt højt til loftet og fine lysekroner (ikke ægte, men det så hyggeligt ud :fløjt: )

Edited by mille1981
0