Guest Snubbi82

Hvad gør I med kjolen efter brylluppet?

21 posts in this topic

Efter en helt eventyrlig dag vil jeg gerne høre jer andre. Hvad gør I med jeres kjole efter den store dag???

Jeg overvejer at få fat i en gine og så kan kjolen pryde stuen for lidt tid efter den er blevet renset. Eller også købe en opbevaringsæske til den, så den ikke bliver nusset.

Pt. vil jeg ikke sælge den da det er en gave fra mine forældre og jeg kan heller ikke nænne at komme af med den endnu.

0

Annonce ♥

vi blev jo gift her i lørdags, og har virkelig et kærlighedsforhold til min smukke kjole. Den skal ALDRIG sælges, det kan jeg simpelthen bare slet ikke få mig selv til, det er MIN kjole og et kæmpe minde fra en helt fantastisk dag. Jeg købte en gine, da jeg hentede kjolen, fordi forretningen skulle lukke, kunne jeg få ginen til 500 kr, jeg fortyder dog, at jeg ikke køber en mandegine, til min mands flotte tøj :-)

0

Jeg købte også en gine - har jo mine forbindelser inde i Lilly, så nu pryder min kjole stuen :thumbsupsmileyanim:

På et tidspunkt bliver der nok købt en æske til den i stedet, men som det er nu skal den stå og tage sig godt ud, der hvor den står.

0

Jeg elsker min kjole - så den blev solgt med det samme...næsten. JEg havde den hængende i mit soveværelse i 4 måneder - så blev den sat til salg og jeg ved den sakl i brug igen på lørdag...håber at se billeder herinde af den.

Jeg ville aldrig få taget den ud af en æske og så kan en anden lige så godt få glæde af den. Jeg har jo en masse billeder og vil aldrig glemme fornemmelsen af at have den på.

0

Annonce ♥

Jeg købte også en gine - har jo mine forbindelser inde i Lilly, så nu pryder min kjole stuen :thumbsupsmileyanim:

På et tidspunkt bliver der nok købt en æske til den i stedet, men som det er nu skal den stå og tage sig godt ud, der hvor den står.

Ville man måske kunne købe en gine gennem dig?? :fløjt:

0

Min kjole hænger i skabet lige nu, men vil gerne have købt en kasse til den.. min kjole kommer ikke til at blve solgt, det kan ejg slet ikke ...

jeg tager den stadig ud og kigger på den :thumbsupsmileyanim: ja ja jeg er lidt plat :fløjt:

0

Annonce ♥

Ville man måske kunne købe en gine gennem dig?? :fløjt:

Nej desværre - jeg købte den sidste af de gamle giner fra butikken, så der er ikke flere at købe af :) Så der kan jeg desværre ikke hjælpe... :super:

0

Min syr jeg selv, så den kommer ikke ud af familien så længe jeg lever. Jeg håber på at jeg en dag får en datter der vil bruge den. Så den bliver nok bare bevaret på bedst mulig måde. Måske vil den komme til at pryde mit sy-rum et stykke tid efter brylluppet. Men i stuen kommer den ikke. Det tror jeg simpelthen kattene ville elske lige en tand for meget ;-)

0

min kjole er genbrugt... i smådele.... vi havde ikke nogen dåbskjole i familien, så slæbet på min kjole er brugt til at sy min datters dåbskjole..... der kan stadig sys en kjole af resten af kjolen.. og corsagen havde jeg på til dåben sammen med en nederdel/bukser.... Corsagen kan stadig indgå i outfits når jeg skal være fin.

0

Annonce ♥

MIN kjole skal ingen steder efter brylluppet, den kommer i en opbevaringsæske så jeg kan kigge til den en gang imellem.

Hvis vi ikke havde fået børn endnu, havde jeg nok valgt at få den syet om til dåbskjole til vores børn men...... 2 er nok til os.... så i æsken ender kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

min kjole er genbrugt... i smådele.... vi havde ikke nogen dåbskjole i familien, så slæbet på min kjole er brugt til at sy min datters dåbskjole..... der kan stadig sys en kjole af resten af kjolen.. og corsagen havde jeg på til dåben sammen med en nederdel/bukser.... Corsagen kan stadig indgå i outfits når jeg skal være fin.

Det er bare kanon fundet på!!!!!

0

De første 2 måneder han min fremme, men nu er den blevet hængt væk i et skab. Skørtet tror jeg jeg sælger det fylder meget og jeg får næppe brug for det igen, men selve kjolen som min mor har foræret mig regner jeg med at beholde. Har overvejet om den skal sys om til dåbskjole, men det må vi se når vi engang får børn.

0

Hej

Jeg regner med at få taget nogle "Trash the Dress" billeder efter brylluppet som jeg kan give min tilkommende i bryllupsgave på vores 1 års dag :thumbsupsmileyanim:

Herefter tror jeg at jeg sælger den. Syntes at det er mange penge at have til at hænge inde i skabet og fylde.

Malou

0

Annonce ♥

Jeg har lige fået min syrefri kasse. Den er fin og passer flot til oven på skabet (så fylder det ikke så meget). Jeg har dog en kasse i overskud, så er der en der mangler en kasse, så kig forbi salgsforummet.

Det er vigtigt at opbevaringen er syrefri, så kjolen ikke gulner...

0

Det var lige sådan en tråd jeg ledte efter :-)

Min kjole er mit et og alt efter brylluppet og elsker at se på den og vil slet ikke undvære den nu :-)

Lyder overdrevet men den betyder meget for mig og nænner ikke at sælge den, da det er min..

Lige nu er den hos renseriet og så skal jeg lige finde ud af hvad jeg gør med den når den kommer hjem.. den er jo stor så ikke sikkert den kan være i skabet..

Men dejligt at få lidt inspiration til hvad i andre gør med jeres.. :)

0

Annonce ♥

min skal en tur til skrædderen og ha fjernet hele det nederste stykke. Overvejer osse om de hvide broderier skal udskiftes m brune/gyldne og så ha et brunligt tylskørt under, så det går ca 5-10 cm ned under knæet. Så har jeg i hvertfald en skøn fest kjole :)

knus Sanne :):):)

0