Kinai

Hvad skal jeg vælge??

23 posts in this topic

Hej piger.

Valget står imellem disse 2 sko. De har samme hælhøjde, så det er ikke det der bliver det afgørende. Det er udelukket fordi jeg synes at begge sko er utroligt smukke.

Billedet af sko nr. 1 er vedhæftet. De koster 799 kr.

Sko nr. 2 kan I se på dette link HER Klik på det lille billede af skoen, og I får et større billede op. Der er 2 billeder I kan kigge på. Skoene vil koste ca. 500 kr. inkl fragt til DK fra UK.

Hvad synes I... hvilken sko skal det være? Tiden flyver, så jeg skal tage en beslutning hurtigt. Faktisk helst igår :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1251561950.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan personligt bedst lide nr. 1. :thumbsupsmileyanim:

Synes den er mere elegant med remmen omkring anklen.

Så den ville jeg vælge.

Vh

Mona

0

Helt klart sko nr 1 :thumbsupsmileyanim: :fløjt: :super: De er super flotte

/Lene

0

Annonce ♥

Par nummer et, er ikke så vild med at par nummer to er åbne i den ene side. :thumbsupsmileyanim:

0

jeg tænker mest på det praktiske. De to sko minder meget om hinanden, derfor ville jeg vælge den m remmen.

Så er man sikker på den sidder godt fast om foden, fx hvis i skal gå lidt rundt i det fri for at blive fotograferet...

kram Sanne :thumbsupsmileyanim: :fløjt: :super:

0

De er jo meget ens.. men jeg kan nok bedst lide par 1, men synes de begge er rigtig flotte. Men Tanja... du vil jo ikke have rem, så for dig er par nr 2 nok det bedste valg!

0

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide par nr. 2..

-men havde de ikke for høj hæl til dig?

0

De er jo meget ens.. men jeg kan nok bedst lide par 1, men synes de begge er rigtig flotte. Men Tanja... du vil jo ikke have rem, så for dig er par nr 2 nok det bedste valg!

Jo jeg har intet imod rem om anklen.... den er åben hæl=rem om hælen jeg ikke kan med. Skoene skal sidde ordentligt fast på foden, og det synes jeg ikke at rem om hælen får dem til.

Jeg kan bedst lide par nr. 2..

-men havde de ikke for høj hæl til dig?

Jeg har været ude og prøve sko i dag, og der fandt jeg frem til, at denne højde nok skulle kunne gå :thumbsupsmileyanim:

0

Hej piger.

Valget står imellem disse 2 sko. De har samme hælhøjde, så det er ikke det der bliver det afgørende. Det er udelukket fordi jeg synes at begge sko er utroligt smukke.

Sko nr. 2 kan I se på dette link HER Klik på det lille billede af skoen, og I får et større billede op. Der er 2 billeder I kan kigge på. Skoene vil koste ca. 500 kr. inkl fragt til DK fra UK.

Hvad synes I... hvilken sko skal det være? Tiden flyver, så jeg skal tage en beslutning hurtigt. Faktisk helst igår :fløjt:

Du kan få en sko, der ligner rigtig rigtig meget her til en pris af 100 kr :thumbsupsmileyanim:

0

Hej piger.

Hvad synes I... hvilken sko skal det være? Tiden flyver, så jeg skal tage en beslutning hurtigt. Faktisk helst igår :fløjt:

Du kan få en sko, der ligner rigtig rigtig meget her til en pris af 100 kr :thumbsupsmileyanim:

Det er sødt af dig at foreslå det, men jeg har set skoene før og de er desværre hvide. Min kjole er creme/ivory/elfenben, så jeg kan desværre ikke bruge helt hvide sko.

Kunne jeg dog bare det, for så ville det være meget nemmere at købe/finde ude i butikkerne :super:

0

Annonce ♥

jeg er mest til sko nr 2

0

Jeg er personligt mest til nr. 1

0

Hej piger.

Hvad synes I... hvilken sko skal det være? Tiden flyver, så jeg skal tage en beslutning hurtigt. Faktisk helst igår :super:

Det er sødt af dig at foreslå det, men jeg har set skoene før og de er desværre hvide. Min kjole er creme/ivory/elfenben, så jeg kan desværre ikke bruge helt hvide sko.

Kunne jeg dog bare det, for så ville det være meget nemmere at købe/finde ude i butikkerne :)

Jeg har fået dem hjem i ivory, men du kan jo prøve at skrive til dem :fløjt:

0

nr. 2

synes, ved en sammenligning af de 2 sko, at nr. 1 ser meget konfirmationsagtig ud hvor nr. 2 ser mere voksen ud og jeg kan nu bedst lide det voksne look til en brud...

0

Annonce ♥

Er osse mest til par nummer 2.. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er også mest til par nr 2, :thumbsupsmileyanim: men hvis du nu skulle have haft hæl på så paret i baggrunden...

hmmm..... jeg skal have hæl på... dem må jeg lige se liddt ekstra på..

0

Jeg stemmer på sko nr. 1. Jeg synes, de er helt vildt stilede :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Par nr. 2 :thumbsupsmileyanim: Dem er jeg ret vilde med :)

0

Jeg kan ikke vælge - så meget for min hjælp :thumbsupsmileyanim:

0

Hvis du ikke har problemer med at holde skoene på uden en ankelrem, så synes jeg at du skal vælge nr. 2. De er lige lidt mere elegante med det firkantede spænde, også bryder jeg mig ikke så meget om det meget lange snuder på nr. 1.

0