Sign in to follow this  
Followers 0
metteholm

2011-brude

6 posts in this topic

Føler lidt jeg er den eneste der er så tidlig ude med at være igang med at planlægge... eller tager jeg fejl, er der nogle flere 2011ére??

0

Annonce ♥

Hej. Du er ikke den eneste - jeg er også igang og føler at folk synes jeg er lidt mærkelig som starter så tidligt. Men jeg hygger mig :thumbsupsmileyanim:

0

det var godt at høre!! glæder mig til at følge din planlægning hvis du engang opretter en tråd :thumbsupsmileyanim: - ja folk synes nogen gange man er lidt underlig, men da jeg bestilte feststedet havde de bookinger helt ind i 2012, så tror det gik op for min kæreste at det altså nogengange er godt at være i god tid ;)

0

Nej du er ikke alene.. Vi går også og planlægger stille og roligt :)

Jeg synes det er skøøønt at være i god tid :)

0

Annonce ♥

Vi er faktisk nogle stykker her der er 2011-brude...

se her.... http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=55777&hl=

Jeg nyder selv at have så god tid og elsker at vi ikke har alle udgifterne på meget kort tid men kan sprede dem ud på maaaange måneder...

Og man kan få mange ting på plads i god tid... f.eks. fik vi en dj på plads i går... er nu dejligt at kunne krydse endnu en ting af på listen...

0

Hej - jeg er også med :) Vi skulle have haft bryllup i år, men var nødt til at udsætte det pga økonomien. Nu ser vi frem til et fantastisk 2011 bryllup. :)

0